Reklama

Reklama

Třiadvacetiletá vrcholová sportovkyně Andrea se připravuje na olympijské hry v Atlantě. Jako mistryně republiky ve skoku do vody nic jiného než tvrdý svět tréninků a závodů nezná. Až do chvíle, než si poraní páteř. Její sportovní kariéra náhle končí. Touha po úspěchu ji ale přivede ke kariéře pornoherečky. Stejně jako své tělo ovládala a využívala ve sportu, využívá jej při natáčení pornofilmů. Má slávu, peníze, komfortní život, nezávislost. Nakonec ale přece jen musí zpomalit…
Film je inspirován příběhem Andrey Absolonové, která byla v 90. letech jednou z našich nejúspěšnějších skokanek do vody a posléze neméně úspěšnou pornoherečkou Leou De Mae. (Bontonfilm)

(více)

Videa (24)

Trailer 2

Recenze (284)

marhoul 

všechny recenze uživatele

Možná je v tom ukrytý rafinovaný fór, že film je natočen stejně oduševněle, jako levné péčko, nevím. Do zamyšleného líného artu daleko, k běžnému dramatu taky. Podle mého názoru ploché, dlouhé, prázdné, bez jiskry, bez energie, hloubka jen jedním směrem. Unylá, zkamenělá Anna Polívková z Wishe čumící tupě do kamery jako tele z jetele, absence nůžek, nominaci Barešové ( jak ji mám ráda) na lva nechápu. Jedna za Mauréry a Fingera. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Z podstaty věci na český film hodně odvážné téma. Zároveň na debut si myslím, že i poměrně solidní zpracování. O hereckých výkonech pak ani netřeba hovořit. Natalia Germani je skvělá a to, že na roli kývla si zaslouží od diváka respekt a uznání. Největší problém ale spočívá podle mě ve dvou věcech. Jednak tu film námětem jde hodně opatrně po povrchu (úplně ignoruje například jakýkoliv vztah Andrey s rodinou a předkládá obecně jasná fakta) a zároveň tu citlivě vypráví složitý životní příběh, aby nečekaně a naprosto uměle šokovala extrémní pornografickou scénou. To mi zde úplně nesedlo a navíc i dost otrávilo. Šokovat se dá i jinak. ()

Reklama

Gwaihir 

všechny recenze uživatele

Vůbec ne špatný snímek, který sice na povrchu může působit chladně, ale uvnitř jsou emoce cítit více než znatelně. Na druhou stranu se však dá naneštěstí jen poměrně těžko říct, o čem vlastně chce, svým pojetím velmi pohnutého osudu talentované, a cílevědomé, sportovkyně vyprávět, a zůstává tak prakticky "pouze" ztvárněním, i když nejspíše dosti věrným, nejdůležitějších událostí jejího života, z něhož se nedá příliš vyčíst o ní samotné, snad kromě toho, že si asi nic v životě nijak zvlášť nekomplikovala. Namísto explicitních scén by pak možná bylo přínosnější věnovat se těmto okamžikům trochu podrobněji a s větší dávkou konsekvencí. 75 % ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Císařovská sa od začiatku sústredí na detailnejšie, ale aj väčšie, zábery Andreinho tela, až môžete nadobudnúť dojem, že sledujete artový film vyjadrujúci sa pomocou metafor, navyše ak tu máme rybičku v akváriu. Lenže neskôr sa od tohto prístupu upúšťa, záberov na rybičku v akváriu pribúda, motivácie nie sú príliš presvedčivé a konflikt stále nikde. Do rodiny sa navraciame až v roku 2000 po polovici stopáže a mňa by vážne zaujímalo, čo sa počas tých zopár rokov doma dialo, pretože asi by to bol zaujímavejší materiál na spracovanie než len chronologicky zobrazených zopár momentov z hrdinkinho života a strohé informácie o tom, že rodičia sa doma hádajú. Germani je síce skvelá, avšak väčšie prekreslenie všetkého vo filme by musel poskytnúť už scenár. ()

FrankSusta 

všechny recenze uživatele

Za jednu z mála chyb, co tento film dle mého skromného mínění dělá, je to (že ho nikdo nepochopil a nikdo za něj není vděčný, zatímco byste měli být naprosto nadšení, že v česku vzniknlo něco takhle vizuálně úchvatnýho a odvážnýho), že končí. Nebo-li, aby to laikové pochopili, první dojem tento film vytvoří dokonalý. Naprosto udiven jsem zůstal sedět v sedačce kinosálu po skončení hlavní části filmu a nastoupení titulků a přemýtal si v hlavě, co jsem právě viděl (a taky jsem přemýšlel, jak se teď asi dostanu domů, protože projekce nebyla v úplně ideálních podmínkách, ale to je jiný příběh a moc moc vysvětlování). Zaprvé jde o to, jak je explicitní. Což je naprosto v pořádku. Jakoby, byl jsem na 15+ verzi (na 18+ by mě totiž neměli správně pustit a nechci pokoušet osud - mimochodem, asi Vám teď dojde jeden z důvodů, proč jsem na film šel... a stydím se za to😂) a množství té explicitnosti mě překvapila. Už jen proto byste měli být rádi, že toto vzniklo v Česku, protože odvaha tohoto filmu a to, že se nejedná o prosto prostou nahotu (jakože je součástí děje a nehraje jen na efekt) je fascinující. nebere si to servítky a dokáže si to se vším všudy obhájit název. Ukazuje to totiž (nejen) ''její'' tělo ve všech možných světlech a úhlech pohledu a postupně s ním prožijete až neuvěřitelné niterní propojení, tak na Vás zapůsobí. Jede to od začátku do konce a opravdu to cením, jakou si dali práci, aby to udělali co nejvěrohodnější a co nejemotičnější. Dále to má úžasnou kameru, která je prostě světová. Jako reálně tam není jediný záběr, co by byl pře- nebo podsvícený, pře- nebo podexponovaný, zkrátka žádný takovýhle typicky český nešvar (celkově, přišlo mi to technicky mnohem propracovaněšjí než kupříkladu mnou opěvovaný Bod obnovy). Klára Belicová (zmiňuji kameramana (kameramanku jménem, to sám o sobě často nedělám) předvedla naprostou filmařskou špičku, opradu smekám a musím nastudovat její filmografii. Další věc, co je na filmu naprosto dokonalá, je herecké obsazení. Natalia Germani předvádí naprostý životní výkon (jako, asi jsem ji jinde neviděl, ale nebojím se to nyn klidně tvrdit). Ona coby Andrea Absolonová coby Lea de Mae je naprosto dokonalá a přesvědčivá (ne že bych o tom cokoliv věděl) a je ''jen'' dalším bodem, co film povznáší na světovou úroveň. Samozřejmě všichni hrajou naprosto skvěle, ale nyní bych tu chtěl vypíchnout jednoho herce, konkrétně herečku (a není to Tereza Švejdová, kterou bych ale měl zmínit též), a to Denisu Barešovou, která každým dalším filmem jenom dokazuje, že je jednou z nejlepších současnýh hereček. Fakt, kdekoliv ji vidím, tam si to ukradne pro sebe. Nevím, co k tomu říct. Každopádně je v mém TOP 10. Jinak vychvalovat vizuál už asi více nemusím, jelikož jsem už dle mého názoru o něm napsal mnoho (ještě zmíním výpravu, takže tímto ji zmiňuji coby opravdu dobrou). Poté tu ovšem máme druhý dojem z filmu, který je zkrátka. Inu, shazuje celek trošičku dolu (tady bylo původně 5*). Zamyslíte se a najednou Vám je po nějaké době příběh trošku nedostačující, jelikož je trošku zkratkovitý, nebo Vám je hlavní postava nesympatická (ne, že by měla být sympatická, o to se film nesnaží, ale je náhle v jiném světle). A takovýchto věcí, co to malinko shodí dolů je víc. Ale rozhodně to u mě neklesá bůhvíjak hluboko, protože stále se jedná o velice kvalitní film. Nyní bych si, prosím, vzal ke slovu, různá přirovnání. Vzhledem k tématu to zde nyní musím porovnat se dvěma filmy. Těmi filmy jsou Hříšné noci a Rozkoš (jen se na ně podívejte, uvidíte sami). Řekl bych, že coby tématický film o pornografii to tuto oblast mapuje lépe a názorněji, než Hříšné noci (které jsou za mě ale naprosto skvělé), o něco méně však jako Rozkoš. na druhou stranu, Hříšné noci jsou dramaticky mnohem zajímavější a rozebíraj postavy více do hloubky, To Rozkoš nedělá ani náhodou (přečtěte si moji recenzi na ně, však uvidíte) a spíše je zaseklá na místě, protože neví, co chce udělat. Zde to zkrátka s tou silou trochu uteklo, protože postavy to vykreslené má. Ne sice dokonale, ale hodně dobře (Hříšné noci to ale dávají o trochu lépe a více dopodrobna). Zároveň to ale jen o kus utíká tomu, co bych od filmu o takhle vlastně rozsáhlém tématu očekával, minimálně z dnešního pohledu. Více názornosti, více prokreslené postavy. Možná to zní, že vlastně nevím co chci, ale bohužel to nedokáži lépe vysvětlit. Zkrátka bych chtěl nějaký mix Hříšných nocí a Rozkoše. A tomuto filmu to jen o kousek uniklo. Což je škoda. Ale možná, že 18+ verze to zvládne lépe. Uvidíme. Jinak tento film mohu jedině doporučit. Ne slabým povahám, přecitlivělým lidem či někomu, koho se to dotkne. Je to hodně inviduální. však uvidíte samy. Natálie Císařovská předvedla neuvěřitelnou věc, umělecké dílo. 8,5/10 mluvené slovo ZDE: () (méně) (více)

Galerie (159)

Zajímavosti (18)

  • „Andrea je ambiciózna, chce byť hviezdou a spraví pre to čokoľvek. Môže za to jej povaha, alebo sú na vine ľudia, ktorí ju vychovávali? V každom prípade nič neľutuje, žije naplno, nepovažuje sa za obeť osudu. Andrein príbeh by mal viesť k zamysleniu, ako so svojím telom nakladáme, ako mu načúvame, či ho naozaj vlastníme a či je to len objekt alebo nástroj,“ prezradila o filme debutujúca režisérka. (Biopler)
  • Scéna „španělských“ závodů, na kterých si Andrea (Natalia Germani) poraní páteř, se natáčela na plaveckém stadionu v Praze v Podolí. (Matlas64)
  • Po diagnostike zhubného nádoru v júli 2004 mala byť pre Andreu jediným východiskom operácia na mníchovskej klinike, no bolo na ňu potrebných minimálne 150 tisíc dolárov. Príbuzní preto založili finančnú zbierku, na ktorú prispeli aj Andreini kolegovia z pornopriemyslu. Pomoc ponúkol i vydavateľ pornomagazínu Hustler Larry Flynt. Nakoniec sa podrobila operácii, no už v decembri 2004 Andrea ochoreniu podľahla. (Biopler)

Související novinky

Reklama

Reklama