Recenze (411)
Zkažená úča (2011)
4 * už len preto, lebo je to film o veľmi veľa terajších dievčatách.... :D..
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Zabavny Jack, smial som sa :D...dobre hlasky ma. Prekrasne morske panny, mnamka. Dobry pribeh, super prostredie. Mohla tam byt nejaka prisera ako v ostatnych,ale aj bez toho je to dobre :)
Všemocný (2011)
No jednoducho, genialita. Droga ktora vam urobi z mozgu vyrobnu na vsetko. Jednoduche a proste. Ber ju, budes zit a bude sa ti darit. Prestanes - umries. Velmi solidny film na urovni aku mam rad. Zaner Mysteriozny by som radsej vymazal. Thriller by sme mohli aj nechat. Spokojnost :)
Sucker Punch (2011)
Toto bolo, ze riadne psycho :D....Pubertacka zije svoj sen :D
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Bolo to super...Skoda, ze uz je posledna cast. Bude mi to aj celkom chybat...Jedine co by som mohol vytknut, tak to bolo to 3D. Akuratne az na konci bolo 3D inak zbytocne nosenie okuliari.
Spolubydlící (2011)
Nechame tento film na style Drama, nic ine tam ani nebolo...horor - :D, thriller - to by sa musela dievca snazit a riadne, Mysteriozny - zeby tam pobehoval niekto mrtvy?? no....ale bolo to v celku dobre
Správci osudu (2011)
Nemozem povedat ziadne negativa na tento film...Jednoducho genialna vec...Azda jednu vec ano....nechapem preco tu je napisane Thriller....
Obřad (2011)
Vedel by som tam dat omnoho brutalnejsie efekty. Trochu to mohol urobit hororovejsie....
Tři dny ke svobodě (2010)
Super krimi, ktory ma po celu dobu bavil. Niektore nudia, niektore napoly, ale toto bolo fakt, ze unikat pre oci.
Drive Angry (2011)
Nechapem ako sa to niekomu nepaci... Bolo to fest dobre. Ůčetní je KING....Dobre zahrane ulohy, Cage ako vzdy nesklamal...