Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Reality show LIKE HOUSE je jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby. Diváci budou po dobu tří měsíců sledovat každodenní život soutěžících, jejich vztahy, radosti, strasti i to, jak se poperou s různými výzvami a soutěžemi. Influencer, který dostane od diváků nejvyšší počet hlasů prostřednictvím mobilní aplikace, se stane vítězem reality show a získá výhru ve výši půl milionu korun. Zpestřením pro soutěžící i diváky budou hosté, které produkce bude průběžně do vily zvát. Mezi influencery, kteří se na začátku dubna do vily nedaleko Berouna nastěhují, jsou: Tomáš Běhounek (@t0mi.jpg), Lada Horová (@laaduska), Adam Kajumi (@adamkajumi), Marie Rosecká (@maru_rosecka), Barbora Stříteská (@barborastriteska), Jan Svěcený (jenisek_) a Marek Valášek (@datel_marek). (TV Prima)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (244)

Eliott odpad!

všechny recenze uživatele

Náhodou jsem chytil premiéru v televizi a mé prvotní dojmy z pořadu jsou otřesné. Neznámí, trapní a nesympatičtí lidé v něčem jako vyvolení pro malé smrady z tiktoku. Kamera jakoby si vždy vybrala to nejnezajímavější místo k záběru a rozhovory mezi zůčastněnými jsou prázdné a o ničem. Možná, kdyby produkce vybrala internetové šílence typu Angry Dany, tak by měl pořad budoucnost, ale je to ještě horší než jsem očekával a další díl si pouštět rozhodně nehodlám. PS: Sledování jsem rovnou využil k hodnocení a v průběhu pořadu jsem psal tento komentář. PS2: Dnes založené fake účty vyrazily do boje a přidávají se do fanclubu pořadu. Že by reakce z vily? ()

Alan_Shearer odpad!

všechny recenze uživatele

Tramtararaaa, tamtadadaaa! A viteznou televizi v kategorii o nejvetsi produkovanou picovinu se stavaaaa - TV Prima! Gratulujeme, tady mate moje cerstve vysrane hovno, muzete ho poslat treba influencerum do vily. Prima je v tomhle fakt mistr, vzdycky musi vytvorit neco, co stoji za jeste vetsi picu nez tvorba na jeji konkurecni televizi TV Hovna. Ptam se sam sebe, proc to udelali? Chteji zacilit na vekovou kategorii 10-20 let, jit s modernimi trendy a ukazat svetu, ze TikTokeri nejsou uplny curaci? Uz po prvnim dile je jasny, ze se to absolutne nepovedlo a nehodlsm uz videt ani minutu, jedine ze by uniklo nejaky video z hromadnyho soustani. Vesmes se tam jedna o nezname influencery, znam jen Kajumiho kvuli otravnym songum a jeho unikle fotce s mikropenisem, pak jsem si nasel, ze i ten Datel je celkem znama firma. Zbytek? Wtf? Ty holky? Typicka urvany kravy, co si fotej jen svoje prdele a makeupy. To nekoho zajima? Prcani s nima muze byt ale dobry, o tom zadna. Kdyz uz tady mame trend influenceru, tak me napada nekolik serioznejsich, kteri by mozna stali za prostor v televizi, ale ti by samozrejme do neceho tak stupidniho nesli. No a ty pico, jeste nekoho zajima koncept reality show, kde se par vymrdancu zavre do vily, tam spolu zijou, soustsj, hadaj se a stab jim dela naschvaly? A nejaky lajkovani ty vole, souteze v hadani jinejch influenceru apod ... Ani se nechci vyjadrovat k vykonu moderatorky, extremne nevtipnym narazkam a k tem nevykusnym grafickym picovinam kolem toho. Do pici, vzdyt tomu ani sama Prima neveri a dali to na vysilaci cas v 17:15. Ta show je odsouzena k zaniku, strhne se na ni vlna hejtu vcetne myho komentare a za pul roku si na to uz nikdo nevzpomene, maximalne si nekdo rekne “jeeee, hele, to je ten stupidni prostitut Kajumi” a tim to konci, jako hromosvod hejtu a pohorseni to slouzit nemuze, protoze ty lidi nejsou proste zajimavi. Ve vymene manzelek si aspon luza rekne, ze ma lepsi zivot nez fetacko-alkoholicks rodina. Tady se podivas na tri vzhledove podobny radoby alfa samce, na tri pindy a jednoho potrata. Fakt nechapu, o co Prime jde. ()

Reklama

InJo odpad!

všechny recenze uživatele

"Teď to řeší celej TikTok!" aneb Too Hot to Handle počesku (čili úplně blbě). Velmi hloupý koncept (ne proto, že jde o influencery, ale že tam je extrémně jednolitá skupina soutěžících), nejvíc mě ale dorazilo, když jsem zjistil, že tam mají neustále přístup k mobilům, internetu a dokonce můžou jezdit o víkendu domů! Tomu tedy říkám parodie na reality show. ()

chrispe 

všechny recenze uživatele

Reality show, ve které se vůbec nic nedělo. Teda až na "záhadu" jsme spolu, nejsme spolu a od kdy spolu vlastně jsme a s tím související kdo je a kdo není špatnej člověk. Člověk tomu nemůže upřít, že xy vyjádření už asi zůstane legendární. Formát je zaměřený na děti a hodně mladé lidi žijící sociálníma sítěma - právě pro ně jsou aktéři zajímaví, i kdyby se tam jen šťourali v nose. Pro mě byli všichni jedna neznámá, ale zajímalo mě, na koho tak právě dnešní děcka koukaj. Jelikož to má (zatím) dvě pokračování, asi to zajímavou sledovanost mělo (i přes zdejší komentáře a hodnocení 6%). O tom, že se účinkujícím rapidně zvýšili čísla na sockách, asi psát nemusím. ()

Zeck 

všechny recenze uživatele

Reality-show ve stylu: "zavřeme partu podivných asociálních individuí do baráku s kamerami a pomocí jejich charakterů a s přispěním produkční manipulace v kooperaci s bulvárem z nich uděláme kretény, vytvoříme společenský hype u moralistické společnosti, která to díky pocitu vlastní převahy nad účastníky bude sledovat o to víc a tím získáme sledovanost a prachy" tady byly poslední dvě dekády a nejedná se o nic nově kontroverzního. "Bar", "Big Brother", "Vyvolení", Hotel Sračkadaise"... V některých pořadech účastníci chcali na koberec, ve druhých šoustali každý večer s někým jiným, sedm zavřených polodětí v baráku někde na vesnici, které 90 % času čumí do mobilu, dělají vlogy nebo se vzájemně kritizují za to, že nikdo neuklidil nádobí? Směšný soft, který za morální dno označí skutečně jen pozér vezoucí se nekriticky na vlně, ačkoliv si myslí, že právě díky tomu na ní není. "Like House" není z principu nic nového a předhánění se v opovržení s řečmi o novém nalezeném dně jsou spíše teatrální přání otců (přebrané) myšlenky, kteří jsou zdánlivě pobouřeni a zároveň si neuvědomují základní podstatu toho všeho. Nejsou a nikdy ani nebyli zamýšlená cílová skupina tohoto pořadu, který má 100 % své kupce, o tom nepochybuji. Ne, Like House nechce lákat ke sledování celou rodinu jako Vygumovaní, nevydělává prachy skrze zasílaní SMS hlasů pro svého oblíbence, proto ostatně pořad, ve kterém účastníci žvaní o strkání si prstů do prdele nebo vzájemné chuti se (ne)ojet běží odpoledne před Prostřenem, proto má stopáž 25 minut + 2 reklamy + bonusové materiály na sociálních sítích samotných účastníků, které ještě sami tvůrci motivují být na nich aktivní, ačkoliv TV divák by tu aktivitu potřeboval spíše v samotných dílech. Cílová skupina pořadu jsou totiž děti 12-18, které nejenom už samy vyrostly v umělém světě sociálních sítích, ale zároveň žijí už převážně jen na nich a život bez nich si neumí představit. Jejich povědomí o okolním světě je mizerné, ale i kdybyste je vzbudili o půlnoci, automaticky vytasí z hlavy 4 retardy, kteří točí fakt kůl pětihodinové gameplaye a každých 5 minut se u toho nezapomenou připomenout a zaloudit o zasílání peněz od svých děckých diváků (s tátovou kreditkou). A co je nejhorší, cílová skupina pořadu bere veškerý ten zdánlivě bezchybný, dekadentní a filtry na IG vyretušovaný život influencerů jako neochvějnou skutečnost, pravdu a sen. Morální vzor dnešního průměrného teenagera je proto zdegenerovaný narcis s mobilem 24/7 namířeným na svoji držku s přestávkami na sraní, při kterém vymýšlí nový "merch" (hadry z tržnice potištěné logem, prodané se 100% ziskem - dětem). Je jím člověk, který mu místo relevantních informací pouze prodává neoznačený PP na fotce v tangách z obýváku. A zde přichází na řadu genialita pořadu Like House, který je navenek zcela klasická reality-show, kdy produkce zcela oportunisticky využívá "slávu" (neznám jediného, nejsem cílovka) účinkujících ke svému zbohatnutí jako běžná RS, ovšem pod povrchem, pod tou naleštěnou fasádou pro děti, zcela záměrně a cíleně strhává dětské a pubertální božstvo z piedestalu a z dokonale vyretušovaných money makerů dělá přízemní, nedokonalé, tupé, obyčejné a především nudné dementy. Ať už tím co v editu cíleně vypouští, tak úkoly, kterými soutěžící nenápadně snižuje a poodhaluje jejich skutečnou prázdnou a pokryteckou podstatu. Like house boduje především tím, že dokázal přesvědčit partu narcisů, že je pro jejich budoucí slávu, dosah a peníze účast takřka nutností (jsou tam zadara, peníze za účast nedostali), vylákal je z jejich brlohů, ve kterých měli dokonalou kontrolu nad svým prodávaným obrazem a udělal z nich veřejně přinejmenším nudné běžné lidi. Takřka osvětový počin... Nedělám si iluze, že tohle cílová skupina bude schopna všechno pochopit a pobrat, nechápe to evidentně ani ta necílová, ale pokud si ze sledování odnese to podstatné, že i jejich bozi jsou pouze a jenom normální, nudní a tupí lidé, kteří jen pomocí triků prodávají neexistující pohádku, pak palec nahoru pro všechny tvůrce. Good fakin job! 80 % (za fundamentální, ale skrytou ideu projektu) () (méně) (více)

Galerie (42)

Zajímavosti (12)

  • Ve 26. dílu přibyla mezi účastníky další osoba, a to influencerka „proste_djany“Její celkový počet bodů (liků a disliků) byl při nástupu stanoven průměrem hodnot bodů ostatních účastníků. (CaptainBlaf)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno