Poslední recenze (5)
Maestro (2023)
I přes překrásný vizuál, podtrhující atmosféru celého děje, bych tento film rozhodně nezařadila mezi "to lepší" minulého roku. Příběh postrádá výraznější myšlenku a strhnutí diváka do sebe - což by se dalo v tomto případě jednoduše zařídit přes poutavou hudbu. Leonard Bernstein je zajímavá postava, ale z tohoto snímku jsem se ani nic nového nedověděla. Jako životopisný snímek rozhodně slabší.
Anatomie pádu (2023)
Pro mě velké překvapení a objev nových tváří. I přes svou délku jsem u filmu vydržela v napětí a celou dobu mě stahoval úzkostlivý pocit. Výkon hlavní herečky byl naprosto úžasný a už jen to, že si ani po dokoukání nejsem jistá, zda je opravdu vinna či ne, pro mě svědčí o naprosto geniálně napsaném kusu.
Pán času - The Vanquishers (2021) (epizoda)
Za mě je finále Fluxu lehkým zklamáním. Zápletka s Timeless child je rozmazávaná už od minulé řady a doufala jsem, že by teď mohlo dojít k nějakému uzavření, což se nestalo. Ale uvidím a třeba přijde v dalších dílech. Myslím si, že největší momentální scénáristickou chybou je téměř nechuť k tomu, aby Doktorka ukazovala jakékoliv jiné emoce než radost nebo takovou podivnou nečinnost. U předchozích "reinkarnací" se scénáristům vždy podařilo skloubit Doktorovu veselou osobnost se schopností vyjadřovat vztek nebo smutek, takže vážně netuším, proč je to teď takový problém. Jodie by toho určitě schopná byla a příběhu by to dodalo lidskost. Ale celkově je teď většina postav napsána vážně špatně - Yaz je pro mě po třech sérií nepopsaným papírem. I tak se mi celková dějová linka s Flux líbila a rozhodně si nemyslím, že by byla tak špatná, jak se říká.