Recenze (130)
Po atentátu (2024) (seriál)
Poctivě udělaný seriál, se zajímavými momenty z americké historie
Barvy zla: Červená (2024)
Vykonstruovaná kriminálka plná klišé a nevěrohodností
Franklin (2024) (seriál)
Doporučuji! Skvělý historický seriál! Nejlepší, který jsem v poslední době viděl.
Duna: Část druhá (2024)
Nudná kravina…
Svatá (2024) (TV film)
Ten TV film mohl lepší a paradoxně ho zkazilo obsazení J.Bohdalové do hlavní role…Její postavě jsem nevěřil, byla to prostě Bohdalka. Tu roli zahrála příliš bohdalovsky a režisér ji neuhlídal. Zatímco L.Vlasáková byla skvělá a P.Beretová také
Lásky čas (2013)
Proti Notting Hillu je to slabší. V druhé polovině mě to nudilo
Muž na vrcholu (2024) (seriál)
Z počátku docela zajímavý příběh, který postupně ztrácel na síle až vyvrcolil zcela pitomým koncem
Gentleman v Moskvě - Pozvání (2024) (epizoda)
Ti černoši v revolučním Rusku, to je opravdu sranda. Takováhle blbost může napadnout jen Američany…?! Tím pro mne ten seriál skončil.
Apples Never Fall - Brooke (2024) (epizoda)
První dva díly jsou docela zajímavé. U třetího dílu jsem se začal nudit a čvrtý už jsem vypnul po půlce. Žvatlá se tam, přetéká to “psycologií” a děj nula!
Sympatizant - Poslušný Asiat (2024) (epizoda)
V polovině druhoho dílu jsem to vypnul. Nuda!!