Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Reality show LIKE HOUSE je jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby. Diváci budou po dobu tří měsíců sledovat každodenní život soutěžících, jejich vztahy, radosti, strasti i to, jak se poperou s různými výzvami a soutěžemi. Influencer, který dostane od diváků nejvyšší počet hlasů prostřednictvím mobilní aplikace, se stane vítězem reality show a získá výhru ve výši půl milionu korun. Zpestřením pro soutěžící i diváky budou hosté, které produkce bude průběžně do vily zvát. Mezi influencery, kteří se na začátku dubna do vily nedaleko Berouna nastěhují, jsou: Tomáš Běhounek (@t0mi.jpg), Lada Horová (@laaduska), Adam Kajumi (@adamkajumi), Marie Rosecká (@maru_rosecka), Barbora Stříteská (@barborastriteska), Jan Svěcený (jenisek_) a Marek Valášek (@datel_marek). (TV Prima)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (244)

Urukhaj98 odpad!

všechny recenze uživatele

S0?: Z hecu jsem viděl prvních pár dílů a i navzdory nemalému množství alkoholu v krvi to bylo čiré utrpení. Mám sice slabost pro podobně stupidní reality show plné stupidních účastníků (Too Hot to Handle vládne), ale ti učastníci musí být alespoň trošku sympatičtí. Tady před obrazovkou pobíhá jen sedm kreténů, díky nimž se vyloženě stydím za svou generaci a jak je někdy schopna vydělávat peníze. Ten čas strávený u Like House už mi nikdo nevrátí, dokonce mám pocit, že se mi život sledováním této zvrácenosti ještě o něco zkrátil. Televizní ekvivalent rakoviny. 0/10 ()

honajz2 odpad!

všechny recenze uživatele

Ono zavřít sedm pitomců, kteří se živí buď tím, že tancují na písničky nebo sází na svoji "nesmírnou krásu" do jedné vily není blbý nápad, vždyť Vyvolení byli ve své době kult. Ale tohle nefunguje po všech stránkách, vedené je to otřesně, ty díly jsou nudné (viděny dva) a nakonec v té vile vlastně ani zavření nejsou, jestli jsem to teda správně pochopil. Já vlastně po těch dvou dílech vůbec nepochopil, o co tam jakože půjde a sledovat to jen kvůli tomu nebudu ani náhodou. Tohle pro mě nebude ani guilty pleasure, tohle je prostě sračka. Ale Primu bych za to nekritizoval, sice po tom za chvíli neštěkne ani pes, ale jak vidno z počtu hodnocení, zájem to vzbudilo... odpad! ()

Reklama

SeanLSD odpad!

všechny recenze uživatele

Pri prezeraní bulváru som narazil na informáciu, že je nová megatrapná reality-show s ľuďmi, čo sa "stali známymi" na niečom, o čom som pred takým mesiacom ešte ani nevedel, že existuje - a pravdaže som musel ísť okamžite do toho. Nebudem sa tváriť, že som sa chvíľu nebavil... - počítaním sekúnd, počas ktorých by som sa necítil trápne. Ale potom už to bola len priemerná nuda... proste nejaké viac či menej sympatické decká sa rozprávajú v baráku. ____ Ako môžem hodnotiť inak ? Aká je hodnota tohoto programu ? Aká je hodnota toho, čo títo ľudia robia ? ČO vlastne robia ? TOTO ? A TikTok ? What ? Prečo to niekoho baví sledovať ? KTO ich sleduje ? Mno, minimálne sa zdá byť istým, že uživateľia ČSFD to nebudú... ___ Slovo, ktoré celý tento vesmír najlepšie vystihuje, je NiČoTnOsŤ. ()

Zeck 

všechny recenze uživatele

Reality-show ve stylu: "zavřeme partu podivných asociálních individuí do baráku s kamerami a pomocí jejich charakterů a s přispěním produkční manipulace v kooperaci s bulvárem z nich uděláme kretény, vytvoříme společenský hype u moralistické společnosti, která to díky pocitu vlastní převahy nad účastníky bude sledovat o to víc a tím získáme sledovanost a prachy" tady byly poslední dvě dekády a nejedná se o nic nově kontroverzního. "Bar", "Big Brother", "Vyvolení", Hotel Sračkadaise"... V některých pořadech účastníci chcali na koberec, ve druhých šoustali každý večer s někým jiným, sedm zavřených polodětí v baráku někde na vesnici, které 90 % času čumí do mobilu, dělají vlogy nebo se vzájemně kritizují za to, že nikdo neuklidil nádobí? Směšný soft, který za morální dno označí skutečně jen pozér vezoucí se nekriticky na vlně, ačkoliv si myslí, že právě díky tomu na ní není. "Like House" není z principu nic nového a předhánění se v opovržení s řečmi o novém nalezeném dně jsou spíše teatrální přání otců (přebrané) myšlenky, kteří jsou zdánlivě pobouřeni a zároveň si neuvědomují základní podstatu toho všeho. Nejsou a nikdy ani nebyli zamýšlená cílová skupina tohoto pořadu, který má 100 % své kupce, o tom nepochybuji. Ne, Like House nechce lákat ke sledování celou rodinu jako Vygumovaní, nevydělává prachy skrze zasílaní SMS hlasů pro svého oblíbence, proto ostatně pořad, ve kterém účastníci žvaní o strkání si prstů do prdele nebo vzájemné chuti se (ne)ojet běží odpoledne před Prostřenem, proto má stopáž 25 minut + 2 reklamy + bonusové materiály na sociálních sítích samotných účastníků, které ještě sami tvůrci motivují být na nich aktivní, ačkoliv TV divák by tu aktivitu potřeboval spíše v samotných dílech. Cílová skupina pořadu jsou totiž děti 12-18, které nejenom už samy vyrostly v umělém světě sociálních sítích, ale zároveň žijí už převážně jen na nich a život bez nich si neumí představit. Jejich povědomí o okolním světě je mizerné, ale i kdybyste je vzbudili o půlnoci, automaticky vytasí z hlavy 4 retardy, kteří točí fakt kůl pětihodinové gameplaye a každých 5 minut se u toho nezapomenou připomenout a zaloudit o zasílání peněz od svých děckých diváků (s tátovou kreditkou). A co je nejhorší, cílová skupina pořadu bere veškerý ten zdánlivě bezchybný, dekadentní a filtry na IG vyretušovaný život influencerů jako neochvějnou skutečnost, pravdu a sen. Morální vzor dnešního průměrného teenagera je proto zdegenerovaný narcis s mobilem 24/7 namířeným na svoji držku s přestávkami na sraní, při kterém vymýšlí nový "merch" (hadry z tržnice potištěné logem, prodané se 100% ziskem - dětem). Je jím člověk, který mu místo relevantních informací pouze prodává neoznačený PP na fotce v tangách z obýváku. A zde přichází na řadu genialita pořadu Like House, který je navenek zcela klasická reality-show, kdy produkce zcela oportunisticky využívá "slávu" (neznám jediného, nejsem cílovka) účinkujících ke svému zbohatnutí jako běžná RS, ovšem pod povrchem, pod tou naleštěnou fasádou pro děti, zcela záměrně a cíleně strhává dětské a pubertální božstvo z piedestalu a z dokonale vyretušovaných money makerů dělá přízemní, nedokonalé, tupé, obyčejné a především nudné dementy. Ať už tím co v editu cíleně vypouští, tak úkoly, kterými soutěžící nenápadně snižuje a poodhaluje jejich skutečnou prázdnou a pokryteckou podstatu. Like house boduje především tím, že dokázal přesvědčit partu narcisů, že je pro jejich budoucí slávu, dosah a peníze účast takřka nutností (jsou tam zadara, peníze za účast nedostali), vylákal je z jejich brlohů, ve kterých měli dokonalou kontrolu nad svým prodávaným obrazem a udělal z nich veřejně přinejmenším nudné běžné lidi. Takřka osvětový počin... Nedělám si iluze, že tohle cílová skupina bude schopna všechno pochopit a pobrat, nechápe to evidentně ani ta necílová, ale pokud si ze sledování odnese to podstatné, že i jejich bozi jsou pouze a jenom normální, nudní a tupí lidé, kteří jen pomocí triků prodávají neexistující pohádku, pak palec nahoru pro všechny tvůrce. Good fakin job! 80 % (za fundamentální, ale skrytou ideu projektu) () (méně) (více)

Tunri odpad!

všechny recenze uživatele

Velký špatný. Nejhorší možnej formát pořadu. Bolí to. Nejmizernější "dabing" tý robotický moderátorky, nikdo nikdy nevymyslel nic tak špatnýho. Není to vtipný. Není to světový. Není to netflixový. Není to moderní. Je to pouze trapný. Nechápu, jak se tihle lidé můžou živit tím, že se veřejně prezentujou a MLUVÍ, když nedají dohromady jednoduchou větu a to, co říkají, je prázdné. Nechápu zařazení před pořadem Prostřeno s docela jinou cílovou skupinou. Nechci nic z toho chápat. Můžu jen doufat, že příští generace nebudou polodementní, a že někdo, třeba někde na školách, začne po lidech vyžadovat něco víc a tohle nebude nový normál. Český divák objevil nové dno. ()

Galerie (42)

Zajímavosti (12)

  • Ve 26. dílu přibyla mezi účastníky další osoba, a to influencerka „proste_djany“Její celkový počet bodů (liků a disliků) byl při nástupu stanoven průměrem hodnot bodů ostatních účastníků. (CaptainBlaf)

Reklama

Reklama