Režie:
Michal SamirScénář:
Michal SamirKamera:
Martin DoubaHudba:
Ondřej Gregor BrzobohatýHrají:
Anna Fialová, Vojtěch Vodochodský, Eliška Křenková, Igor Chmela, Alena Mihulová, Miroslav Hanuš, Terezie Holá, Daniel Kadlec, Jana Boušková, Jan Vondráček (více)VOD (1)
Série(3) / Epizody(9)
Obsahy(1)
Iveta chce být slavnou zpěvačkou. Cesta vede z dětského sboru přes pěvecké soutěže, nahrávání prvního hitu a desky až k celostátní slávě. Iveta musí přesvědčit rodiče, porotce, producenty, diváky. Tím jediným, který v ní od začátku věří, je Petr Sepéši. Její první láska. Ta, o které se říká, že musí někdy skončit... Jaká je cena splněného snu? Začátek životního příběhu Ivety Bartošové. (Voyo)
(více)Videa (5)
Recenze (146)
Snad nejhorší kamera, kterou jsem kdy viděl. Tomu autorovi by snad měli sebrat licenci. Rozmazaný a nezaostřený obraz, zakouřené a vybledlé barvy. Navíc nechápu, proč maskéři představiteli Sépešiho, udělali takový uřezaný uši, jako upírovi.... Na sérii jsem se celkem těšil, ale výsledek je bizár.... ()
Zajímavý počin. Akorát chvílemi se to dost táhne a když to začíná být zajímavé, tak je konec. Určitě dobře natočená biografie, která má značné rezervy. Bohužel, Iveta není Marilyn a Petr není Fredie. Takže se jich chopil někdo jiný. Nicméně příslib zajímavějších momentů a kvality tu je, tak uvidíme, co přinese druhá série. ()
Minisérie o počátcích kariéry Ivety Bartošové mne překvapila dvakrát: jednak, že je to hodně laciná záležitost za málo peněz a pro mne i jako nenáročného diváka, který by se spokojil s hloupou hezky udělanou retro pohádkou je to hodně slabé - blbě nasvícené, nezáživné, nereflektující dobu, unylé s vizuálem osmdesátkového módního časopisu Burda. Na druhou stranu hodně překvapivě asi i u mne fungoval ten marketingovej tahák jména Bartošové, ikdyž ta osoba byla úplně mimo moje zorné pole. Kdyby to byl o něznámé fiktivní zpěvačce, tak to ani nedokoukám. Pozitiva vidím hlavně v několika scénách, povedl se Brzobohatý jako Štaidl, největší oblíbenec byl dobový producent Chmela, a i ústřední dvojice sedla, ale ono je těžké fandit někomu tak děsně hloupému, naivnímu, koulícíma očima, pasivně posouvanému v ději jako byla Iveta v podání Fialové. Můj největší respekt má nakonec povedený trailer a fakt, že se to nemělo jmenovat Iveta ale Totální trotl Sepéši, o kterém to bylo asi pětkrát víc. ()
Tak toto je dosť veľký prúser. Veľké PR a reklama okolo tejto minisérie právom vzbudzovali veľké očakávania, výsledok je však dosť tragický. Je to hrozne zdĺhavé, nepresvedčivé, povrchné a lacné. Anna Fialová je úplne iný typ ženy ako Iveta Bartošová, takže skôr sa mi podobala na Lady Dianu ako Ivetu. Vojtěch Vodochodský bol vyslovene nesympatický a odporný, Alena Mihulová mi na moje prekvapenie tiež vadila v úlohe matky, z hercov potešil akurát Miroslav Hanuš v úlohe otca a Gregor Brzobohatý ako Ladislav Štaidl. Do akej miery je všetko založené na skutočnosti sa môžeme len dohadovať, no Sepéši tu bol vykreslený ako čurák, Iveta ako totálna naivka. Je tam aj viacero faktových a časových nezrovnalostí (SPOILER: v závere, keď jej do telefónu Štaidl púšťa úryvok pesničky „Málo mě znáš“, bol v seriáli rok 1988 a táto skladba vznikla v roku 1987). Tá dejová linka s vojakom a jeho milou mala byť akože metafora na vykreslenie doby pre mladých? Že sa chodilo na 2 roky na vojnu a všetci vojaci boli zaľúbení do Bartošovej? Ak áno, tak stále je to totálne nelogické a zbytočné. Vlastne zbytočné ako celá táto miniséria, ktorej chýba šmrnc, noblesa a spád. Pre mňa to bola už druhá séria od Voyo (po Prípad Roubal) – a ďakujem, viac si neprosím od nich už nič. ()
"Co to znamená? Je přece nejsem žádnej jelimánek." Namistrovanej jelimánek Sepéši mě oblafnul. Takovýho kreténa bych v něm nehledal. Moje chyba. Horší bylo to, že jsem ve Fialový Ivetu ani neviděl a rozhodně jsem ji neslyšel. Takže přestože docela obstojně chápu, že herci neumí zpívat tak dobře jako zpěváci, tak předvedený kňourání mi vyrazilo dech. Tady bych spíš ocenil otevírání pusy a pouštění originálů. Abych však jen nehaněl, tak duo Štaidl - Svoboda se dost povedlo a vystoupení únosce Třísky u soudu bylo tak debilní, že jsem v něm bystře zahlídl náznak geniality. ()
Galerie (493)
Zajímavosti (28)
- Keď príde za Ivetou po tlačovke k vydaniu albumu "Natur" novinárka Gábina a Bartošová sa jej začne zdôverovať, novinárke zazvoní v kabelke mobilný telefón, vypne ho ospravedlní sa a počúva ju ďalej. Lenže album "Natur" vyšiel v roku 1991, mobily vôbec neboli u nás rozšírené, navyše - prvý hovor cez mobilné telefóny sa uskutočnil v septembri 1991 medzi českou predsedkyňou národnej rady Burešovou a jej slovenským kolegom Mikloškom. A ak by ho už aj náhodou novinárka mala, len ťažko by sa jej zmestil do kabelky. (Stillborn83)
- Nádraží, ze kterého Iveta (Anna Fialová) odjíždí do Prahy a pak se na něj vrací, je v Lužné u Rakovníka, nikoliv ve Frenštátu pod Radhoštěm, jak by se dalo čekat. Nehledě na to, že proti předpisům vystupuje z vlaku na druhou stranu, než je staniční budova. (jujec)
- V tomto seriálu si Iveta Bartošová (Anna Fialová) s Karlem Gottem (Ondřej Ruml) v Lucerně zazpívala až v 90. letech. To však není úplně pravda. Karel Gott dostal Ivetu jako „dárek“ již v letech osmdesátých. Kromě duetu „Smím dál“ měla dvojice na svém repertoáru i duet „Nesmí se stát“. Na konci devadesátých let společně spolupracovali i na muzikálu na ledě „Mrazík“, kde nazpívali Nastěnku a Ivánka. Součastí tohoto projektu byl další společný duet „Mé přání“. Naposledy si společně dvojice veřejně zazpívala na Gottově narozeninovém koncertu k 70. narozeninám píseň „Láska bláznivá“. (lucij68ee14)
Reklama