Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Film vypráví nejen o velké osudové lásce začínající zpěvačky a ostříleného rockového hudebníka, ale také o trnité cestě ke slávě a kruté dani, kterou za ni je nutno platit. Esther Hoffmanová (B. Streisandová) se živí jako zpěvačka v nočních klubech. Její nezvykle procítěný zpěv zaujme rockovou hvězdu, která se právě v klubu „propíjí k ránu“. Dívka ho zaujme natolik, že už ji nespustí z očí. Zatímco však její hvězda teprve stoupá na pomyslné hudební nebe, jeho talent se pomalu rozplývá v přemíře alkoholu a nezřízeného života. Přesto se tito dva do sebe bláznivě zamilují. Hudební film zaujme množstvím původních písní ve skvělém provedení Barbry Streisandové. Role jejího partnera – rockové hvězdy Johna Normana Howarda je pak „na míru ušitá“ zpěvákovi Krisu Kristoffersonovi. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (50)

kobejn 

všechny recenze uživatele

Novou verzi jsem ještě neviděl, ale tadle je dokonalá. Film skvěle zobrazuje prostředí šoubyznysu, a všechny jeho stinné stránky, slávu a otravný fanoušky. Zároveň je to silný milostný příběh a oba dva hlavní představitelé jsou mimořádně přesvědčiví. Celkově jde o jeden z nejlepších filmů s hudební tematikou, jaký jsem dosud viděl. ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Hladat v tomto planom podpriemere nejaku nadcasovost je cisto mimo realitu. Film skor vypoveda o dobe 70. rokov a o sposobe zivota tej dvojky... nema to uz ani cim zaujat. Zarobilo to akurat na seba dost dobre no a ak niekoho zaujima ako jeho kariera upada a jej kariera ide hore - taxi moze film kludne pozriet. Takze suverenne najslabsi clanok zo serie A star is born. 40 % ()

Reklama

Deverant 

všechny recenze uživatele

Film osciluje někde mezi muzikálem (či spíše hudebním filmem), romantickým filmem a filmem o fungování hudebního průyslu (zrcadlový vzestup Esther a pád Johna) což končí tak, že plně není ani jedním z nich. Ta třetí rovina se mi zamlouvala určitě nejvíc, už protože hudba Barbry Streisand je mi značně vzdálená a romantická rovina tento rozměr nijak nenarušuje. Takže jako film o "odvrácené straně" (je to klišé, ale co naplat) hudebního průmyslu tři hvězdy. ()

hrumsrt 

všechny recenze uživatele

Jako obrovský fanoušek filmu z roku 2018 jsem malinko tušil, že přijde pár kyselých úšklebků. Mně se ten koncept opravdu moc líbí, tedy že se pozvedne nadějná zpěvačka se zajímovou barvou hlasu a vytáhne se nějakou hvězdou až na vrchol, s tím že spolu si to nese řadu strastí. Jenže tady se tomu děje úplně napůl a to téměř ve všem. Nedá se porovnávat s nejnovější verzí, to je úplně jiný level ve všech ohledech, nicméně cením odvahu Barbry Streisand se obout do Stefani a celého ASIB, jen teda zpomněla s kým mluví a taky že vlastně i její snímek je v podstatě remake.. Hlavní dvojice je příšerná vzhledem k chemii, kterou mezi sebou (ne)mají, jelikož Kris Kristofferson odvádí solidně divnej výkon. Borec zpívat moc neumí, pohybuje se jak opilej medvěd, no teda vážně nic moc. Úplně tam chybí si užít ten jejich vztah, celý je to divně rychlý a kromě úsměvného špičkování nemají nic. Takže mě ani nějak neštvě jak odporně se k ní Johnny chová, neprodalo se to. Kdo tohle psal soustředil se na úplně opačný věci. Láska a ten drive se musí prodávat vzájemnými pohledy a soustředit se na to prodat jejich lásku divákovi, aby z ní těžil po celý film, aby jim pak věřil v závěru ty emoce. Přesně tohle se tady úplně odbylo! Co se týká hudební stránky, no tak jako co budu říkat, je poznat, že to nepsala zpěvačka a textařka světového formátu, ač se mi líbí jak Barbra zpívá, tak zkrátka ani jeden ten song není nějak silný. Nepochopím jak v závěru filmu může chybět ten emotivní love song s pohledem do kamery, úplně jinak by to vyznělo! Několikrát to citelně ztrácí dech a teda taková stopáž je na tak banálně zpracovaný příběh solidní přestřel. Ale několikrát tam jsou nuance s novým zpracováním, zkrátka Bradley to někdy vidět musel! O to větší respekt za to co předvedl. Je to fajn film, ale zkrátka na tu moji ASIB se absolutně nechytá. 55% ()

Likan7 

všechny recenze uživatele

I když jsem se zařekl, že to nebudu porovnávat s Copperovou verzí, tak jsem se tomu neubránil. A ve všech ohledech právě ta nová verze vyhrává. Kristofferson není špatný, jako jediný zvládá svou roli rockenrolového boha a pak trosky s přehledem. Bohužel totéž se nedá říct o Barbře, která byla snad nejvíce asexuální herečkou tehdejší doby. Herecky nesympatická pěvecky možná fajn, ale tohle zase degraduje kamera, která musela snad i na tehdejší dobu vypadat strašně staticky. Bradley a Gaga jsou prostě ve všech směrech lepší, ale i scenáristicky mi tohle nepřišlo jako bůh ví co. Závěrečný twist není tak šokující jak by mohl být a v momentě, kdy Barbra Krisovi odpustí během 10 minut nevěru, je vyložený facepalm, který jednoduše nedokázala herecky prodat, abych mu uvěřil. ()

Galerie (69)

Zajímavosti (16)

  • Režisér Frank Pierson ako veterán druhej svetovej vojny Kristoffersonovi (John Norm Howard) vyčítal, že hoci mal armádny výcvik, nebojoval vo Vietname. Kris to neskôr komentoval výrokom: „Bol som príliš opitý, než aby som ho niekde poslal!” (classic)

Reklama

Reklama