Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Nová verze filmu ze 70. let s Budem Spencerem a Terencem Hillem, ve které se po pětadvaceti letech znovu sejdou dva bratři, aby se přihlásili o otcovo milované vozítko. (Netflix)

Videa (2)

Trailer

Recenze (57)

Robbi odpad!

všechny recenze uživatele

Jsou filmy, za které by se mělo trestat doživotím. Tohle je jeden z těch případů. Nejhorší je, že to asi někdo myslel vážně a ne jako parodii na sebe sama. Nefunguje nic, všechny scény jsou jako kdybyste z poctivé kvalitní restaurace sklouzli do zaplivaného bufetu šesté až osmé cenové skupiny. Trapně až lacině působí i prostředí, všechno odbyté, ploché. Postavy působí drasticky amatérsky, výraz nic, bohužel ani vyčpěle a rádoby tajemná chmatačka Alessandra Mastronardi je jen nutnou a povinnou úlitbou kvótě feministického hnutí. Měl bych jedno neskromné přání - aby všichni účastníci původního filmu vstali z mrtvých a seřezali do "skutečného konce" ty, kteří pošpinili jejich památku. ()

korbitch22 odpad!

všechny recenze uživatele

Tak v první řadě to není remake ale pokračování, to ale nemění nic na tom, že je to příšerná sračka. Tvůrci tohohle shitu zjevně nikdy neviděli jediný film dvojice Spencer/Hill nebo to prostě nepochopili. Žádná ústřední melodie která by měla šmrnc, žádný suchý hlášky ani natvrdlý humor, žádné bitky, žádné groteskní situace. Naprosto nudný a nezáživný žvást natočený televizní kamerou na telenovely. Příšerný herci, strašný karikatury a naprosto stupidní a zbytečný scénář. Jediný, kdo dokonale napodobil a v jednom filmu dokonce naprosto předčil legendy Hilla se Spencerem je Antonio Cantafora a Paul Smith s jejich slušnými Karamboly, skvělým Matoušem a právě naprosto dokonalým Šimonem a Matoušem na Riviéře. Tohle zbytečný a nudný hovno bylo úplně k ničemu. Film má hodinu a půl, ale pocitově snad šest. Čekal sem zbytečnou, ale třeba aspoň zábavnou taškařici a ne nudný výblitek. ()

Reklama

charles3 

všechny recenze uživatele

Na klasiky a kultovní filmy se (ohledně jejich pokračování, prequelů či remaků) prostě nesahá. To se týká nejen Barbara Conana, Souboje Titánů, Bodu zlomu, The Omen atd., ale také Fondatova téměř 50 let starého originálu, který baví dodnes. Nicméně... Neznat jej, dal bych tomuto nejspíš 3 a možná i 4 hvězdy jak za námět, tak za jeho zpracování. Se znalostí je to samozřejmě o dost horší. Nejde ani o remake (navzdory pár téměř přesně okopírovaným scénám) ani o pokračování, spíše o jakýsi moderní variaci pro ty, kteří o originálu nikdy neslyšeli a k filmům starším než vlastní věk chovají odpor. K hercům: Pesce docela dobrý, Roja mě celou dobu iritoval, mafián a jeho syn obstojní a šéf jejich goril jaksi podivný, ten by se hodil spíš do jiného filmu. K formě: solidní širokoúhlá kamera s občas pěknými záběry. Děj chvílemi prezentovaný jako comics. Nechyběly ani obě původní písně; na De Angelisových hit Dun Buggy dojde až v poslední čtvrtině, přičemž se během závěrečných titulků dočkáme i jeho nijak moc vydařené moderní předělávky. Zarazila mě také mezititulková scéna - "příslib" možného pokračování mě upřímně vystrašil. Sestřih nepovedených záběrů během titulků byl už celkem zbytečný. Poměrně nesourodě působily četné odkazy na jiné filmy: Leoneho westerny (včetně variace na Morriconeho), 300: Bitvu u Thermopyl, Coppolovu Apokalypsu, comicsové filmy, gangsterská dramata i lupičské komedie. Celkově lze doporučit pouze mladším divákům neznalým originálu jakožto reklamu na něj. ()

hony23 odpad!

všechny recenze uživatele

Jestli bylo záměrem tvůrců vzdát hold originálu z roku 1974, povedlo se jim ho pouze znásilnit, pochcat a posrat. Chybí charismatičtí Spencer s Hillem, chybí humor, bitky jsou za hranicí trapnosti, z originálu zůstala jen skvělá hudba. Kéž by Bud Spencer sestoupil z nebes a dal všem, kteří se na této zhovadilosti podíleli, pořádnou nakládačku. ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Proč vznikl remake v jistých zemích a pro jisté generace kultovního bijáku "Jestli se rozzlobíme, budeme zlí"? Stačí si odpovědět jedním slovem: Netflix. Ano, koproducentem je tento ekvivalent 80s drekařů Cannon Films, který ale na rozdíl od svých předchůdců postrádá nejen elán, a brakovou autenticitu, ale i upřímné filmařské srdce. Online videopůjčovna, jejíž PR maska progresivity a odvážnosti padla a odhalila vypočítavost podloženou algoritmy se po celém světě pídí po značkách, které by mohla levně a rychle vytěžit a skrze vyvolání nostalgie i hněvu motivovat lidi k pořízení předplatného. Stejně jako v případě "Cowboy Bebop" tady nebyl důvod cokoli předělávat. Remake představuje trochu dražší, ale pořád velmi výhodný způsob, jak diváky přimět ke sledování originálu, který bude ve stejnou chvíli také překvapivě k přehrání na totožné platformě. Jinak je zajímavé vidět, jak se mladý videoklipař pokouší popasovat s dědictvím originálu, a to především v rovině stylu. Původní "Jestli se rozzlobíme, budeme zlí" mísily slapstick raných grotesek s estetikou sedmdesátkových populárních komedií. Tentokrát se tvůrci rozhodli přijít se zběsilým mixem trailerové formální zběsilosti (včetně bezdůvodných kresebných vsuvek, asi ve snaze působit víc komiksově) a cirkusácky rozjařilé kašírky maskující všudypřítomnou lacinost produkce. Přiznejme si, že originál není žádný skvost kinematografie a jeho obliba spočívá v tom, že jsme jako děti neměli americké animované grotesky, tak jsme byli vděční za jejich italský hraný ekvivalent. Ale současně v mantinelech přízemní lidové zábavy pořád měli Spencer a Hill svou nepopiratelnou osobitost a šarm v jasně čitelné mimice a rozmáchlých gestech, které remake marně zkouší replikovat a fatálně při tom dostává na hubu. Navíc teda těmi peckovačkami, závody a dalšími fyzickými atrakcemi nový film hodně šetří na úkor žvanění a pitvoření. [projekce na filmovém trhu v Cannes] ()

Galerie (41)

Reklama

Reklama