Poslední recenze (125)
Resident Evil (2002)
Tento film mám v oblíbených, ale další pokračování celé série je pro mě naprosto srdeční záležitost :-)) (bojim-bojim)
Půlnoční pomsta (2001)
Když pomstu, tak se vším všudy - proč troškařit. Fakt zajímavý. Po dlouhé době jsem narazil na něco neotřelého.
Pluto Nash (2002)
Bláznivá komedie, kde se opět vyřádil Eddie Murphy.