Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Osm influencerů, tři měsíce a jedna vila! Kanál Prima SHOW zařadí pro programu na základě úspěchu předchozích dvou řad pokračování reality show Like House. Pokračování původního formátu, který nemá v českém éteru obdoby a který pravidelně boří české sociální sítě! Nová parta influencerů bude trávit společný čas v jedné vile za přítomnosti kamer, a diváci tak budou mít možnost podívat se pod ruce tvůrcům obsahu a zábavy, které na sociálních sítích sledují stovky tisíc lidí. Producenti vybrali do třetí řady směs zajímavých osobností v čele s modelkou, blogerkou a českou Barbie – Dominikou Myslivcovou. Společně s Dominikou do vily nastoupí Hanka Gelnarová (@hanka_gelnarova), Sebastian Lyang (@sebastian_lyang), Vojta Medlen (@medlenvojta), David Nguyen (@dyguen_), Liubov Tupiková (@lyubov103), Lukáš Tůma (@_luktuma__) a Simona Tvardek (@yngsiimonii). Soutěžící budou čelit novým úkolům, dostanou se za hranu své komfortní zóny a odhalí svůj pravý charakter. Influencer, který dostane od diváků nejvyšší počet hlasů, se stane vítězem a získá výhru ve výši půl milionu korun. Vila z předchozí řady se tvůrcům osvědčila, a tak se do ní nastěhují i noví soutěžící. Komplex nabízí 1167 metrů čtverečních, včetně velké zahrady. Soutěžící uvnitř najdou čtyři pohodlné ložnice, kuchyni a velký obývací prostor s ikonickým neonovým nápisem Like House nad sedací soupravou. Zahrada nabízí venkovní sezení, vířivku i otužovací káď. Součástí komplexu je také zpovědnice, kam chodí soutěžící pravidelně vyjadřovat své myšlenky, názory a komentáře. (TV Prima)

(více)

Recenze (32)

Bordoshut odpad!

všechny recenze uživatele

-10/10 – Čpějící televizní blitek odrážející tristní snahu soukromých televizí zabránit nevyhnutelnému úpadku do propasti zapomnění, kterému jsou působením sociálních sítí, streamovacích platforem a Internetu obecně každým dnem blíž a blíž (už aby to bylo), a ještě na tom i pořádně nafouknout peněženky. Hamižným myslitelům v pocamraném fráčku, řečené Prima produkci, patrně došlo, že vysíláním pěti stejných seriálů pořád dokola si příliš nepomůžou a že už ani to žebrání na Karláku moc nesype, a v geniálním záblesku inspirace z vyšších sfér (něco mi říká, že s tím měl co dělat vesmírný bagel) se rozhodli spojit s odvěkým rivalem a noční můrou všech odepsaných TV stanic, honících se za počtem diváků jako osel za mrkví, Těmi, Jejichž Jméno Se Důchodci Štítí Vyslovit, takzvanými "influencery". Výsledkem je pořad tak hloupý jako partička přitroublých nachmelených zpychlých a po čertech nadržených hvězdiček sama. Abyste pochopili, jak takový hnisavý otok české televizní produkce vůbec mohl spatřit světlo světa, je třeba chápat principy pochybné symbiózy, která mezi zoufalou TV produkcí a několika náhodně vylosovanými idioty vznikla. Televize Prima totiž zamýšlí využít skupinku mladistvých internetových degenerátů (tzv. netgenerátů – oblíbené slovo Ernesta Hemingwaye) k upoutání pozornosti vícero věkových kategorií naráz – staré bude k pořadu přitahovat zvědavost a následně i návykový pocit zhnusení a strachu z toho, co ti ignorantští neřádi vyvedou tentokrát, a mladí si jednoduše budou chtít vychutnat pohled na své fejvrit netgenerátorské idoly –, zatímco influenceři si od tohoto vskutku ďábelského pořadu slibují potenciální rozšíření fanbase anebo alespoň větší veřejné povědomí o tom, jaký úctyhodný kus netgenerátorské "influencer-dřiny" (rozuměj: v poledne vstanu, najím se, natočím 15 vteřinové video a pak bych to viděl na malého šlofíka) svědomitě odvádějí výpustní rourou do světa. "A babičko, proč je ta roura od hoven?" Jednoduše neuvěřitelný odpad, který bych sledovat nepřál ani nejhoršímu nepříteli. Na seznamu rakovinotvorných ptákovin řadím Like House na krásné druhé místo, hned vedle tábora s TikTokery. Exkluzivní reportáž pro TV Prima: Američtí vědci dnes ráno potvrdili, že sledování Lajkhauzu může způsobit různorodá neurologická onemocnění a nemoci mozku, mezi než se řadí cévní mozková příhoda, poranění mozku, opakovaná mitrotraumata hlavy, Parkinsonova choroba, epilepsie, demence, amyotrofická laterální skleróza, stařecká mozková obrna (postihuje postarší lidi pohybující se v online prostoru), poruchy vědomí, atrofie mozečku, zhoršené myšlení a dále takzvaná "mozková mlha" – typická především pro fanoušky Tadeáše Kuběnky. Statistický úřad také prokázal, že sledování Lajkhauzu v dlouhodobějším měřítku významně napomáhá vzniku nádorových onemocnění a dramaticky zvyšuje počet sebevražd u lidí nad 60 let v počtu +- 500 na epizodu. Mohl by tak mít na svědomí víc lidských životů než celá covidová pandemie. U milovníků Simony Tvardek byla navíc zjištěna středně rozvinutá imbecilita, tlustý hemeroid opatřený náboženským stigmatem a zaražené prdy. Verdikt: "Dá si někdo palačinku? Ne? No, mně je taky spíš na zvracení..." () (méně) (více)

IvonaK odpad!

všechny recenze uživatele

Tak máme za sebou třetí řadu. Je sice hezké že konečně nějákou reality show tohoto typu vyhrála žena, ale Simona byla taky praštěná kravka. Na všechno si stěžovala a jde vidět že opět hlasovaly hloupé náctileté děti. Načež můj doslov zní: Pryč s tímto pořadem, nenatáčet další série a neutrácet peníze za kraviny! ()

Reklama

Paxxx.cz odpad!

všechny recenze uživatele

Viděl jsem pár scén někdy v noci a už jen z upoutávek jde poznat, že jde o další hledání dna televizní zábavy - horší snad byly už jen primácké štiky. Tito infuenceři jsou vzorem pro dnešní mládež - jen se flákat, zevlovat, používat anglická slovíčka v každé větě, bo to je jak se dnes říká cool...Suverénně jeden z nejhorších pořadu v dějinách televize, za tím si prostě stojím...0/10. Nakonec dodám, že jsem komentář editoval (po tom co byl komentován v televizi a uznám, že v některých bodech docela trefně) asi jsem ho napsal zbytečně útočně v době nějaké slabosti, ale holt sem taky jen člověk... ()

RigorMortis odpad!

všechny recenze uživatele

Nečakal som nejaký nárast kvality, zvlášť, keď ide už o tretie pokračovanie za jediný rok. Ako reprezentatívna vzorka stačilo ktorékoľvek video z YouTube k tejto veci. Ani jedného z protagonistov nepoznám (nie som cieľovka). Hromada hlúpučkých afektovaných pipiniek, ktoré majú na sebe viac plastu, než v celom Tichom oceáne a make-up, ktorý by im mohla závidieť aj šlapka z Perlovky. K tomu pár šampónov, ktorým rozum kompenzujú svaly a/alebo výzor. Títo ľudia, ktorí nikdy nič nedokázali a nedokážu ešte dostávajú priestor v TV. Slovami priateľky "ak je na tebe zaujímavé len to, že máš TikTok, ofinu a si vodnár". ()

rublik05 

všechny recenze uživatele

Třetí řada reality-show Like House pokračuje víceméně ve stejných kolejích, jako řada přechozí. Soutěžící jsou tentokrát méně eko-bio, čímž se tato tématika oproti druhé řadě smrskla na úplné minimum a mnohem více prostoru dostaly všemožné párty a oslavy. Ze zúčastněných influencerů jsem znal asi jen dva, a to buď z minulé řady, nebo z bulváru. Až na dvě výjimky mi všichni účastníci kupodivu sedli, zajímavé byly i výzvy a úkoly, chválím zachování rozdělení show na denní a noční. Vítěz se opět dal už od začátku tak nějak očekávat, i tak jsem ale až do poslední chvíle věřil, že by to možná mohlo nakonec dopadnout úplně jinak. Vytknout musím využití stejné vily, kvalitu kamery a občas až zbytečně přihlouplou zábavu. Like House 3 je stále plný bizarních scén a primitivního humoru, každopádně z mého pohledu se jedná o zatím nejlepší řadu. 3/10. ()

Galerie (10)

Zajímavosti (10)

  • Ve třetí řade měla být i kontroverzní influencerka Valérie Holáková alias Xholakys. Ta ale nabídku odmítla. (TheSlezy)

Reklama

Reklama