Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Nová verze filmu ze 70. let s Budem Spencerem a Terencem Hillem, ve které se po pětadvaceti letech znovu sejdou dva bratři, aby se přihlásili o otcovo milované vozítko. (Netflix)

Videa (2)

Trailer

Recenze (57)

Untentrauer 

všechny recenze uživatele

Je třeba hned na začátek uvést, že jde o pokračování, kde štafetu Buda a Hilla převzali jejich filmové "děti". A tak si to musíte říkat a opakovat po celý film a snažit se nehledat mezi nimi podobnost. Jsou to jejich děti, jsou to jejich děti, vždyť to jsou jenom jejich děti....Já vím, nejde to! Mohli si odpustit snahu udělat za každou cenu z Budova (Edoardo Pesce) syna stejnýho tvrďaka, jako byl Bud. Nemuseli mu říkat "špekoune", když nemá žádnýho banďoura. Jinak si umím představit, že bych si na něj zvyknul. Ovšem to se nedá říct o roli a celkově osobnosti, kterou stvárnil (Alessandro Roja) tedy Hillův "syn". Je to tak protivný, nesympatický člověk, že ho prostě nemůžete mít rádi! Navíc mu dali zrzavé vlasy? Prostě zde casting naprosto selhal. Tenhle člověk by celkově neměl nikde a nic hrát. Dvojice pak společně působí křečovitě, jsou k sobě navzájem zbytečně násilnický a Roja hraje spíš blba, než mazaného vysmátého chytráka. Ve filmu hraje i (Alessandra Mastronardi) moc pěkný ženská v roli cikánky, která jí perfektně sedne. Záporáci jsou taky dost dobře obsazení zvlášť pak vůdce motorkářů (Massimiliano Rossi) je to prostě skvělá figurka. A teď to hlavní - rvačky. Tento film vyvrací keci blbů, kteří filmy s duem SaH brali jen za pouhé fackovačky. Proč? Protože i to se musí umět! SaH měli tu výhodu, že hráli většinou se stejnými kaskadéry a tak byli sehraní. Tady to prostě drhne a není to zábava. Takže opakuji, že není snadné dát facku tak, aby to pobavilo a ještě těžší je ji přijmout. Rvačky zde jsou spíš nudné. Nicméně je tu i pár zábavných, úsměvných scén. Songy, který jsou okopírované z původního filmu jsou skvělé, ale veškeré ostatní jsou velmi špatné a k filmu se vůbec nehodí! Pokusy kde se Pesce snaží zpívat jsou vtipné dokud se tam neobjeví Roja....Na závěr chci říct, že při sledování filmu jsem si uvědomil, že to není tak špatný, dokonce to není ani špatný nápad natočit pokračování. Jenže by se to dalo a hlavně se to MĚLO udělat mnohem líp, zejména casting zde pokulhává. Byla by to moc pěkná vzpomínka na SaH, která by si jistě našla mnoho nových fanoušků. ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Proč vznikl remake v jistých zemích a pro jisté generace kultovního bijáku "Jestli se rozzlobíme, budeme zlí"? Stačí si odpovědět jedním slovem: Netflix. Ano, koproducentem je tento ekvivalent 80s drekařů Cannon Films, který ale na rozdíl od svých předchůdců postrádá nejen elán, a brakovou autenticitu, ale i upřímné filmařské srdce. Online videopůjčovna, jejíž PR maska progresivity a odvážnosti padla a odhalila vypočítavost podloženou algoritmy se po celém světě pídí po značkách, které by mohla levně a rychle vytěžit a skrze vyvolání nostalgie i hněvu motivovat lidi k pořízení předplatného. Stejně jako v případě "Cowboy Bebop" tady nebyl důvod cokoli předělávat. Remake představuje trochu dražší, ale pořád velmi výhodný způsob, jak diváky přimět ke sledování originálu, který bude ve stejnou chvíli také překvapivě k přehrání na totožné platformě. Jinak je zajímavé vidět, jak se mladý videoklipař pokouší popasovat s dědictvím originálu, a to především v rovině stylu. Původní "Jestli se rozzlobíme, budeme zlí" mísily slapstick raných grotesek s estetikou sedmdesátkových populárních komedií. Tentokrát se tvůrci rozhodli přijít se zběsilým mixem trailerové formální zběsilosti (včetně bezdůvodných kresebných vsuvek, asi ve snaze působit víc komiksově) a cirkusácky rozjařilé kašírky maskující všudypřítomnou lacinost produkce. Přiznejme si, že originál není žádný skvost kinematografie a jeho obliba spočívá v tom, že jsme jako děti neměli americké animované grotesky, tak jsme byli vděční za jejich italský hraný ekvivalent. Ale současně v mantinelech přízemní lidové zábavy pořád měli Spencer a Hill svou nepopiratelnou osobitost a šarm v jasně čitelné mimice a rozmáchlých gestech, které remake marně zkouší replikovat a fatálně při tom dostává na hubu. Navíc teda těmi peckovačkami, závody a dalšími fyzickými atrakcemi nový film hodně šetří na úkor žvanění a pitvoření. [projekce na filmovém trhu v Cannes] ()

Reklama

hony23 odpad!

všechny recenze uživatele

Jestli bylo záměrem tvůrců vzdát hold originálu z roku 1974, povedlo se jim ho pouze znásilnit, pochcat a posrat. Chybí charismatičtí Spencer s Hillem, chybí humor, bitky jsou za hranicí trapnosti, z originálu zůstala jen skvělá hudba. Kéž by Bud Spencer sestoupil z nebes a dal všem, kteří se na této zhovadilosti podíleli, pořádnou nakládačku. ()

Lacike 

všechny recenze uživatele

Je tam všetko, čo by v správnej Spencer/Hillovke malo byť (bitky, naháňačky, pekná bugina a pokus o chytľavý motív), ale nič z toho nefunguje. Hlavne z humorom to je veľká bieda. Nezasmial som sa ani raz. A to najhlavnejšie sa absolútne nevydarilo. Kasting. Tí dvaja medzi sebou nemajú žiadnu chémiu a ani sami o sebe nemajú charizmu. Nepoznám tých hercov, takže neviem, či to sú ostrieľaní komici, ale podľa tohto filmu im komédia nejde vôbec. Stále si myslím, že by aj dnes mohol tento štýl komédie fungovať, ale to by ho museli natočiť kvalitne. A to nie je prípad tohto filmu. Tak snáď len za technickú stránku a za to, že sa to pokúsili dejovo napojiť na originál, dávam aspoň 1*. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Odpady jsou opravdu zbytečné, stejně tak kolovrátkové nadávání na to, jak nám zase jednou remake pokazil klasiku. Nepokazil, klasice by se nic nestalo i kdyby to odpad opravdu byl. A není to (úplně) remake. Je fakt, že kdyby se mě před natáčením někdo zeptal, jestli potřebuji vidět nové Jestli se rozzlobíme, budeme zlí, ťukal bych si na čelo, nicméně když už to tu je, proč tomu nedat šanci? Přece jenom muselo chtít odvahu nazout si boty Buda Spencera a Terence Hilla, protože ani původní film by bez nich nestál za moc. Dobrá zpráva pro ty, které zajímá, jak novinka dopadla a neodsoudili ji předem, je, že tvůrci si byli zřejmě dobře vědomi každého klacku, který se jim může připlést pod nohy, a věděli, co dělají. Ano, sice mě mátlo, čí synové vlastně oba hrdinové vlastně jsou (skoro to vypadalo, jako by měli prostě dva otce - Bena a Kida), ale byl to docela jednoduchý způsob, jak děj posunout do současnosti. Aktualizace naštěstí není nijak násilná a nedějí se žádné zhůvěřilosti typu "hlavní postavy poslouchají rap nebo dokonce rapují" a díkybohu se nekoná ani žádný fekální humor. Vše se drží nálady původního filmu, ale odehrává se to v (snad trochu alternativní) současnosti. Edoardo Pesce a Alessandro Roja jsou podle mě castingová výhra. Mají mezi sebou tu správně vybalancovanou chemii, především Pesce si svého "Buda" užívá, a když dojde na první facky, je to čirá klukovská radost. Pobavil jsem se velmi, velmi, velmi nenáročně, ale pobavil jsem se. Neměl jsem pocit, že se dívám na nějakého parazita, který by Spencera a Hilla vykrádal (od toho máme Šimona a Matouše), viděl jsem opravdu láskyplný, stylový hold slavné komedii, který by mě ale pravděpodobně bavil méně, kdybych původní film neznal. Ale kdo ví. ()

Galerie (41)

Reklama

Reklama