Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Iveta se konečně stává matkou. Její čas s malým Arturem je vykoupen kariérní pauzou, na které se dohodla s Ladislavem. Ivetě se ovšem brzy začíná stýskat po koncertech i divácích. Zjišťuje, že věhlasný skladatel Karel Svoboda shání novou zpěvačku do muzikálu Dracula. Iveta ví, že by ji ta příležitost mohla vrátit na výsluní. Jenže Ladislav je kategoricky proti... (Voyo)

(více)

Recenze (16)

Autogram 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Konečne dieťa, ktoré, ako vieme, Ivetu nesrovnalo, ale hlavne môj obľúbený Dracula a aspoň jedna pesnička z neho za do seriálu dostala. Je to vlastne jediná vec, kde som Ivetu videl naživo, muzikál bol pre mňa životný zážitok, a tak som sa vedel vcítiť aj do toho fanúšikovského páru, ktorých príbeh sa konečne s Ivetou spojil. V komentároch tu nerozumiem porovnávania spevu Fialovej s Bartošovou. Zhostila sa toho dobre, a keby Fialová spievala ako Iveta, tak by predsa nebola seriálová herečka, ale slávna speváčka. –––– Myslet si to můžeš, ale Karel by tě nikdy neobsadil. Jsme kamarádi, tohle by mi nikdy neudělal. –––– Nakonec nás mají za zboží. Laciné. Já vím své... ()

William_ 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Nikoliv Anička Fialová, ale Ondra Brzobohatý a Miroslav Hanuš si tuto epizodu ukradli svými hereckými schopnostmi pro sebe. Zde těmto 2 pánům musím smeknout klobouk. Na Ivetu se dobře dívá, ale tato epizoda byla hlavně o nich dvou. Je zde ale vidět značné zlepšení oproti těm dvoum nudám před touto epizodou. ()

Reklama

kingik 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Po předchozí vyhrocené epizodě, kdy se zpěvačka stala obětí únosu, se Iveta nyní věnuje mateřským povinnostem. Přerušuje po narození syna Artura svoji kariéru, je ale otázkou, zda je v rodinném kruhu a v moci Ládi Štaidla skutečně šťastná. Stále je to extra barevně saturované i potřebně pohyblivé. A má to dokonce říz, když se zpěvačka neustále střetává s panovačným manželem. Anna Fialová dostala za úkol přezpívat písně po Bartošové, nemá její rozsah, barvu hlasu a její zpěv je amatérského rázu. Jenže má to ohromné plus, když je to živočišná žena a navíc se nasouká do latexového oblečku. Tvůrci vidí Karla Svobodu (Saša Rašilov) coby muže, který je schopen natřít oprýskaný plot. Nedovedu si ho představit se štětcem a s plechovkou barvy v ruce. Když se Štaidl dozví, že se Iveta za jeho zády domluvila s jeho nejlepším kamarádem na účinkování v muzikálu Dracula, tak jde vchodovou branku zatlouct prkny. Přes určitou nepochopitelnost a nedotaženost různých scén se jedná o kvalitně vyobrazený úsek ze soukromí populární zpěvačky. Chvilka s rodiči, kdy je maminka hodná (Alena Mihulová), a otec (Miroslav Hanuš) věčně rýpavý, je snesitelná. Štaidl je při tomto rodinném setkání vyobrazen coby vzdělanec, který neváhá nekompromisně utnout alkoholické choutky svého tchána. Iveta je pořád ta samá naivní žena, co se touží vymanit z vlivu jejího chotě. Velký posun v jejím charakteru není příliš patrný. Naprosto kalamitní je její setkání s dvojicí nekritických obdivovatelů, kdy je mužem od rodiny (Daniel Kadlec) adorována už od dob základní vojenské služby. Globálně se jedná o důstojné zakončení série 2. V mnohém ne tak docela pravděpodobné a v určitém měřítku umně zkonstruované. 7/10 ()

castor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Znovu díl s poměrně nekompaktním dějem, ač ano, je to o Ivetině touze vrátit se před diváky, přičemž majetnický Láďa je kategoricky proti. Mluví vznosně, stále je vykreslován coby vzdělanec, kterým ale asi úplně není, s jeho charakterem (po čem vlastně toužil?) se mělo pracovat lépe. Dost času navíc věnujeme postavám, které nejsou nijak zvlášť zajímavé. Ale znovu je cítit, že tahle pohádka o zpěvačce, která chtěla dobýt hudební svět, a která si přála, aby ji někdo miloval, neskončí šťastně. Z Moravy navíc přijíždějí rodiče, kteří (stejně jako sestra Elišky Křenkové) nepřinesou nic nového. Prostě jen zopakují to, co už známe. Nestřídal bych zároveň party nazpívané Annou Fialovou s reálným Ivetiným hlasem. Hloupá linie s obdivovatelem pokračuje – nebo že by to měl být odkaz na někoho z dua Rychtář/Macura? Každopádně vzhledem k další sérii je otázkou, zda chce divák sledovat Ivetiny následné pády. Protože teď to bude už (takřka) pouze o nich. ()

fabecc1222 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Rozhodně bych řekl, že je to nejlepší díl druhé řady. Iveta se postupně a definitivně propadá do svých vlastních emocí, které jí budou ovlivňovat po zbytek jejího života. Vidíme tady ten kontrast s první řadou a tou změnou, co nastala. Přesně, jak jí to předpověděl její otec. Stejně tak jsou fajn kontrasty Štaidla a rodinou Bartošové, kdy Štaidlovi je pochopitelně celá její rodina ukradená a vesměs jí určitě opovrhuje a bere jako nějaký póvl, nebo aspoň teda tady je vykreslený jako takový ten rádoby snob, ci si o sobě myslí, že je nejdůleřitější osoba na celém světě. Tady už ho vlastně sledujeme v období, kdy kariéra v showbyznysu byla vesměs za ním. Jestli Iveta svým odchodem udělala dobře? Těžko říct...V té době to asi viděla jako nejlepší řešení, ale z dlouhodobého hlediska pro její další život? ()

Galerie (58)

Reklama

Reklama