Poslední recenze (5)
Ochránce (2018) (seriál)
Seriál si ode mě zasloužil 4 krásné hvězdičky. Seriál jsem objevil náhodou a nečekal jsem od něj mnoho a vlastně tak to zůstalo. Příběh zajímavý a napínaví, ale bohužel občas jsou díly protáhlé a vcelku nudné. Ovšem, když se jedná o akční nebo dramatické scény tak napínavost je skvělá. Zajímavá myšlenka v příběhu se mi velmi líbila jako obyčejný kluk co touží pouze si otevřít malý krámek a divák se nestačí ani rozkoukat a dozvídá se, že první díl nebude jen příjemný dýchánek. Hrdinovi se obrátí život vzhůru nohama v jeden moment a v druhý moment musí zachránit svět před bytostma co si nazývají ,,nesmrtelní''. Seriál vřele doporučuji pokud chcete pouze vypnout a sledovat něco na oddechnutí.
Titanic (1997)
5 hvězdiček, nemám co dodat. Film je velmi kvalitní a při jeho natáčení se poprvé za celá ta léta poprvé objevil vrak R.M.S. Titanicu. Romantická linka mezi Jackem a Rose je pohádková jako princ co zachraňuje princeznu. Dílu se úspěšně povedlo ukrást několika lidem srdce a předvedlo nezapomenutelný okamžik. Když jsem byl malý, moc jsem ten film nevnímal, ale když jsem ho viděl znovu po spoustu letech, zamiloval jsem se a začal se o loď zajímat. Dozvědět se, že ledovec nebyl jediný důvod proč Titanic byl potopen je neuvěřitelná. Cameron odvedl nad své možnosti velmi přesný a úžasný kousek.
Hříšníci (2011) (seriál)
Chudá, ale mazaná rodina Gallagerových si ode mě zasloužila 5 hvězdiček. Kvalitní seriál plný drama, rvaček, lásek ale hlavně komedie. Hned po prvním díle jsem si seriál zamiloval a okamžitě zamiloval. Líbila se mi chemie v rodině jak si mezi sebou pomáhali, ale zároveň měli všechno na háku. Dokázali se vypořádat s problémy běžného života velmi hravým a kreativním způsobem skoro pokaždé a bavilo mě to sledovat. Bohužel mě mrzí, že jsme seriál začal sledovat pozdě, ale jsem rád, že jsem se mohl dočkat 10. a 11. série a těšit se každý víkend na další díly.