Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Reality show LIKE HOUSE je jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby. Diváci budou po dobu tří měsíců sledovat každodenní život soutěžících, jejich vztahy, radosti, strasti i to, jak se poperou s různými výzvami a soutěžemi. Influencer, který dostane od diváků nejvyšší počet hlasů prostřednictvím mobilní aplikace, se stane vítězem reality show a získá výhru ve výši půl milionu korun. Zpestřením pro soutěžící i diváky budou hosté, které produkce bude průběžně do vily zvát. Mezi influencery, kteří se na začátku dubna do vily nedaleko Berouna nastěhují, jsou: Tomáš Běhounek (@t0mi.jpg), Lada Horová (@laaduska), Adam Kajumi (@adamkajumi), Marie Rosecká (@maru_rosecka), Barbora Stříteská (@barborastriteska), Jan Svěcený (jenisek_) a Marek Valášek (@datel_marek). (TV Prima)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (244)

SOLOM. odpad!

všechny recenze uživatele

Tak tohle že jsou vzory pro dnešní mládež? Tak to pánbůh s nimi a to nejsem věřící ani omylem. Banda blbečků z internetu, hromada debilních keců a hon za každým „lajkem“. K tomu troška „romantiky“, nějaká ta hádka a osočování – nu excelentně pohaslá zábava na každodenní odpoledne pod taktovkou Primy. Viděl jsem jen pár dílů, ale jelikož nepatřím k těm, kteří tomu vlepili odpad hned ze začátku, chtěl jsem tomu dát šanci, tak ho s velkou radostí vlepím až po skončení této rádoby „reality show pro mladé“… ()

Krt.Ek odpad!

všechny recenze uživatele

Dislike. Výstižně tuto věc (vysloveno s maximálně možným opovržením) zhodnotil pro Lidovky Jan Motal, čtěte, dozvíte se vše, co k téhle show skutečně potřebujete vědět: https://1url.cz/oKesl. Teď jen doufám, že mi po spravedlivém shitstormu Prima Like House nestopne - mám totiž v plánu touto úchylárnou prokládat četbu Proustova Hledání ztraceného času, to proto (proč probůh?), abych si zachoval alespoň minimální kontakt se svými generačními blíženci. ()

Reklama

Gulde odpad!

všechny recenze uživatele

Další zoufalý pokus TV Prima. Jak si proboha někdo mohl myslet, že tenhle formát někoho dokáže v takovéto podobě dnes zaujmout? Naprosto katastrofický a nudný. Parta lidí, kde většina z nich má v hlavě leda číslo svých sledujících na sociálních sítích, kterou někdo nahnal do baráku. Samozřejmě že tamní diskuze jsou totálně o ničem, nudné, a zajímavé možná tak pro zúčastněné - divák u TV z toho nemá naprosto nic (možná tak průjem). Tam to může bavit leda skalní příznivce některé ze zúčastněných osob.  Jediné, co by tenhle pořad mohlo zachránit, by bylo to, že by se to zvrhlo v jedny velké sexuální orgie, ale to se, obávám se, také nestane. Příště ty prachy na produkci radši hoďte do kanálu, to bude alespoň prospěšnější. Na druhou stranu jedno pozitivum to přeci jenom mít může - některým lidem to možná otevře oči a zjistí, že řada youtuberů a jakože "influencerů" jsou prostě jen vypatlaný existence, který světu krom svejch hezkejch tvářiček (a to ještě ne ve všech případech) nemají vůbec co nabídnout. ()

IvonaK odpad!

všechny recenze uživatele

Nabídka která se neodmítá? No jistě, tři měsíce ztraceného času v jednom baráku a k tomu se ztrapnit. Ani se nedivím že to ty lidi odradilo. Prostě parta kamarádů se někde ubytuje, dostane zdarma stravu a hrají si jak děti v mateřské školce. A ta jejich úžasná výřivka za odměnu? Tam bylo tak málo místa že bych je s touto odměnou poslala do zadní části těla. A výherce? Ten ty peníze prošustruje buď za drahou kosmetiku nebo drahou elektroniku. Nač by se obtěžoval je z části investovat třeba do zoogikých zahrad nebo pro nemocné lidi. ()

xxmartinxx odpad!

všechny recenze uživatele

Kdyby se producenti podívali na jakoukoliv úspěšnou Reality TV, zjistili by, že obsazení je všechno. Nejde vybrat skupinu monotónních, mladých, krásných a hloupých lidí a myslet si, že to bude někoho zajímat (Too Hot To Handle je výjimka, která z mnoha jiných důvodů potvrzuje pravidlo - tam je celý koncept kolem té stejnosti obtočen plus má série jen osm epizod). To bylo tak v roce 2002. Je potřeba namixovat různé postavičky, jejichž odlišnost zrodí nějaký potenciál a jejich střety bude důvod sledovat. Zpravidla platí, že jeden TikToker na sérii je akorát - většinou to je ten nejnudnější člověk, jehož jméno si nikdo nepamatuje, ale přesto taková ta naivní čistá duše, co chce šířit dobrou náladu, takže si v komunitě najde místo. Udělat pravý opak toho, jak Reality TV funguje, a obsadit všechna místa tímhle jedním archetypem člověka, je... nešťastné. A sledovat to je vážně utrpení. Nejvíc i proto, že mizerný střih nedokáže skrýt, jak bezradně a trapně je těm samotným lidem, kteří viditelně ví, jak strašně nudné a nezajímavé je všechno, co se okolo nich děje, a low energy toho pořadu je v důsledku až absurdní. Pateticky nudné soutěže tomu nepomáhají. ////// Při čtení komentářů bych rád poznamenal něco o druhé straně mince. LIKE HOUSE je snadný terč kritiky - je to nekvalitní pořad. A nikoho není snadnější nesnášet než mladé influencery. To ale nedává nikomu právo šířit toxické urážky a závodit v jejich ponižování. Všichni ti lidi, co jsou v tom pořadu, jsou úplně normální - každý jeden z nich by byl funkčním charakterem v sérii reality TV, problém je pouze ten, že nemůžou fungovat všichni společně jako jediná náplň pořadu. Jejich nezkušenost, naivita, banalita jejich uvažování a i ta arogance nejsou smrtelné hříchy a byly by to vlastnosti, které by v rozmanitějším obsazení působily zajímavě - pouze při téhle jednostrannosti to je veletrh marnosti. Místo toho, aby se ti lidi dostali do nějakého zajímavého konfliktu a tyhle jejich vlastnosti se mohly s něčím střetnout a posunout, je to jen jejich statická exhibice žabomyší války, které nemění ničí pohled na nic - a to je vážně nesnesitelné. Předhánět se ale v jejich urážení dává najevo jen vaši vlastní nejistotu a komplexy. Kultura influencerů se dá kritizovat, jejich vliv na děti většinou není dobrý, ale může to mít nějakou úroveň a lidskost. Sám v komentáři píšu, že jsou to hloupý lidi, už to je ale možná trochu nefér bez rozvedení. Je nutný vzít v potaz, že kolektiv dvacetiletých opilých lidí nemá moc příležitostí manifestovat chytrost. Jejich hloupost je teda sama o sobě způsobena situací a médiem, ve kterém vystupují, a v kontextu toho média je třeba tuhle kritiku vnímat. Nezbavuju je odpovědnosti - zaslouží si kritiku za to, že svůj život i mimo tenhle pořad formátují tak, aby byl uzavřený v téhle krabici hlouposti. Ale existuje způsob, jak to kritizovat vkusně. Plus většina z nich z toho třeba vyroste. Jo a jestli patříte mezi lidi, který v roce 2021 používají spekulace o něčí sexuální orientaci jako urážku, jste debilové. () (méně) (více)

Galerie (42)

Zajímavosti (12)

  • Vila, ve které influenceři bydleli, se nachází v Kublově u Berouna. (SONY_)
  • Vítězem pořadu se stal Jan Svěcený (Jenis). Domů si odnesl peněžitou výhru v hodnotě 500 000 korun. (SONY_)

Reklama

Reklama