Oblíbené filmy (7)
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Pařba ve Vegas (2009)
Gran Torino (2008)
Zelená míle (1999)
Rychle a zběsile 5 (2011)
Jednoznacne masterpiece doterajsej serie. No a co, ze film mal par klasickych a pre americky akcny film typickych nelogickych scen. No a co, ze Dwayne Johnson posobil cely film v style "Don't worry kid i'am an american...i can solve everything." O tom predsa taketo filmy su, no nie? Proste malo to vsetko. Super efekty, velke svaly, rychle auta, poriadnu davku akcie, humorne sceny, skvely soundtrak a samozrejme netreba zabudnut na krasne zeny :). A tie 2h filmu vam zbehnu, ze sa ani nenazdate...u mna 87,98% ;) .
Počátek (2010)
Tak film je ohromujuci a dokaze fakt divaka vtiahnut do deja, ale nevtiahne vas do deja ako tak film sam o sebe, ale prave ta Zimmerova hudba, bez ktorej by film fakt nebol az taky uzastny. A ja by som mu urcite dal o jednu hviezdicku menej. Az po druhom zhlaidnuti som si uvedomil, ze niektore sceny vobec nie su take napinave, priam nudne a ta hudba to proste vsetko pokryvala ako leokoplast :). Kazdopadne tento film som zaradil to rebricka filmov, na ktore ked sa opytam niekoho o 10 rokov ci dany film videl a odpovie mi ze nie, tak ho vysmejem :) CELKOVE HODNOTENIE 90%