Tvůrci:
Oliver ZiegenbalgRežie:
Robert ThalheimScénář:
Oliver ZiegenbalgKamera:
Henner BesuchHrají:
Mark Waschke, Mišel Matičević, Leonard Scheicher, Marius Ahrendt, Lavinia Wilson, Seumas F. Sargent, Bernhard Schütz, Julika Jenkins, Thomas Douglas (více)VOD (1)
Epizody(4)
Obsahy(1)
Berlínský hacker a umělec objevili v 90. letech převratný pohled na svět. Teď o něj ale musí svést právní bitvu s gigantem jménem Google. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (38)
Tři díly jsem se v tom trochu plácal. Ne že by to bylo vyloženě nudné, ale spousta informací mi tu přišla zbytečných. Navíc v technologiích a věcech souvisejících nejsem tak úplně zběhlý. Vlastně jsem v tomto ohledu úplný tatar, takže ani z tohoto pohledu mě to tak moc nevzalo. Zlomilo se to až v závěrečném dílu, který se primárně odehrával v soudní síni. Čtvrtá část dokázala vtáhnout, hlavním hrdinům jsem konečně mohl začít pořádně fandit a zhnuseně si plivnout na korporátní parchanty. Jako bonbónek beru to, že se mnou seriál vzávěru totálně vyjebal a protože jsem neznalý věci, sežral jsem to i s navijákem. O to je větší škoda, že se v podobných intencích neodehrával celý seriál. 60% ()
„…JEDEN Z TĚCH VYNÁLEZŮ BYL NÁŠ. TEN, KTERÝ NAVŽDY ZMĚNIL NÁŠ POHLED NA SVĚT. ALE NIKDO O NÁS NIC NEVÍ. OKRADLI NÁS O TO…“ O podnikání v nesprávnej čas a na špatným místě. A taky o poučce přátelství… Německá verze „Sociální sítě“, při který prostě fandíte těm malým a naivním. Skvělý finále v soudní síni má v sobě naštěstí i něco víc. Jednak něco, co se často nevidí a pak samozřejmě i to, co vidíme furt. Prostě život! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Jedu jen kusy podle skutečnosti. 2.) Chystám se soudit s Google. /// Thx za titule „Roman Placzek“. PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ ** ()
Po bezostyšně zkorumpované FIFA a nabubřelé PEPSI jsem si do třetice naservíroval majstrštyk největšího kalibru, samotný velký GOOGLE, dnes schovaný za značkou Alphabet. Co k tomu říct, v jádru věci je to vše o tom samém - boji proti kolosu, který požírá vše, co mu stojí v cestě. Na tomto hraném "dokumentu" se mi hodně líbilo dobře provedené prolínání doby vzniku Terra Vision s obdobím soudního sporu ale především první zmiňované, z kterého je (a pro mě jako fanouška devadesátkového IT světa o to více) cítit to tvůrčí nadšené, duch doby a vše kolem, co k tomu patřilo. Každý ze čtyř dílů je důležitou částí celé skládačky a v podstatě mu nemám co vytknout. Tvůrci si s tím opravdu vyhráli a já si moc rád zavzpomínal a hodně si to užil. 8bit ForEver! ()
Německá verze Fincherovy Sociální sítě. Vynikající počin, přesně kvůli takové tvorbě se vyplatí mít Netflix. Pokud vás zajímají filmy kde se oběti z lidu postaví zlému nadnárodnímu konglomerátů tak si tohle určitě užijete. Jinak zde prakticky není co vytknout, celou dobu to byla jízda a ja jdu hledat další německou tvorbu. ()
Nalézt další dobrý projekt je docela těžká věc. I tak se dostáváme do něčeho co je těžce vypracované, ale nakonec dynamické a funkční jak to asi jen může být. Dost tomu napomáhají herecké výkony i určitá atmosféra díla. Asi se to dost ztratí v dějinách, ale evidentně lidé, co si to najdou to vyšlou mezi plebiscit. ()
Galerie (11)
Zajímavosti (4)
- Ve skutečnosti ART+COM nepřišli o svůj patent kvůli sporu s Googlem, ale protože s podobným programem, nazvaným SRI TerraVision, přišel už Stanford Research Institute v roce 1994. (NiaWolf)
- Gró celého algoritmu spočívá ve využití „Stromu o síle čtyř“ – spíš známější jako „Quadtree“. Quadtree je stromová datová struktura – prvek je spojen s právě čtyřmi dalšími prvky. Každý z nich je spojen s dalšími čtyřmi atd., až tvoří jakousi pyramidu nebo „strom“. Ten se pak využívá ve vyhledávání ve dvourozměrném prostoru nebo právě na rozsekání obřího obrázku po čtvrtinách. Protože by se celý obrázek najednou do paměti nevešel, načítají se právě ony čtvrtinové kousky, které zobrazují pouze tu oblast obrázku, na kterou se právě uživatel dívá (místo kompletního obrázku). (Vikmstr)
- V epizodě obhájce Googlu zmiňuje, že Google Earth je kompletně zadarmo a že na něm Google nikterak nevydělává. To ale není úplně pravda, protože Google licencoval placenou verzi Earth Pro s pokročilými funkcemi za 399 amerických dolarů ročně. Využívaly ji například televizní kanály při předpovědích počasí. (Vikmstr)
Reklama