Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Jack Green je profesionální gambler, který by nenechal vyhrát ani svou vlastní babičku. Jeho ruce už mu vydělaly slušné jmění, ale když se pustí do hry s mafiánským kápem Machou, začne mu docházet, že tohle by mohla být jeho poslední výhra, tím spíš, že se tak nějak očekává, že ze slušnosti prohraje. Věci se ale trochu zvrtnou a i když se Jackovi podaří utéct, má teď dost velký problém. Macha se nenechá jen tak "vojebat" a vypíše na Jackovu hlavu velkou odměnu. Las Vegas je městem hříchu a z téhle akcičky kouká pozinkované futro. Ještě že má Jack pár triumfů v rukávu. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (291)

Adrian 

všechny recenze uživatele

Najväčšou chybou je očakávať od tohto filmu ďalšiu Ritchieho variáciu na svoje predošlé hity -> Zbal prachy a vypadni + Snatch. Okrem niektorých kamerových hrátok tu už nič nepripomína jeho štýl. Čierny humor ako i cynizmus sa tu takmer nevyskytuje, akčné scény sú na tom identicky a odľahčená zábava bola nahradená plnou vážnosťou a niečím, čo možno nazvať "neistou sofistikovanosťou s nádychom mystéria". Podľa toho, aký postoj k tejto sofistikovaonsti po zhliadnutí zaujmete, budete aj Revolver celkovo považovať formálne síce za výborný, ale po stráke príbehu úplne nezvládnutý film -> nafúknutú bublinu bez obsahu. Alebo práve naopak -> viac ako pútavý obal budete unesení s viavrstvového príbehu, ktorý v sebe skrýva množstvo odkazov a rôznych vysvetlení, možnými kombinácimi ako i twist pointami radiaci sa k najznámejších klasikám podobného razenia za posledné desaťročie. Priznávam, že ja osobne po prvom pozretí ešte nemám jasno i keď samoúčelné hrátky (animovaná vsuvka v štýle Kill Bill) a premrštená stopáž (aj vďaka vnútorným monológom s repetetívnosťou jeho obsahu) je imho slabinou už teraz. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Kouřové signály hlásí: Nestav se kulkám do cesty!" Já jsem já, ale možná já jsem ty anebo já jsem on. Po konfrontaci s Revolverem je mi jasný jen to, že Guy Ritchie nebo já potřebujeme psychiatra. Stejně je to jedno kterej z nás, protože on je já. Ještěže nemám žádný ego, protože tím by se to trošku zkomplikovalo. Naštěstí se jedná jenom o to, kterej z chytráků je ten nejchytrákovatější, což je docela zábavný a ani není těžký to uhodnout. A jestli si mám z tohoto snímku něco pamatovat, tak jsou to nesnesitelný halušky, bravurní zabiják Třídič a neuvěřitelně smyslná děvka Lorda Johna. Pro tu bych vraždil. Třídiči, zařiď to! ()

Reklama

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Film, na který se mohou koukat psychiatři spolu se svými pacienty a všem se bude líbit. 1) 37letý Guy Ritchie předvádí, že náš největší nepřítel je v nás samých...až potud se s jeho sdělením mohu ztotožnit. Nedodal však, že tím nepřítelem je naše (v tomto případě jeho) zbytnělé ego. A Guyovo ego není bez zajímavosti. 2) Jinak nemohu, než se přihlásit ke komentáři Igiho B. Snad jen bych dodal, že znovu film vidět netoužím a tomu odpovídá počet hvězdiček. ()

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Ritchie + Tarantino = Snatch. Ritchie + Godard = Revolver. ____ Jedním z ústředních faktů intelektuálního života dvacátého století byla zásadní divergence či rozpolcení mezi analytickou filmařskou tradicí, která ovládala anglicky mluvící svět, a kontinentální filmařskou tradicí, která vládla na evropské scéně. Film hollywoodský (komerční, populární, žánrový) versus film evropský (nekomerční, umělecký, autorský). Takto je tradičně chápán vztah kinematografie Hollywoodu a Evropy, jejichž esenciální charakteristiky jsou stavěny do přímého protikladu - nikoliv náhodou spadá konjunkce obojího v jedno s Velkou Británií, domovinou Ritchieho. První tradice, kam přísluší Snatch, koprodukovaný USA, se mnohým jeví jako ústup od velkých duchovních problémů, které se týkají každé myslící bytosti – smysl života, podstata lidství, povaha dobré společnosti –, a jejich nahrazení posedlostí specificky žánrovými problémy. Tady se kinematografie začala chovat jako vědecký obor, charakterizovaný jasností metody a kooperativním, kumulativním pokrokem ve formulování a asimilování výsledků, avšak za cenu ztráty veškerých kontaktů s ústředními problémy, které jsou zajímavé skutečně obecně, ne jenom pro věrný okruh hollywoodských specialistů. Zabývání se tradičně ústředními problémy tak zbylo na kontinentální kinematografii, reprezentované tentokrát ve Francii koprodukovaným Revolverem, avšak práce těchto filmařů se v očích analytičtěji orientovaných diváků jeví jako rezignující na jakýkoli zájem o jasnost a metodu ve prospěch svévolné a téměř záměrné nesrozumitelnosti, charakterističtější pro poetické užití jazyka než pro povýtce logický argumentativní diskurz. ()

Mgb21 

všechny recenze uživatele

Ted jsem dokoukal a jsem dokonale zmatenej. Buď je ten film tak cool, že jsem ho nepochopil, nebo je tak zmatenej a já mám pocit zmatenosti správně. Na začátku to vypadá dobře. Něco ve stylu Snatch nebo Lock Stock and Two Smoking Barels. Ale pak se to celý nějak zašmodrchá, moc se mluví, člověk ztrácí jistotu kdo je kdo a celý film se bortí. Abych řekl pravdu čekal jsem něco ůplně jiného. A konec jsem vůbec nepochopil :-( Snad, když se kouknu znovu, tak mi to dojde. Ale po prvním zážitku to jen tak honem nebude. ()

Galerie (27)

Zajímavosti (10)

  • Vo filme sa objavuje téma šachu. Jedna z postáv má meno Horowitz. Horowitz bol známy šachista, ktorý objavil postavenie - tzv. Horowitzovi strelci. (ČSFD)

Související novinky

Guy Ritchie chystá comeback

Guy Ritchie chystá comeback

16.05.2007

Pro producenta vykročení neobvyklým směrem, pro režiséra naopak návrat ke klasice. To je RocknRolla, nový film Guye Ritchieho. Režisér kultovních britských gangsterek Sbal prachy a vypadni a Podfu(c… (více)

Ďalší job pre Kuriéra

Ďalší job pre Kuriéra

10.09.2005

Jason Statham, na ktorého charizme a coolovosti z veľkej časti stojí akčná pecka Kuriér (a ktoré sú zároveň jediným dôvodom, prečo si pozrieť pokračovanie), si v akčnom thrilleri CRANK zahrá… (více)

Reklama

Reklama