Poslední recenze (146)
Temný rytíř povstal (2012)
Pan režisér Nolan dokázal vytvořit bez pochyby EPICKOU trilogii o komiksovém hrdinovi. První a druhý díl nastavily laťku VELMI vysoko a tak se čekalo, jak se tím popere závěrečný díl. A myslím, že očekávání dokázalo naplnit. Jen pro úplnost - Zimmer opět grandiózní, herci skvělí a strhující děj. Možná si jen tohle zakončení zasloužilo trošku epičtější bitku na konci Bale vs Batman, ale nehledě na to je strhující zakončení nejpovedenější komiksové předělávky vůbec.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Až na některé totálně nerealistické scény (viz 10 tunový trezor napříč městem ve 160) musím říct, že to byla skvělá akční jízda, podpořená sem tam vkusnou a vtipnou hláškou. Popcorn jsem snědl celý, což se mi často nestává. Takže za mě velká spokojenost a těším se na další díl :-)
Na vlásku (2010)
Jedinné, co mi na tomto skvělém animáku trochu vadilo, byly písně. Bohatě mi to ale vynahradil jemný humor a pěkný (i když od začátku předvídatelný) příběh. Tak jako tak je to společně s Jak vycvičit draka nejlepší animák poslední doby :-)