Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Reality show LIKE HOUSE je jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby. Diváci budou po dobu tří měsíců sledovat každodenní život soutěžících, jejich vztahy, radosti, strasti i to, jak se poperou s různými výzvami a soutěžemi. Influencer, který dostane od diváků nejvyšší počet hlasů prostřednictvím mobilní aplikace, se stane vítězem reality show a získá výhru ve výši půl milionu korun. Zpestřením pro soutěžící i diváky budou hosté, které produkce bude průběžně do vily zvát. Mezi influencery, kteří se na začátku dubna do vily nedaleko Berouna nastěhují, jsou: Tomáš Běhounek (@t0mi.jpg), Lada Horová (@laaduska), Adam Kajumi (@adamkajumi), Marie Rosecká (@maru_rosecka), Barbora Stříteská (@barborastriteska), Jan Svěcený (jenisek_) a Marek Valášek (@datel_marek). (TV Prima)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (244)

Arsenal83 odpad!

všechny recenze uživatele

Totálny odpad. Relácia aj tí ľudia. Ale chválim najmä užívateľa JamesSi, ktorý si všimol, že táto relácia má nezvyklý počet členov fanklubu, všetko fejkové profily vzniknuté v deň premiéri, všetci nehodnotili zhola nič len túto reláciu 5 hviezdami. Čsfd by mala začať robiť niečo proti trollom. Bez týchto členov štábu či iných prima huličov by Like House malo bezpečných 0%. ()

suzanne1997 odpad!

všechny recenze uživatele

Za normálních okolností bych se na toto veledílo samozřejmě nedívala, ostatně nemám na hovadiny čas, ale když už to bylo na youtube, tak proč se nepodívat. A asi toho lituju víc než bych čekala. Půl hodiny naprostých s****k a obsah o něčem hnědém, co obvykle vyluzujeme na toaletě. Už po prvních sedmi minutách mě natahovalo, po dalších pěti jsem si říkala, kde sakra tohle, tím myslím účastníky, vyhrabali. A při sledování diskuze, kdo si kam lehne, promiňte, ale to už vážně bylo dost. Jakože, ne, tenhle pořad jsem neodsoudila dřív, než jsem ho viděla, ale co je moc, to je moc. Nápad fajn, ale provedení jaksi pokulhává. Chápu, účastníci jsou taky lidi, jenže tohle, ať se snažím najít jakékoli hezké slovo, no prostě ne! Jako chápu potřebu Primy natočit něco, co osloví mladou generaci a ne, neodsuzuju inluencery, ale zavřít do vily partu lidí, kteří vytvářejí obsah, jaký vytvářejí a věčně jsou přilepení na obrazovce, to mi přijde snad ještě horší, než Vyvolení nebo BigBrother, který stejně vybuchl, což si myslím se stane i tady. No, moc zářnou budoucnost pro tohle, opravdové veledílo, které si nezaslouží už ani vteřinu mého času, nevidím. Účastníci jsou nemastní neslaní a za půl hodiny se divák dozví s prominutím prt. Takže i přesto, že nerada hodnotím po prvním díle a vždycky se dodívám až do konce, tady fakt nemůžu. No divím se, že to někomu za toho půl milionu stojí ... Ale to samozřejmě může být jen můj názor, nikomu ho nevnucuju, ale cítila jsem potřebu vyjádřit se. Protože tohle není ani ten odpad!, zdá se - alespoň tedy mi - že tenhle pokus je tak o minimálně několik tříd níž! ()

Reklama

M.i.k.e odpad!

všechny recenze uživatele

náhodou sem narazil na první díl (cca v jeho polovině) a z nepochopitelné sebetrýznivé zvědavosti sem viděl i polovinu z druhého dílu a fakt ne...pokud to mělo dětem a náctiletým ukázat,že jejich sociálně síťoví "hrdinové" jsou ve skutečnosti nesympatická a polotupá hovádka,pak ok.Nicméně si nemyslím,že by to bylo cílem téhle z reality vytržené reality show a výsledek je jen zoufalá a trapná nuda.Žel,negativní reklama taky reklama a když už nic jiného,může Like House sloužit jako ujištění těm,kteří považovali tuhle sortu jakože slavných internetových zázraků za zbytečné,že se vlastně nespletli...0% ()

Klajnik odpad!

všechny recenze uživatele

Levná show, jejíž tvůrci předpokládají snadnej výdělek. Zavřou několik tiktokerů, influencerů a youtuberů do jednoho obytného prostoru a budou natáčet interakce mezi nimi. Jelikož to jsou všechno košťata, tak pořad bude šokovat a přitáhne pozornost lidí za hranici jejich fanoušků. Je to ta nejnižší "zábava". Viděl jsem asi 10 minut z 11. epizody, kde Datel přišel vyhrotit Kajumiho. Osobně mi to nepřijde záživné. Nejsem udiven tím, jak se ti nudní a otravní podlidi chovaj. Jednají přesně tak, jak od nich očekávám. ()

Zeck 

všechny recenze uživatele

Reality-show ve stylu: "zavřeme partu podivných asociálních individuí do baráku s kamerami a pomocí jejich charakterů a s přispěním produkční manipulace v kooperaci s bulvárem z nich uděláme kretény, vytvoříme společenský hype u moralistické společnosti, která to díky pocitu vlastní převahy nad účastníky bude sledovat o to víc a tím získáme sledovanost a prachy" tady byly poslední dvě dekády a nejedná se o nic nově kontroverzního. "Bar", "Big Brother", "Vyvolení", Hotel Sračkadaise"... V některých pořadech účastníci chcali na koberec, ve druhých šoustali každý večer s někým jiným, sedm zavřených polodětí v baráku někde na vesnici, které 90 % času čumí do mobilu, dělají vlogy nebo se vzájemně kritizují za to, že nikdo neuklidil nádobí? Směšný soft, který za morální dno označí skutečně jen pozér vezoucí se nekriticky na vlně, ačkoliv si myslí, že právě díky tomu na ní není. "Like House" není z principu nic nového a předhánění se v opovržení s řečmi o novém nalezeném dně jsou spíše teatrální přání otců (přebrané) myšlenky, kteří jsou zdánlivě pobouřeni a zároveň si neuvědomují základní podstatu toho všeho. Nejsou a nikdy ani nebyli zamýšlená cílová skupina tohoto pořadu, který má 100 % své kupce, o tom nepochybuji. Ne, Like House nechce lákat ke sledování celou rodinu jako Vygumovaní, nevydělává prachy skrze zasílaní SMS hlasů pro svého oblíbence, proto ostatně pořad, ve kterém účastníci žvaní o strkání si prstů do prdele nebo vzájemné chuti se (ne)ojet běží odpoledne před Prostřenem, proto má stopáž 25 minut + 2 reklamy + bonusové materiály na sociálních sítích samotných účastníků, které ještě sami tvůrci motivují být na nich aktivní, ačkoliv TV divák by tu aktivitu potřeboval spíše v samotných dílech. Cílová skupina pořadu jsou totiž děti 12-18, které nejenom už samy vyrostly v umělém světě sociálních sítích, ale zároveň žijí už převážně jen na nich a život bez nich si neumí představit. Jejich povědomí o okolním světě je mizerné, ale i kdybyste je vzbudili o půlnoci, automaticky vytasí z hlavy 4 retardy, kteří točí fakt kůl pětihodinové gameplaye a každých 5 minut se u toho nezapomenou připomenout a zaloudit o zasílání peněz od svých děckých diváků (s tátovou kreditkou). A co je nejhorší, cílová skupina pořadu bere veškerý ten zdánlivě bezchybný, dekadentní a filtry na IG vyretušovaný život influencerů jako neochvějnou skutečnost, pravdu a sen. Morální vzor dnešního průměrného teenagera je proto zdegenerovaný narcis s mobilem 24/7 namířeným na svoji držku s přestávkami na sraní, při kterém vymýšlí nový "merch" (hadry z tržnice potištěné logem, prodané se 100% ziskem - dětem). Je jím člověk, který mu místo relevantních informací pouze prodává neoznačený PP na fotce v tangách z obýváku. A zde přichází na řadu genialita pořadu Like House, který je navenek zcela klasická reality-show, kdy produkce zcela oportunisticky využívá "slávu" (neznám jediného, nejsem cílovka) účinkujících ke svému zbohatnutí jako běžná RS, ovšem pod povrchem, pod tou naleštěnou fasádou pro děti, zcela záměrně a cíleně strhává dětské a pubertální božstvo z piedestalu a z dokonale vyretušovaných money makerů dělá přízemní, nedokonalé, tupé, obyčejné a především nudné dementy. Ať už tím co v editu cíleně vypouští, tak úkoly, kterými soutěžící nenápadně snižuje a poodhaluje jejich skutečnou prázdnou a pokryteckou podstatu. Like house boduje především tím, že dokázal přesvědčit partu narcisů, že je pro jejich budoucí slávu, dosah a peníze účast takřka nutností (jsou tam zadara, peníze za účast nedostali), vylákal je z jejich brlohů, ve kterých měli dokonalou kontrolu nad svým prodávaným obrazem a udělal z nich veřejně přinejmenším nudné běžné lidi. Takřka osvětový počin... Nedělám si iluze, že tohle cílová skupina bude schopna všechno pochopit a pobrat, nechápe to evidentně ani ta necílová, ale pokud si ze sledování odnese to podstatné, že i jejich bozi jsou pouze a jenom normální, nudní a tupí lidé, kteří jen pomocí triků prodávají neexistující pohádku, pak palec nahoru pro všechny tvůrce. Good fakin job! 80 % (za fundamentální, ale skrytou ideu projektu) () (méně) (více)

Galerie (42)

Zajímavosti (12)

  • Barbora Chvojková musela z pořadu odstoupit kvůli pracovní povinnosti ve zdravotnictví v souvislosti s pandemií covid-19. (SONY_)
  • Ve 26. dílu přibyla mezi účastníky další osoba, a to influencerka „proste_djany“Její celkový počet bodů (liků a disliků) byl při nástupu stanoven průměrem hodnot bodů ostatních účastníků. (CaptainBlaf)

Reklama

Reklama