Reklama

Reklama

Odplata

Trailer 1

Obsahy(1)

Newyorský novinář se jedné noci dozví, že dívka se kterou se párkrát sešel zemřela. Jelikož si její rodina myslí, že tvořili pár a on sám v téhle situaci vidí potenciál prorazit a udělat si podcastovou kariéru, nakonec přijme pozvání na její pohřeb. Během pobytu u její rodiny, která jej přijme jako sobě vlastního rozjíždí pátrání po tom co se opravdu stalo. (M.i.k.e)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (20)

JeffScylla 

všechny recenze uživatele

Nic jsem od toho nečekal, zvláště po úvodu který asi měl zdůraznit jak "měštáci" řeší kraviny místo podstatných věcí... Nicméně když po úvodu vysvitlo že chlapec musí do Texasu.... a ne zrovna do Dallasu ... :) ve finále jsem se docela bavil a ani to nebylo úplně blbý. Místy trochu rozvleklý a ukecaný ale jinak dobrý. 3,5* ()

Johnny.ARN 

všechny recenze uživatele

Ok, toto bolo zaujímavé. Zmrd čo šuká všetko, čo mu príde do cesty, ešte k tomu aj žid, dostane zaujímavú možnosť a chce robiť podkast. Zhodou okolností pri tom vyšetrí úmrtie jednej svojej klisni. To pozadie Texasu, odľahlej usadlosti a tých postavičiek tomu dodáva zvláštnu atmosféru. Záver sa podaril. 3 z 5 ()

Reklama

rowdys 

všechny recenze uživatele

Tvari sa to ako malorozpoctova Novakova rezijna prvotina o trtkovi z NYC, ktory si pride spravit podcast karieru na smrti zacinajucej spevacky v Texase. Vyklul sa vsak z toho film, ktory na svojom drobnom platne velmi vystizne vykreslil cynizmus kulturnej apropriacie, medialneho elitizmu a dnesnej hoaxovej doby, kde "vsetko znamena vsetko a nic znamena hocico." Okrem paradnych dialogovych vymen medzi Novakom a Kutcherom je scenar plny malych aj velkych pravd o zivote a cierny humor je vzdy len tam, kde neprekaza posolstvu, alebo tam, kde ho podciarkuje... mozno az na isty moment v rozuzleni, ktory je v ramci zanroveho mixu az necakane karikaturny. Focus Features je studio, ktoreho katalog je tak unikatny, ze ak na zaciatku prezentacie vidite ich logo, nikdy neviete, co sa - v dobrom - z filmu nakoniec vykluje. Hoci Vengeance nebol priamo produkovany pod jeho vlajkou a FF sa na nom podiela len v distribucnej kapacite, je to titul hodny oslavenia tohtorocnych 20. narodenin Focusu, ktory vyborne vystihuje jeho verzatilny repertoar. ()

warrenur 

všechny recenze uživatele

Od nudneho typka snaziaceho sa posobit cool-ovo az po povrchnost, s akou sa snazi nahrat vlastny podcast. V uvode som rozmyslal, ci sa na to uplne nevykaslat. Do okamihou, ked pristal v Texase. Uzasna rodinka  zomrelej. Domaci "balici". Od sestier po starku. "Famous...celebrity". :) "Morning, KC. Would you like some coffee?" "Sure." "How do you take it?" "In the mouth!?" :) Mi odpalilo dekel. Vzapati zobrazeny primitivizmus uplne otoci filozof v osobe hudobneho producenta. "Can you pls unjam my gun?" dalsia supa, co ma od toho decka dostala. Tak trosku exkurzia do miestnych pomerov a problemov. Zaverecne "nothing means anything" bolo dost cynicke. Zaver svojim posolstvom a zvaznenim tomu vsak dvihol uroven o celu hviezdu. Ak zaciatok pretrpite, mozete si uzit celkom zaujimavy film, ak nie, siahnite po niecom inom. ()

ink flo 

všechny recenze uživatele

Snobskej novinář z NY dostane telefonát, že jeho přítelkyně (která byla ve skutečnosti náhodnou známostí na jednu noc, protože o jiné ani nemá zájem) zemřela na předávkování a nechá se přemluvit její rodinou k účasti na pohřbu. Kouká na to celou dobu optikou "co z toho můžu vytěžit pro sebe?" a chce to pojmout jako příležitost prorazit na podcastové scéně se zajímavým příběhem. Takže texaský vesničany/maloměšťáky vnímá s ironickým odstupem jako zajímavý figurky v jeho plánu, jeho život se odvyjí od povrchní potřeby ho zaznamenat a prodat, udělat ze sebe produkt. Ten se ale postupně začne ubírat jiným směrem, než čekal. Film se snaží celkem úspěšně zachytit zeitgeist (rozdělená společnost/propast mezi městem a venkovem, konspirační teorie, opioidová epidemie) a je tam nemálo hlubokých momentů či zajímavých filozofických konverzací (většina je s Ashtonem Kutcherem v překvapivě povedené roli). Povedená člověčinka s temnými podtóny. ()

Galerie (19)

Zajímavosti (10)

  • V jednom z dílů podcastu „Office Ladies“ B.J. Novak řekl, že první nápad na film dostal, když na filmovém festivalu uviděl plakát k jinému filmu s názvem Vengeance. Řekl, že ho zaujala představa jeho tváře na plakátu s tímto názvem, a věřil, že diváci budou překvapeni, protože to není typ práce, kterou je známý. (Johnny.ARN)
  • Scéna, v níž Kansas City (Dove Cameron) ukazuje Benovi (B.J. Novak) prasklý displej svého telefonu a říká, že ho tak nechává, protože jí připomíná, jak se cítí, odráží podobnou scénu z filmu Byt (1960), kde má postava Shirley MacLaine ve svém bytě prasklé zrcadlo a vysvětluje postavě Jacka Lemmona, že ho neopravuje, protože jí připomíná, jak se cítí. (Johnny.ARN)
  • Roli Robin, důležité rozhlasové producentky, s níž Ben (B.J. Novak) telefonicky hovoří, ztvárnila Terry Gross, dlouholetá moderátorka rozhlasového pořadu „Fresh Air“ a jeden z nejznámějších hlasů amerického rádia. Během rozhovoru s Kim Masters v pořadu „The Business“ na stanici KCRW B. J. Novak řekl, že požádal Gross, aby tuto roli ve filmu hrála poté, co s ní dokončil rozhovor pro „Fresh Air“: „Řekl jsem jí: ‚Hele, mám pro tebe roli‘ a ona byla tak zmatená a překvapená. Je to někdo, koho slyšíme jen jako hlas, a pro mou postavu je obrovský problém, když jí zavolá a líbí se jí, na čem pracuje.“ Novak dodal, že Gross, která se objevila v jiných filmech a televizních pořadech jako ona sama, ale obvykle nevystupuje jako jiné postavy, brala tuto práci velmi vážně. „Pro mě je to největší hvězda filmu,“ dodal. (Johnny.ARN)

Reklama

Reklama