Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Reality show LIKE HOUSE je jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby. Diváci budou po dobu tří měsíců sledovat každodenní život soutěžících, jejich vztahy, radosti, strasti i to, jak se poperou s různými výzvami a soutěžemi. Influencer, který dostane od diváků nejvyšší počet hlasů prostřednictvím mobilní aplikace, se stane vítězem reality show a získá výhru ve výši půl milionu korun. Zpestřením pro soutěžící i diváky budou hosté, které produkce bude průběžně do vily zvát. Mezi influencery, kteří se na začátku dubna do vily nedaleko Berouna nastěhují, jsou: Tomáš Běhounek (@t0mi.jpg), Lada Horová (@laaduska), Adam Kajumi (@adamkajumi), Marie Rosecká (@maru_rosecka), Barbora Stříteská (@barborastriteska), Jan Svěcený (jenisek_) a Marek Valášek (@datel_marek). (TV Prima)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (244)

mira007 

všechny recenze uživatele

Chlapec do kamery vypráví, že chodí v ponožkách a pak vzal kýbl s vodou a utřel podlahu .... kde jsou ty časy, kdy se v reality show něco dělo nebo něco ukazovalo. Skupina yůtuberů zavřených ve vile jsou pro mne absolutně neznámí, nudní a nezajímaví a to do té míry, že je to až skoro zajímavé, co se to vlastně v tv vysílá. Dám jednu hvězdu, protože jednak neznám čísla z peoplemetrů, ale fascinuje mne ta nekonečná řada odpadů spolubojovníků na CSFD , když to zároveň má víc než stošedesát komentářů a dvaapůltisíce hodnocení. Prostě má to nějaké kouzlo, které k tomu přitahuje takové davy a ikdyž je potom většině uživatelů na blití, tak to možná i splní záměr s jakým to vzniklo... možná. ()

SOLOM. odpad!

všechny recenze uživatele

Tak tohle že jsou vzory pro dnešní mládež? Tak to pánbůh s nimi a to nejsem věřící ani omylem. Banda blbečků z internetu, hromada debilních keců a hon za každým „lajkem“. K tomu troška „romantiky“, nějaká ta hádka a osočování – nu excelentně pohaslá zábava na každodenní odpoledne pod taktovkou Primy. Viděl jsem jen pár dílů, ale jelikož nepatřím k těm, kteří tomu vlepili odpad hned ze začátku, chtěl jsem tomu dát šanci, tak ho s velkou radostí vlepím až po skončení této rádoby „reality show pro mladé“… ()

Reklama

Olík 

všechny recenze uživatele

Teď si nejsem zcela jist, jestli jsem už tak dalek myšlení současné mladé generace a nebo mají pravdu ti youtubeři (takže v pointě stejná sorta lidí, jako účinkůjící), kteří považují tuto reality-show za cringe velikosti ega hlavních aktérů. Když na tebe v první minutě vybafne úplně tuctová holka, kterých je na každé plovárně deset, s tím že ví, že je atraktivní (její atraktivita spočívá v tom, že je schopná ukázat víc, než ostatní) tak, co můžeš asi dál čekat?!?! Já vím, rozhodně nejsem cílovkou, ale i tak si dovolím přiklonit se na stranu odpůrců tohoto pořadu. ()

Hamaradža 

všechny recenze uživatele

S fľašou ríbezľového vína zhliadnuté 4 epizódy. Vyvršovať sa tu na skôr nudnej, ako urážajúcej reality show nemám potrebu, skôr musím povedať, že svet tik-tok influencerov je pre mňa úplne nový vesmír, ktorému sa mi stále nedarí porozumieť. :) Väčšinu stopáže som myslel na otázku: Prečo by sme sa mali tváriť, že sú títo mladí ľudia riešiaci absolútne banality relevantní, či akokoľvek obdivuhodní? Som zvedavý, ako seriál zostarne o 10, či 20 rokov, myslím, že to jedného dňa bude príjemné retro. :) ()

LUKICKK odpad!

všechny recenze uživatele

Jakoby reálně jsem se na to z nějakého důvodu těšil a tak nějak tajně doufal že to bude dobrý díky toho jak je to špatný, akorát ono je to jen špatný :D dávám jednu hvězdu, protože mně baví dívat se na ten bizár :D uvidíme no jak to dopadne, ale po prvním vysílání hrůza. Swag Jenis za to, že zajebal, že Kajumi patří k holkám :DD UPDATE: první týden byl v pohodě, zbytek je hovno. ()

Galerie (42)

Zajímavosti (12)

  • Barbora Chvojková musela z pořadu odstoupit kvůli pracovní povinnosti ve zdravotnictví v souvislosti s pandemií covid-19. (SONY_)

Reklama

Reklama