Poslední recenze (4)
Žár (1981)
Tenhle film mě celkem nadchnul. Říkal jsem si že to nebude žádný zázrak, ale nakonec jsem byl mile překvapen. Atmosféricky povedené a prostředí campu působilo dobře. Příběh celkem mid, i přes to celkem v pohodě. Hudba byla skvělá a dost vystihovala situace. Hlavně jsem byl nadšen z postav které v tomto filmu byly sympatické a dělali většinou správné rozhodnutí. Zabiják taky good, jen pár klišé ,děr v příběhu a nelogických věcí to trochu kazí. Ale to jsem v menší míře schopen přehlédnout vzhledem k stáří filmu. Takže film můžu doporučit, ale spíše hororovým fanouškům.
Ulice strachu – 1. část: 1994 (2021)
Na tomhle filmu se dost povedlo prostředí a atmosféra. Jde to celkem na styl různých filmů a odkazů je zde mraky. Bohužel si to bere i spoustu klišé, ale to se u takového filmu dá celkem čekat. Jakožto fanoušek slasherů jsem byl nadšený i ze záporáků a jejich celkového zpracování. Gore ujde, efekty a kamera taky good, no a hudba je zvládnutá na jedničku. Jen co mě sere je že ve filmu padne dost stupidních rozhodnutí. Například to že necháte zdechnout dva své dobré přátele s kterými si celou dobu budujete fajn vztah, jen proto aby přežila hochu prokletá holka která je celou dobu kyselá jak prdel. No a to že jsou hlavní hrdinky lesby nemá cenu ani řešit (nemám nic proti lgbt komunitě, ale do tohohle filmu to prostě nesedí). Jinak se celkově jedná o hodně dobrý horor a patří mezi mé oblíbené.
Dorohedoro (2020) (seriál)
Až na některé dost časté ujeté scény, je to celkem dobrý seriál. Postavy jsou zajímavé a originální, příběh je chytlavý a hlavně velmi detailní svět. Jen mi přijde že na koni bylo víc otázek než odpovědí. Některé scény byly dost random a občas jsem nechápal co se vůbec děje. Jinak je to celkem dobrý a promyšlený seriál.