Režie:
Kelsey MannKamera:
Adam HabibHudba:
Andrea DatzmanHrají:
Amy Poehler, Phyllis Smith, Lewis Black, Diane Lane, Maya Hawke, Tony Hale, Liza Lapira, Ayo Edebiri, Adèle Exarchopoulos, Paul Walter Hauser (více)Obsahy(2)
Ve snímku V hlavě 2 společností Disney a Pixar budou mít diváci znovu možnost se podívat na to, co se právě odehrává v hlavě čerstvé teenagerky Riley. Dějí se zde velké věci – ve velícím centru probíhají neočekávané stavební práce, aby se sem vešli překvapiví noví hosté: zbrusu nové emoce! Radost, Smutek, Vztek, Strach a Nechuť, kterým se už dlouho dařilo mít všechno pěkně pod kontrolou, se ocitají v rozpacích, když se jejich společnost rozroste o další pocity. Jako třeba o Úzkost, která zde začne kralovat. (Falcon)
(více)Videa (5)
Recenze (100)
Po takmer desiatych rokoch sme sa dočkali pokračovaniu skvelého Inside Out. Chvála Bohu, nedopadlo to zle. Z hľadiska príbehu sa tvorcovia (logicky) vydali na predpokladanú cestu – mladá Riley vstúpi do puberty a k tomu pribudnú aj nové emócie. Viac by som ani neprezradil, pozrite sa na to. P.S.: Pixar takýto animák už potreboval dlho. Osobné hodnotenie: 85% (****) ()
Fakt boží animovaná coming-of-age terapie ze stáje mýho milovanýho Pixaru, která na velkým plátně geniálně popisuje, jaký to je bejt teenagerem/puberťákem na 120%, a jaký to vůbec je soupeřit s vlastními emocemi. Takže ani dobrý, ani špatný; ani smutný, ani veselý; zkrátka něco mezi – a v tom jaksi tkví pomyslný kouzlo týhle erupce kreativity, který může závidět i ten nejzkušenější psycholog/člověk s ADHD. Jde tak o inovativně intenzivní jízdu na emocionální horský dráze, která vás bude bavit, dojímat, šokovat, anebo z ní budete mejt větší úzkosti, depky a nervy jak před pondělní směnou v práci. A já za tuhle extrémně nápaditou pecku hlavám v Pixaru – kteří maj svoje dětský i dospělý diváky dokonale přečtený jak knihu – neskutečně děkuju. No a za parodii na Mickeyho klubík smekám.... VERDIKT: 9 migrén z 10 ()
Pixar se vrací. A to rovnou v plné síle. Poslední roky už to nebyly takové pecky, jak bylo zvykem. Ale druhé Inside Out je bomba. Tahle emocionální atomovka snad předčila i první díl. Téma puberty je zde zpracované absolutně fenomenálně. A v těch pouhých 100 minutách bylo nespočet neuvěřitelně silných momentů, hromady zajímavých myšlenek, a hlavně šílené množství emocí, které to ve mně dokázalo vyvolovat. Stále nedokážu pochopit, jak se tvůrcům povedlo, tak trefně rozpitvat období dospívání – téma, které by každý jiný narval do pomalého artového filmu, ovšem tady frajeři z Pixaru ho naládovali do barevné a svižné pohádky pro děti. Animačně, jak už bývá zvykem, je to naprostá špica. A já nemůžu být šťastnější. Lepší animák jsem už roky neviděl. A kdyby letos nevyšla Duna, tak tohle by byl jasný film roku. 10/10 ()
Zatímco první V hlavě dokázalo vybudovat zábavný a fungující svět a ještě do něj dosadit působivý příběh, dvojka těchto osvědčených vzorců nepokrytě využívá do té míry, že rezignuje na jakoukoli snahu o originalitu. Produktově to samozřejmě dává smysl, dospělejší publikum ale bude oprávněně brblat, že tady byl potenciál výrazně vyšší. Více zde. ()
Hlad po ideově nezabarvené rodinné podívané vyhnal tržby do absurdních výšin. Ale téhle sérii je přeju. Pokud se vám líbila jednička, na pokračování můžete vzít celou rodinu naprosto bez obav. Vhled do začínající puberty je opět barvitý, inovativní a v emocích se najde doslova každý. Namísto vývoje stávajících se představují nové, což nevím, jak bude únosné do budoucna. Už teď je z toho solidní Babylon se zkratkovitými a méně vyhraněnými charaktery. Více prostoru dostává i Riley outside a emocionálně je to oproti jedničce spíše DLC. Ale jsem zvědav, jak si tvůrci poradí se skutečností, že další pokračování musí zákonitě začít brouzdat v 'R'kových vodách. ()
Galerie (42)
Photo © Walt Disney Pictures
![V hlavě 2 - Z filmu](http://image.pmgstatic.com/cache/resized/w663/files/images/film/photos/168/905/168905709_no2mlg.jpg)
Zajímavosti (6)
- Postava Nuda sa mala objaviť už v prvom filme. (giaruj)
- Vo filme môžeme vidieť viacero animácií a grafických prístupov. 2D animácia, video-animácia, detské kresby... Všetky symbolizujú digitálny svet, ktorým prechádzala generácia Z, ktorú Reily predstavuje. (giaruj)
- Po skončení filmu vidíme scény, kde sa Úzkosť objaví aj v hlave mamy a otca. Po záverečných titulkoch nasleduje krátka potitulková scéna. (giaruj)
Reklama