Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Nová verze filmu ze 70. let s Budem Spencerem a Terencem Hillem, ve které se po pětadvaceti letech znovu sejdou dva bratři, aby se přihlásili o otcovo milované vozítko. (Netflix)

Videa (2)

Trailer

Recenze (57)

Likan7 odpad!

všechny recenze uživatele

Nemám první film rád, takže nejsem zatížený nostalgií, ale tenhle film nemá fakt vůbec nic, co by šlo pochválit. Nic, co by dívala mohlo nějak bavit. První film není geniální, nemá skvělej příběh. Má ale dvojici Spencer Hill, kterým diváci mohli leccos odpustit, protože dřív nebo později přišla komediální fackovaná, na kterou si postavilo tohle duo kariéru. Jenže tohle nemá nic. Příběhy vtip, humor ani herce, který bych si mohl oblíbit. Netflix poslední dobou perlí a je jen otázka jak dlouho to diváci budou tolerovat. ()

HanzoBureshi odpad!

všechny recenze uživatele

Já se rozzlobil a budu zlý, protože jak může někoho vůbec napadnout udělat tak tupý remake na skvěle zachovalou komediální klasiku ze 70. let? A pak se Netflix diví, že přichází o své fanoušky, to člověk nikdy nepochopí. Pamatuji ty vtipné plechové zvukové efekty, ale tady zvuk nehraje roli, jen si dávají do držky a to mi už vtipné nepřijde. Co by na to řekl Bud Spencer... ()

Reklama

BOURQUE 

všechny recenze uživatele

Moderná verzia dnes už kultového filmu, ktorý v kariére dvojici B. Spencer / T. Hill znamenal míľnik. Bohužiaľ, výsledok vôbec nie je dobrý. „Remake“ síce s radosťou zapožičiava známe scény z klasického filmu a tvaruje ich na svoj tvár, ale tie pointy alebo dialógy sú v podstate nefunkčné. Hlavné postavy (podobne tie vedľajšie) nemajú takú charizmu, ktorú mala známa dvojica Spencer / Hill. Film, ktorý v tejto forme a kvalite by nemal vzniknúť. Keď máte možnosť, tak si spuste pôvodnú verziu, ktorá aj dneska má takú silu, o ktorej tento „remake“ môže len snívať. P.S.: Netflix – (opäť) vedľa. Osobné hodnotenie: 58% (*) ()

-bad-mad-wolf- odpad!

všechny recenze uživatele

Režie: Younuts - LOL, to by vlastně jako komentář stačilo. Filmy s Budem Spencerem a Terencem Hillem nikdy nebyly moc inteligentní a většina z nich byla vlastně jen blboučkým čekáním na chvíle, kdy začnou lítat facky a kladiva (přičemž dotyčné scény mají z dnešního hlediska dost neobratnou jak komediální, tak i "zápasnickou" choreografii). Do toho pár hlášek a příběhy o vytrestaných mafiánech. ALE! Něco ty filmy přece jen měly - byli to právě sami Spencer a Hill, jejichž charakterističnost de facto definovala vlastní komediální subžánr. Oba byli fyzicky výrazní, oba měli kvalitní komediální dikci a mezi sebou během dekád vytvořili unikátní chemii. Stali se světovými, ač se totéž nedá říci o žádném jejich filmu. Z toho vyplývá, že když se v dnešní době pokusíte natočit sequel/remake TAKTO definovaného fenoménu, potřebujete dvojici obdobně výraznou. Tenhle film ji nemá (zatímco Pesce alespoň nějaké sympatie s odřenýma ušima uhraje, Roja je hrůzostrašný castingový omyl). A nemá vlastně - kromě asi dvou vtípků, schopných vyvolat nostalgický úsměv - vůbec nic. Už úvodní představovačka charakterů děsí přebytkem zbytečných postav a všechno ostatní působí dojmem, že si parta fanoušků spencerhillovek půjčila pár motorek a šla si po deseti pivech ke světským natočit pár videí na instáč. Ani si neumím představit, jak strašně otravný a k posrání nudný zážitek tohle musí být, pokud divák původní filmy nezná. A pro fanoušky ještě hůř. Mně, jakožto kompletně nezaujatého diváka, umlátila především ta zoufalá nijakost. ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Proč vznikl remake v jistých zemích a pro jisté generace kultovního bijáku "Jestli se rozzlobíme, budeme zlí"? Stačí si odpovědět jedním slovem: Netflix. Ano, koproducentem je tento ekvivalent 80s drekařů Cannon Films, který ale na rozdíl od svých předchůdců postrádá nejen elán, a brakovou autenticitu, ale i upřímné filmařské srdce. Online videopůjčovna, jejíž PR maska progresivity a odvážnosti padla a odhalila vypočítavost podloženou algoritmy se po celém světě pídí po značkách, které by mohla levně a rychle vytěžit a skrze vyvolání nostalgie i hněvu motivovat lidi k pořízení předplatného. Stejně jako v případě "Cowboy Bebop" tady nebyl důvod cokoli předělávat. Remake představuje trochu dražší, ale pořád velmi výhodný způsob, jak diváky přimět ke sledování originálu, který bude ve stejnou chvíli také překvapivě k přehrání na totožné platformě. Jinak je zajímavé vidět, jak se mladý videoklipař pokouší popasovat s dědictvím originálu, a to především v rovině stylu. Původní "Jestli se rozzlobíme, budeme zlí" mísily slapstick raných grotesek s estetikou sedmdesátkových populárních komedií. Tentokrát se tvůrci rozhodli přijít se zběsilým mixem trailerové formální zběsilosti (včetně bezdůvodných kresebných vsuvek, asi ve snaze působit víc komiksově) a cirkusácky rozjařilé kašírky maskující všudypřítomnou lacinost produkce. Přiznejme si, že originál není žádný skvost kinematografie a jeho obliba spočívá v tom, že jsme jako děti neměli americké animované grotesky, tak jsme byli vděční za jejich italský hraný ekvivalent. Ale současně v mantinelech přízemní lidové zábavy pořád měli Spencer a Hill svou nepopiratelnou osobitost a šarm v jasně čitelné mimice a rozmáchlých gestech, které remake marně zkouší replikovat a fatálně při tom dostává na hubu. Navíc teda těmi peckovačkami, závody a dalšími fyzickými atrakcemi nový film hodně šetří na úkor žvanění a pitvoření. [projekce na filmovém trhu v Cannes] ()

Galerie (41)

Reklama

Reklama