Recenze (380)
Ježek Sonic 2 (2022)
Dvojka a všechno je větší a lepší:humor,postavy,Jim Carrey,příběh a vlastně ůplně všechno a je to i věrnější adaptace jenom mě štvalo že na tak dlouhou dobu z toho filmu zmizel ten psík! D: 8/10
Mira, královský detektiv (2020) (seriál)
Ze začátku jsem ten seriál nesnášel z hlouby duše ale v poslední době to už zvládám lépe a už mi to tolik nevadí ale i tak to nesnáším D: 2/10
Příšerka Molly (2009) (seriál)
Pro malý děti super ale pro mě nic moc.5/10
Titans - Duchové (2019) (epizoda)
9/10
Titans - Rose (2019) (epizoda)
8/10
Titans - Trigon (2019) (epizoda)
9/10
Zeleňák Norman (2019) (seriál)
Kdyby takovéto věci dávali místo jiných sraček co ted okupují ČT D: tak bych se vůbec nezlobil.7/10
Srdíčko a Mňamka (2010)
Úžasná pohádka pro děti kde díky naivitě Mnamky vzniká spousta vtipných momentů i pro starší ale pro děti je toho tady taky dost, sešteno,podtrženo je to skvělá zaležitost pro nejmenší ale i pro větší.7/10
Titans - Série 1 (2018) (série)
Skvělá nadupaná jízda která skvěle využívá věkového ohodnocení R, má to pěkné efekty,relativně okay příběh a skvěl= efekty, jediné co mi vadí je to že Bruce Wayne na konci vypadá jak Alfred. A vlastně všechno kolem Batmana mě tady štvalo jelikož do jedenácté epizody tady vypadá jako Bruce Wayne/Batman jako z Arkhamu(těch her pokud by někdo nevěděl).9/10
Titans - Dick Grayson (2018) (epizoda)
9/10