Recenze (58)
Racek Jonathan Livingston (1973)
Nikdy bych býval byl nevěřil kche, že to jde natočit, škoda že nenatočili most přes navždy
Mission: Impossible III (2006)
Každou a každou minutou jsem se těšil na další scény se skvělým Hoffmanem, ale zároveň jsem se každou a každou další minutou nudil, nuda se pomalu začala měnit ve znechucení, které vyvrcholilo několika "zkratkami" jako třeba krádež králičí pacičky, kdy Tom skočil do mrakodrapu plného ozbrojených chlapů a vyskočil ven s pacičkou. Co je králičí pacička mě přestalo zajímat asi v půlce filmu.
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Temnotou budoucí minulosti, kouzelník touží prohlédnout.........je po.......................... Něco je tu špatnýho, nefunguje to, je to rozbitý............
Agora (2009)
Feministicky láskyprázdná píčovina...
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Čtvrtý díl první série - hodně slušný remake na "Lola běží o život". Aktéři jsou naprosto dokonalý - Kunderova teorie existence hovna v poddání pětice ztracených existencí, kterým v životě chybí v první řadě šarm a pak všechno ostatní, vyjma jedné schopnosti pro každého... Ty ale nejsou zadarmo a oproti americkému kýči spíše dost bolí.....
Ghost in the Shell 2: Innocence (2004)
Chybí mi šestá hvězda. Asi metafyzika. Clotho: Život a smrt se střídají jako loutky na jevišti, když přetrhnete lanka, postava ze hry upadne.
Hanebný pancharti (2009)
Tarantino už paroduje i sám sebe?
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Tak jsem se vydal na týdenní dovolenou na Galacticu. V neděli jsem se nalodil na Caprice a v sobotu v sedum ráno následujícího týdne usedl na Zemi. Jsem utahaný, ale vyčištěný, možná i očištěný.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Všechno je jinak. Atmosféra potemněla. Postavy se vyznačují skutečnými psychologickými rysy. Zajímavé je, jak si někteří z hrdinů samotným přenosem na Destiny naplnili smysl života, oproti malichernostem a povrchnosti kterými živili své životy na Zemi. Jiní naopak ztratili, jelikož vazby na rodnou planetu byly silné a to jak existenční, tak mezilidské. Zmizela věta "Tak jsme zase zachránili galaxii, co budeme dělat zítra?" Mnohem výraznější hudba. Celkově se cítím jako v povedené počítačové hře. Co díl, to level. Tempo děje také příjemným překvapením. Ano, tady nehledejte hrdiny, co dokázali zničit Wraithy a Guaoldy neustálím přenášením se na jejich lodi, které následně nechali vybuchnout buď za pomoci přetížení systémů lodi, nebo jakýmkoliv jiným způsobem a než loď vybuchla, tak se přemístili na další. Antické znalosti nemají vůbec nic společného s rytířskými zápasy a draky. Váš osud se změnil, vlastně přesněji - jste v Destiny, hluboko v neznámém vesmíru, nemůžete se dostat domu a pod rukama a nohama se Vám rozkládá jediný pevný bod, který "kočíruje nekočíruje" neprůhledný Carlyle. Nechte se unášet.
Bathory (2008)
Byl bych býval dal i čtyři, ale co ten Polívka s Mádlem? Jako parodie na Jméno růže? Ale pro ten soundtrack to nejsou dvě...