Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Nová verze filmu ze 70. let s Budem Spencerem a Terencem Hillem, ve které se po pětadvaceti letech znovu sejdou dva bratři, aby se přihlásili o otcovo milované vozítko. (Netflix)

Videa (2)

Trailer

Recenze (57)

Pitryx 

všechny recenze uživatele

No, já se domnívám, že to zase taková hrůza není. Ve filmu je naznačeno,že jde o pokračování, proč tedy skoro všechno stejné, to nechápu. Cirkus, souboje na motorkách a tak podobně. Hudba je fialový hnus, to ano, ale občas zachytíme i původní melodie a na konci je slyšet pořádně. Stopky a dokreslovačky při rvačkách jsou kapitolou samy o sobě a mně hodně vadily. Já jsem se tuším tři krát zasmál,takže za to desítku dát musím a samozřejmě přidávám něco pro Alessandru Mastronardi. Jestli koukat podruhé, to věru nevím. Zatím. ()

-bad-mad-wolf- odpad!

všechny recenze uživatele

Režie: Younuts - LOL, to by vlastně jako komentář stačilo. Filmy s Budem Spencerem a Terencem Hillem nikdy nebyly moc inteligentní a většina z nich byla vlastně jen blboučkým čekáním na chvíle, kdy začnou lítat facky a kladiva (přičemž dotyčné scény mají z dnešního hlediska dost neobratnou jak komediální, tak i "zápasnickou" choreografii). Do toho pár hlášek a příběhy o vytrestaných mafiánech. ALE! Něco ty filmy přece jen měly - byli to právě sami Spencer a Hill, jejichž charakterističnost de facto definovala vlastní komediální subžánr. Oba byli fyzicky výrazní, oba měli kvalitní komediální dikci a mezi sebou během dekád vytvořili unikátní chemii. Stali se světovými, ač se totéž nedá říci o žádném jejich filmu. Z toho vyplývá, že když se v dnešní době pokusíte natočit sequel/remake TAKTO definovaného fenoménu, potřebujete dvojici obdobně výraznou. Tenhle film ji nemá (zatímco Pesce alespoň nějaké sympatie s odřenýma ušima uhraje, Roja je hrůzostrašný castingový omyl). A nemá vlastně - kromě asi dvou vtípků, schopných vyvolat nostalgický úsměv - vůbec nic. Už úvodní představovačka charakterů děsí přebytkem zbytečných postav a všechno ostatní působí dojmem, že si parta fanoušků spencerhillovek půjčila pár motorek a šla si po deseti pivech ke světským natočit pár videí na instáč. Ani si neumím představit, jak strašně otravný a k posrání nudný zážitek tohle musí být, pokud divák původní filmy nezná. A pro fanoušky ještě hůř. Mně, jakožto kompletně nezaujatého diváka, umlátila především ta zoufalá nijakost. ()

Reklama

JFL 

všechny recenze uživatele

Proč vznikl remake v jistých zemích a pro jisté generace kultovního bijáku "Jestli se rozzlobíme, budeme zlí"? Stačí si odpovědět jedním slovem: Netflix. Ano, koproducentem je tento ekvivalent 80s drekařů Cannon Films, který ale na rozdíl od svých předchůdců postrádá nejen elán, a brakovou autenticitu, ale i upřímné filmařské srdce. Online videopůjčovna, jejíž PR maska progresivity a odvážnosti padla a odhalila vypočítavost podloženou algoritmy se po celém světě pídí po značkách, které by mohla levně a rychle vytěžit a skrze vyvolání nostalgie i hněvu motivovat lidi k pořízení předplatného. Stejně jako v případě "Cowboy Bebop" tady nebyl důvod cokoli předělávat. Remake představuje trochu dražší, ale pořád velmi výhodný způsob, jak diváky přimět ke sledování originálu, který bude ve stejnou chvíli také překvapivě k přehrání na totožné platformě. Jinak je zajímavé vidět, jak se mladý videoklipař pokouší popasovat s dědictvím originálu, a to především v rovině stylu. Původní "Jestli se rozzlobíme, budeme zlí" mísily slapstick raných grotesek s estetikou sedmdesátkových populárních komedií. Tentokrát se tvůrci rozhodli přijít se zběsilým mixem trailerové formální zběsilosti (včetně bezdůvodných kresebných vsuvek, asi ve snaze působit víc komiksově) a cirkusácky rozjařilé kašírky maskující všudypřítomnou lacinost produkce. Přiznejme si, že originál není žádný skvost kinematografie a jeho obliba spočívá v tom, že jsme jako děti neměli americké animované grotesky, tak jsme byli vděční za jejich italský hraný ekvivalent. Ale současně v mantinelech přízemní lidové zábavy pořád měli Spencer a Hill svou nepopiratelnou osobitost a šarm v jasně čitelné mimice a rozmáchlých gestech, které remake marně zkouší replikovat a fatálně při tom dostává na hubu. Navíc teda těmi peckovačkami, závody a dalšími fyzickými atrakcemi nový film hodně šetří na úkor žvanění a pitvoření. [projekce na filmovém trhu v Cannes] ()

wowylgu313 

všechny recenze uživatele

Chybělo malinkato a málem to tam "cvaklo" ;D ... ale nakonec jsem se rozhodl těch 10-15% dát ... A proč? asi opravdu čistě jen z prvotního pocitu že někdo chtěl natočit jakési pokračování legendárních filmů s Budem Spencerem a Terencem Hillem ... Bylo naivní tomu věřit. V české scéně by to bylo asi jako kdyby někdo chtěl natočit Pelíšky v dnešní době. Jsem obrovský fanoušek již zmiňované dvojice proto jsem s tímto kouskem neváhal... Propad, zlom, hrůza všech hrůz nastala víceméně po pár minutách ... Tady opravdu není nic, prostě nic ... Myslím si že to bylo hodně troufalé dělat "navazování" na takové skvosty. Prosím už hlavně nic dalšího... "Odpad" už by byl opravdu nevyhnutelný. ()

BOURQUE 

všechny recenze uživatele

Moderná verzia dnes už kultového filmu, ktorý v kariére dvojici B. Spencer / T. Hill znamenal míľnik. Bohužiaľ, výsledok vôbec nie je dobrý. „Remake“ síce s radosťou zapožičiava známe scény z klasického filmu a tvaruje ich na svoj tvár, ale tie pointy alebo dialógy sú v podstate nefunkčné. Hlavné postavy (podobne tie vedľajšie) nemajú takú charizmu, ktorú mala známa dvojica Spencer / Hill. Film, ktorý v tejto forme a kvalite by nemal vzniknúť. Keď máte možnosť, tak si spuste pôvodnú verziu, ktorá aj dneska má takú silu, o ktorej tento „remake“ môže len snívať. P.S.: Netflix – (opäť) vedľa. Osobné hodnotenie: 58% (*) ()

Galerie (41)

Reklama

Reklama