Oblíbené filmy (10)
Temný rytíř (2008)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Dokonalé, lahůdka, kultovní. To vše se dá říct o tomto filmu. Já osobně ho viděl teprve nedávno(bůh mi to odpusť) ale i přes to jsem se skoro 2 hodiny neodlepil od obrazovky.Skvělé.
Kmotr (1972)
Requiem za sen (2000)
Tenhle film jsem viděl teprve na PROJEKTU 100 / 2009/ to ale nic nemění na tom že jsem se málem nezvedl z křesla v kině. Dokonalá vizuální stránka filmu jen podtrhuje skvělí příběh o cestě do pekel. Film byl o to lepší, že podle mě předvedli hlavní herci životní výkon. 110 %P.S.Soundtrack k filmu je taky velice halucinogenní.
Hanebný pancharti (2009)
District 9 (2009)
Počátek (2010)
Nolan mě zase dostal. Chyby jsem ani neměl možnost hledat.
Kmotr II (1974)
Gauneři (1992)
Tenhle film na mě čekal až do roku 2009 i tak to však byl jeden z nejlepších filmů co mé oko kdy zřelo. Pro Tarantina mám slabost to přiznávám a to co tady předvedl je krásným příkladem že skvost se dá natočit s minimem exteriérů. Herecky je to dokonalé.Dialogy jsou dokonalé. No je to prostě dokonalé.