Oblíbené filmy (10)
Hořký měsíc (1992)
Film, který mě doslova převálcoval skvělými hereckými výkony, pocity hnusu, ponížení a lásky až za hrob..
Po svatbě (2006)
Thelma a Louise (1991)
Nejkrásnější na tom všem byla ta znatelná proměna, kterou si prošla Thelma. Tak sebejistě se vynořila ze šedi svého žití a bytí. . . a dalo by se konstatovat, že právě ta zmíněná proměna je dostala tam, kam je dostala. . . ale v těch jejich očích nebyl strach, viděla jsem tam vír předcházejících událostí a pocit, že žily. . . 10/10
Bídníci (1978)
Srdcová záležitost. Spoustu emocí ze mě tento film vytáhl už jen během prvních pár minut. . . Pro mě absolutně nejlépe zfilmovaní Bídníci. . . 10/10
Vanilkové nebe (2001)
Chaotická Ana (2007)
Ana pro mě zpodobňuje všemožné aspekty nespoutané duše. 10/10
Gia (1998)
U-Turn (1997)
Zajímavá práce s kamerou, hutná atmosféra, "divný" prostředí plný "divných" lidí. Film je plný situací, které se každou chvíli strhnou jiným směrem, že nakonec nevíte, čemu věřit. A ten konec....... no...
Stud (2011)
Tento film na mě působil místy až hypnoticky... podkreslený fascinující hudbou, která film posunula o několik příček výš. Slova beze slov, vyřčené bez vyřčení.