Iveta - Série 1 (2022) (série)
Režie:
Michal SamirScénář:
Michal SamirKamera:
Martin DoubaHudba:
Ondřej Gregor BrzobohatýHrají:
Anna Fialová, Vojtěch Vodochodský, Eliška Křenková, Alena Mihulová, Miroslav Hanuš, Igor Chmela, Ondřej Gregor Brzobohatý, Jan Vondráček, Daniel Kadlec, Petr Vydra, Patricie Pagáčová (více)Obsahy(1)
Recenze (30)
Tak toto som trochu nepochopil, že ísť do špinavej Prahy je fuj-fuj, ale potom skončí na podnájme v jednej izbe s cudzím záletným chlapom a starostlivý otecko je v úplnej pohode. No ale Knoflíky lásky s videoklipom stáli za to a kto si to pamätá, musí mať zážitok. –––– Jsi blbá nebo naivní. Nikdo si nechce jenom povídat. Každýmu o něco jde. ()
Včera jsem zjistil, že se mi tohle válí doma a zabírá to místo. A jelikož jsem jedničku viděl, zajímalo trochu jak to bude dál s tou socialistickou lovestory tehdejších popových serebrit. Vůbec jsem netušil, že Sepéši byl takovej drsňák a vyznavač cvičení i správného stravování. Bohužel ve filmu nepadne kde k tomu v dobách kdy top jídlem českých kuchyní bylo vepřo knedlo nebo řízek přišel. Zdá se, že v tom byl v tom reálném socialismu krapet napřed, protože dnešní serebrity tohle mají za automatiku. Netušil jsem, že Iveta byla tak snadno manipulovatelná už od mala. Když jsem viděl ty dva v těch osmdesátkovejch ohozech, ač ty hlasy nebyly to pravé (hlavně Vodochodského) přesto se tam Iveta a Sepéši v tom obrazu lehce zhmotnili a o to autorům asi šlo. * * * ()
V podstatě jen rekonstrukce dobových televizních záběrů do nové, seriálové podoby. Ze Sepéšiho se dělá až přehnaný perfekcionista (ačkoliv tou lucernou fakt pohnul i tenkrát, původně), Ivetě je smutno, tak telefonuje z cizího telefonu, a Samir opět zparodoval tehdejší moderátory (dělá to i v Soudruzích), kdy se - oproti realitě (jen vzpomeňme třeba Honzu Valu nebo Liškovou) - chovají jak postižení z Bohnic. A tatínek je šťastný i nešťastný, což Hanuš dobře uhrál, ale stejně nedostal moc prostoru. Jinak začínám mít pocit, že seriál je natočen na objednávku Bartošovic rodiny, která chce na Ivetě u teď trhnout co nejvíc, ale dávají si pozor, aby Iveta byla vykreslena správně jako oběť těch šosáků a macho typů v Praze. ()
Pokus o melancholický příběh prostě nevyšel a tento druhý díl byl mnohem horší než ten první.Bohužel velký vliv na to měl špatný výběr obou hlavních postav a to Anny Fialové(Iveta Bartošová) a Vojtěcha Vodochodského(Petr Sepéši) a k těm dvěma bohužel nemůžu napsat nic kladného.Petr Sepéši je tu vyobrazen jako bezcitný kariérista kterému záleží jen a jen na sobě a Iveta Bartošová zas jako submisivní chudinka kterou musí furt někdo postrkávat dopředu a jestli taková byla tak možná na sklonku života,ale určitě né na začátku své kariéry.To že ona Sepéšiho chtěla i v soukromí a on jí ne je všeobecně známý fakt,ale pochybuji,že se k ní choval jako despota.Znám moc dobře jejich album Knoflíky lásky,zná ho každý kdo se narodil v 80.tých letech minulého století.Tomu že se album stalo v té době celkem úspěšné se vůbec nedivím,ale tento třídilný film s názvem Iveta hodnotím po dvou shlédnutých dílech jako velký filmařský omyl a jako veřejné zesměšnění Ivety Bartošové i Petra Sepéšiho a to je velká škoda takže si myslím,že rodina Ivety s tím natáčením vůbec neměla souhlasit. ()
Iveta dojela do matičky Prahy za svým snem, který se málem hned na začátku bortí. Bydlí u rodičů Sepešiho, ale je to otrava, Sepeši pořád v trapu, naštěstí práce se daří a bombové Knoflíky lásky jsou na světě. Trochu té lásky Iveta taky dostane, ale je tam pořád cítit ze strany Péti zpátečka. Nakonec se jakási pravidla ve vztahu určí a Iveta žije s pocitem, že Péťa bude sekat latinu. Lepší díl než první, přesto stále těžkotonážní pohádkový průměr. ()
Galerie (18)
Photo © Voyo Originál
Reklama