Reklama

Reklama

Hádej, kdo je vrah

  • USA Bodies Bodies Bodies (více)
Trailer 2

Skupina bohatých dvacátníků plánuje večírek na odlehlém rodinném sídle. Společenská hra se rychle vymkne kontrole a stane se smrtelně nebezpečnou. Svěží a zábavný pohled na falešné přátelství. (HBO Max)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (93)

Necrotongue 

všechny recenze uživatele

Přesně jsem věděl, co můžu od snímku s podobným námětem očekávat, takže jsem počítal s naprostou katastrofou, kterýžto pocit ve mně umocnila úvodní mezirasová, zato ale jednopohlavní scéna, která pro mě měla takový netflixovský vibe, jak se dnes moderně říká. K naplnění kvót naštěstí postačily lesbičky, k nimž mám veskrze kladný vztah, takže to pro mě nebyl až tak nekomfortní zážitek. Ale ať počítám, jak počítám, tři lesbičky ze sedmi postav mi fakt čtyři procenta nedávají. Vážně to filmařům a ostatně i homosexuální komunitě (a tedy údajné menšině) není hloupé? Na mě to tak často působí. Děj byl přesně podle mých očekávání nablble zoufalý a o odpadovém palci jsem neměl nejmenší pochybnost, pak ale došlo k nečekanému, když mě mozkový trust čtyř finálních postav několikrát rozesmál svým nesmyslem pro logiku a realitu, a v závěru jsem si málem natrhl bránici. Abych to tedy shrnul; horor- ani náhodou, spíš takový hodně chabý thriller napumpovaný lidskou blbostí a ve finále takový bizárek, že jsem se nedonutil jít pod dvě pěticípé. / Poučení: Mládí+ drogy+ politicky korektní myšlení= sračka v hlavě. ()

Flopik 

všechny recenze uživatele

Som naštvaný nakoľko ono to mohlo byť fakt super ALE. Celý film sledujeme hrozne uškriekané baby jak chodia po dome a furt na seba kričia. Raz to prežijem, ale celý film ? Bolo to neskutočne otravné. No a za druhé, ako komédia to nevyšlo ani v najmenšom. Reálne som sa zasmial raz na konci, keď odhalili pointu filmu. Tá to celé tak skvelo vysvetlí a je naozaj podarená. Dojem to však už nenapravilo. ()

Reklama

tenebrae86 

všechny recenze uživatele

Úvodní asi půlhodina, kde se seznamujeme s vrcholně nesympatickými postavami za doprovodu naprosto otřesné hudby, byla až nesnesitelná. Naštěstí po první mrtvole atmosféra zhoustne, děj se stane příjemně napínavým a mezi osazenstvem začne relativně uspokojivá vybíjená. "Humorné" hlášky jsem sice moc nepobíral, ale závěrečná pointa byla docela vtipná, takže jsem se nakonec i zasmál a jsem rád, že jsem ten strašný úvod vydržel. Tři hvězdičky akorát. ()

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

V první půlce mě to dost štvalo a nudilo, parta blbů do jednoho otravná a nenacházel jsem v tom žádné divácké uspokojení, ve smyslu že by to bylo jakkoli napínavé, zábavné nebo satirické. Závěrečná zhruba třetina naštěstí o dost lepší, když už tam ty blbky zbývají asi jen čtyři a tváří v tvář mrtvolám okolo se dohadují o píčovinách, tak už tam nějaký ten dobře mířený osten vůči gen Z a jejím "problémům" cítit je. Vypointování záhady výtečné, byť mě při sledování napadlo, že to bude něco v tomhle stylu. ()

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

za začátku je Bodies Bodies Bodies celkem otravné, pak se ovšem celkem rozjede a chvilku je to slušná zábava ala Vřískot a jemu podobné filmy.Pak ovšem přijde pasáž, která je opět uječená a otravná a až ve finále přijde zvrat, podle které to celé nejspíš mělo být něco jako parodie na slashery. To by samo osobě nebylo špatné, jenže to z celého filmu není absolutně poznat a divák ho tak bude brát jen jako další v nekonečné řadě teen vyvražďovaček. A v tomhle žánru je to bohužel jen podprůměr s celkem slušným soundtrackem...40% ()

Galerie (21)

Zajímavosti (41)

  • Kalia Richardson v článku pro The New York Times píše, že film satirizuje symbiotický vztah generace Z k mobilním telefonům a internetu a s pomocí černého humoru ilustruje, co se stane, když se tyto dvě věci stanou nedostupnými: „Když vypadne Wi-Fi, je to jako by ztratili kyslík,“ poznamenává režisérka Halina Reijn. Richardson poznamenává, že navzdory fyzickému nebezpečí, kterému každá z postav čelí, zůstává jejich virtuální realita ústředním bodem děje a připomíná neschopnost postav navázat osobní vztah bez použití „traumatizujícího“ žargonu sociálních médií. (Johnny.ARN)
  • Několik kritiků poukázalo na vliv Agathy Christie, konkrétně jejího detektivního románu „And Then There Were None“ z roku 1939. (Johnny.ARN)

Reklama

Reklama