Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Komedie odehrávající se v zákulisí amerického televizního zpravodajství. Zápletka se soustředí na nepravděpodobný milostný trojúhelník. Úspěšný redaktor s ostrovtipem jako břitva podřizuje vše své práci. Proto se i rozvedl se skvělou novinářkou, jejíž oddanost povolání zaujímá až druhé místo v jejím životě. Plánuje blahobytný život manželky bohatého obchodníka. Redaktor si uvědomí co ztratil a spřádá intriky, aby zamezil nové svatbě. Pro ženu nastává těžká volba — vrátí se k bývalému manželovi nebo se nechá rozmazlovat v komfortu, který nabízí nová láska? (Lucernafilm Video)

(více)

Recenze (12)

blackrain 

všechny recenze uživatele

Já jsem si myslela, že Christopher Reeve byl už v době natočení tohoto snímku na vozíku, proto mě mile překvapilo, že se tady objevil v plné síle. Asi se mi to všechno nějak popletlo. Christie byla hodně kurážná reportérka a velká profesionálka. Měla taky dobrého parťáka, i když on to byl vlastně její nadřízený. Nevidím žádný důvod, proč by měl být tenhle film tolik zatracovaný. Patří mezi přesně ty komedie z osmedsátých let, které mám ráda. ()

Grimaldi 

všechny recenze uživatele

U přerodu Burta Reynoldse z akčních filmů do žánru komedie sice člověk netrpí jako když se o to samé pokoušel Arnold nebo Stallone, ale že by se jednalo o dobré, natož vtipné dílo, tak to rozhodně ne. Kathleen Turner jako divoká novinářka toužící po lásce je příjemná, sekundující Christopher Reeves je zde jen do počtu. Je vidět že se tvůrci snažili do filmu narvat akci, dobrodružství i romantiku a díky tomu selhali v tom hlavním zde zamýšleném, humoru. Když k tomu připočtu neexistující chemii mezi herci, jedná se rozhodně o slabší filmový kus. ()

MickeyStuma 

všechny recenze uživatele

Kathleen Turner, Burt Reynolds a Christopher Reeve v bláznivé komedii z televizního novinářského prostředí, která svým tématem není nic nového pod sluncem. Novinářská práce je hon za senzacemi v rámci konkurenčního získání pozornosti s cílem co nejvíce zvýšit sledovanost u zpravodajství televizního a prodeje u zpravodajství novinového. Můžeme si připomenout například ´The Front Page´ (1931), ´His Girl Friday´ (1940) nebo u nás hodně známý ´The Front Page´ (1974). Vše je to scenáristicky zpracováno na základě divadelní hry od Bena Hechta a Charlese MacArthura, podle kterého je i snímek tento, který se však pro změnu odehrává právě v prostředí televizního. Ve ztvárnění má samozřejmě každé desetiletí své přednosti a specifika, takže i každý snímek má své. Jako energický příval všeho možného i nemožného se tentokrát jeví dvojice Reynolds a Turner a Reeve už svou maličkostí působí jen jako doplněk. A v tom je asi problém největší. Námět je jasný. Poprava odsouzeného, šéf televizního zpravodajství v tom vidí mediální senzaci a snaží se tak do toho naverbovat svoji nejlepší reportérku coby bývalou manželku, která s touto prací už sekla a chce odjet pryč se svým novým partnerem. Tato vztahová sounáležitost v tom ale dost překáží, což zapříčiňuje diváckou nerozhodnost, která dějová linka je vlastně ta hlavní. Narážky na Supermana vlivem účasti Reevese sice nejsou špatné, ale zcela zbytečné. V jistém smyslu to komediální bláznivina je, ale moc v divácké paměti neutkví. Z nostalgického hlediska stojí za zhlédnutí, ale co si budeme povídat, verze s roku 1974, ve které excelují Jack Lemmon a Walter Matthau prostě vítězí. ()

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele

Osmá adaptace The Front Page. A posun? Teoreticky značný, prakticky nulový. Je zajímavé, že zatímco reálná žurnalistika se během těch sta let bouřlivě proměňovala, obraz novinářů v očích lidí mimo byznys zůstává pořád stejný. V tomto případě navíc i dost povrchní a nekonzistentní. ()

Galerie (19)

Zajímavosti (2)

  • Snímek byl natočen podle hry "The Front Page" od Bena Hechta a Charlese MacArthura. (Terva)
  • Christopher Reeve později vyjádřil lítost nad tím, že ve filmu hrál. Své účasti dává za vinu pozdějí rozvod a deprese. (Terva)

Reklama

Reklama