Oblíbené seriály (10)
Akta X (1993)
Simpsonovi (1989)
Kdybych Simpsnovým nedala 5*, tak bych si vážně musela dát přes hubu. Jednozančně nejlepší seriál, co znám. Navíc ty díly jsou pořád lepší a lepší. Nechápu, kde na to pořád chodí.
Hranice nemožného (2008)
Dr. House (2004)
No nevím jestli by na roli House našli někoho lepšího než Hugha Laurieho. Jinak pefektní hlášky, kopa ironie a ještě se člověk dozví, co se s ním může stát i když začíná jen s bolestí hlavy a zvýšenou teplotou.
Stranger Things (2016)
Dexter (2006)
Dexter je vážně nejvíc cool vrah, co jsem kdy viděla.
Futurama (1999)
Rick a Morty (2013)
Hannibal (2013)
Přesně takhle jsem si Hannibala vždycky představovala. Mads byl naprosto dokonalou volbou! A s tím, jak připravoval své pokrmy, by na takové člověčí jatýrka nalákal i mě... a to játru nesnáším!