Reklama

Reklama

Epizody(3)

Obsahy(1)

Iveta je na vrcholu. Její sólová alba se prodávají po tisících, vyhrává ankety popularity, dostává hlavní roli po boku generačního idola ve filmu Svatba upírů, má muže, kterého všichni obdivují, plní se jí sen o duetu s Karlem Gottem. Ovšem stále postrádá to, po čem touží ze všeho nejvíc: ničím nepodmíněnou lásku, dítě a rodinu. A přichází první skandál... Anna Fialová se vrací jako Iveta Bartošová ve zlomovém období devadesátých let. (Voyo)

(více)

Videa (3)

Trailer

Recenze (36)

castor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Šup šup, chytlavé melodie a prostinké texty, úspěchy na Zlatém slavíku a světák Štaidl, který prostě jen přebral štafetu, protože v Ivetině životě vždy někdo druhý rozhodoval, co bude dál. Ta zůstává pasivní, zasněná a vyplašená, rozuměj už otravná. A ač má za sebou hromadu úspěchů, a s nimi spojený ranec otrkávání se, v osobním životě pořád „jen“ vyžaduje důkazy lásky od lidí, kterým je ukradená. Vymyká se druhá epizoda, která nejprve díky Oskaru Hesovi a natáčení Svatby upírů působí živě a bezstarostně, abychom vzápětí přešli ke skandálu, který hýbal devadesátkami: únos Ivety Romanem Třískou. Byl to moment, který poprvé vystavil Ivetu posměchu národa. Tříska měl „využít“ toho, že Ivetu doma zastihl v ne zrovna dobrém psychickém rozpoložení. Připomnělo mi to okamžitě smutné období (Itálie, Macura, Rychtář, poslední roky života) a hned jsem ji vnímal smířlivěji, shovívavěji… a vzhledem k další sérii je tedy otázkou, zda chce divák sledovat Ivetiny následné pády. Hloupá linie s obdivovatelem (které stále chybí pointa) pokračuje. I když už mě asi napadá, kým bude. ()

kinderman 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Kvalitativní skok se nekonal. Herecky dosáhla druhá řada svého vrcholu ve druhé epizodě, na jejímž začátku (stejně jako na celé Šumavě) kraloval Oskar Hes. Vzhledem k tomu, že co do délky většiny scén šlo opět o testování divácké snesitelnosti a že tvůrci neměli kuráž na to ukázat titulní postavu nahou ("Říkal, že když na sobě nebudu nic mít, nikdo mě nezaměří.") či schovanou pod stolem v alobalu ("Tvrdil, že tak narušíme monitorovací systém. I z vesmíru."), s tímto seriálem jsem skončil. Linie s vojákem z předchozí řady vyšuměla krátkým společným setkáním? Nebo je to snad Rychtář/Macura? ()

Reklama

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

kdo by snad čekal nějaký posun kamkoliv, ten bude zklamán. Druhá Iveta na to jde totiž velmi podobně jako ta první se všemi svými neduhy. Zůstala tak telenovelácká kamera s iritujícím snovým nádechem/filtrem a hlavně bulvární podtón, jen s tím rozdílem, že pozici největšího koko*a převzal po Sepéšim Štaidl. Brzobohatý Gregor ho sice hraje dobře, ale jde o tak odpudivou postavu, že jestli byl takový opravdu (což asi laik těžko posoudí), tak Iveta musela být buď slepá nebo úplně blbá (potažmo oboje dohromady). Celým seriálem se táhnoucí linii s vojákem moc nechápu. Leda by se z něj v další řadě vyklubal spasitel Macura....40% ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Co dodat k pokračování Ivety? Máme tu další dekádu ze života české popové zpěvačky, která s úspěchem zvládla přejít z normalizačních estrád do zábavy nové doby. Natočila film, vydala několik sólových desek (jednu v angličtině), sesbírala množství cen, pravidelně vystupovala v televizi, zvládla celá turné s vlastním programem, porodila syna, rozešla se s jeho otcem a přidala se do týmu nejvlivnějšího domácího muzikálu. Bylo by tedy možné představit Ivetu Bartošovou jako tu mladší normalizační hvězdičku, která po revoluci dozrála, a přihodit k tomu širší pohled na zajímavě se vyvíjející devadesátkovou pop scénu. To ale Voyo neobjednalo. Michal Samir nabídl dost nevyváženou řadu, která nabízí prakticky jen analýzu toxického vztahu, jeden psycho díl s nespolehlivým vypravěčem a trochu toho pozlátka. Škoda. ()

Alan_Shearer 

všechny recenze uživatele

Ze sluzby VOYO se pomalu stava v nasich koncinach fenomen a v zivote bych necekal, ze v koprodukci Novy muze vzniknout neco lepsiho nez debilni sracka. Iveta me docela bavila, dramaturgicky, vizualne a castingove solidne zvladnute miniserie. Anna Fialova v roli Ivety je skvela, aktualne mozna moje nejoblibenejsi ceska herecka. Tiffany Richbitch jako Lada Staidl taky super. Jsem rad, ze prostor dostal i Mira Hanus, ten nikdy nezklame, a dokonce i Karel Svoboda v podani Sasi Rasilova alespon ten jeden usmev vykouzlil. Druha serie uz tak negradovala, logicky neprinasela vzestupy a nadeje, ale spis prubezne hloubila Ivetin nestastny osud, na kterem nic ani nezmenilo vymodlene narozeni potomka. Zpetne je mi Ivety lito, a jak rikal v prvni serii jeji otec “oni ji v ty Praze sezerou”, tak tomu tak nakonec bylo. Sepesi zklamani s tragickym osudem, majetnicky Staidl dalsi zklamani, do toho neustala naivita, nestabilita a nekonecne parazitujici bulvar. Fakt tezkej lajf. ()

Galerie (268)

Zajímavosti (9)

  • Ondřej Ruml během jednoho z rozhovorů pro TV Nova přiznal, že kromě něj byl do role Karla Gotta zvažován také muzikálový herec a zpěvák Lukáš Janota. Nakonec však tvůrci dali přednost právě Rumlovi. (lucij68ee14)
  • Režisér Michal Samir prozradil, že při natáčení duetu Karla Gotta (Ondřej Ruml) a Ivety Bartošové (Anna Fialová) v Lucerně odešla v průběhu natáčení jedna z dam, která byla součastí komparzu. Důvodem prý bylo, že ji Ruml Gotta vůbec nepřipomínal, za což se následně urazila. (lucij68ee14)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno