Poslední recenze (70)
Seišun buta jaró wa Bunny Girl-senpai no jume o minai (2018) (seriál)
Souhlasím s Gallienus, příběhově mě to neuspokojilo, přestože první díly mě bavily. Chemie mezi těma 2 fungovala skvěle, super dialogy, ale jakmile se začaly řešit problémy dalších postav, už mě to tolik nebralo.. Čekal jsem, že se to bude ubírat jiným směrem a nakonec mě to zklamalo.. 3*
Jódžo senki (2017) (seriál)
77%? To snad ne. Zde je krásně vidět, že nablýskaný vizuál prostě nezachrání všechno. Tady to platí dvojnásob, protože tohle veledílo nemá kromě vizuálu vůbec nic.. 1* (dal bych odpad, ale nakonec jsem to dokoukal)
Tate no júša no nariagari (2018) (seriál)
Nejedná se sice o nic převratného, ale i tak jsem se bavil. Všechno je celkem dobře zvládnuto, příběh asi ničím moc nepřekvapí, ale ve finále to jako celek funguje dobře. 4*