Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Antonia Guerrerová, ktorú priatelia i rodina volajú Kachorra, je vo väzení. Bola obvinená z vraždy. Pri prevoze do väzenia sa policajný voz zrazil s taxíkom. Vodiči aj posádky oboch vozidiel boli ťažko zranení, iba Kachorre sa ako zázrakom nič nestalo. V taxíku sa viezla Rosario Achávalová, ktorá mala nastúpiť ako vychovávateľka v rodine Bruna Moraviu. Kachorra si zobrala doklady, odporúčania i všetky veci Rosario a napriek tomu, že je o desať rokov mladšia a nemá s výchovou detí nijaké skúsenosti - naopak, aj jej by sa zišlo pár lekcií slušného správania - sa rozhodne nastúpiť u Moraviovcov namiesto ťažko zranenej Rosario, prirodzene, nie ako Antonia Guerrerová, ale ako Rosario Achávalová. Medzitým polícia bezvýsledne pátra po zmiznutej väzenkyni... (STV)

(více)

Recenze (127)

Billie777 

všechny recenze uživatele

Opravdu hloupoučký seriál. Ale jako malá jsem to měla ráda, se ségrou jsem na tom byli doslova závislé. Teď si ale vlastně uvědomuju, že jsem neviděla jediný díl a to ten poslední. Takže ani nevím, jak to dopadlo. :) Každopádně je to taková roztomilá blbůstka ale párkrát jsem se u toho i pobavila. Jedna hvězda za to, že jsem viděla už daleko horší telenovely a druhá hvězda z nostalgie. Tohle je moje dětství! :) A Natalia Oreiro tu byla roztomilá. Tehdy jsem jí záviděla její červené vlasy. :) ()

Ilicka 

všechny recenze uživatele

Fascinují mě útěky z vězení jakékoli povahy. To, že uprchlá trestankyně přebarví vlasy na rudo a kecá s pruhovanou ponožkou je nežádoucí efekt. A ta první epizoda, kdy Antonia prchá nebyla zase tak špatná. Ty další na tom byly hůř a ke konci jsem už jen doufala, že jí ta zlá policajtka zabije. (To jsem ještě neznala formáty typu Scofielda a Bellicka.) ()

Reklama

MM_Ramone odpad!

všechny recenze uživatele

"Kachorra". Kačora, Kačora. Ty sprostá Káčora! Táto nekonečná, zhovadilá, argentínska telenovela nemá ani len poriadne meno pre hlavnú hrdinku. Kachorra? Tak by som ani kravu, starú dojnicu, nepomenoval. No a to ostatné tiež nestojí ani za reč. Scenár je neobyčajne hlúpa zlátanina a o nejakých hereckých výkonoch sa ani hovoriť nedá. To čo tam tí úbožiaci predvádzajú je totálny herecký primitivizmus. Navyše predtaviteľka titulnej postavy, Urugvajka Natalia Oreiro, mi je tak protivne, špinavo nesympatická, že by som ju najradšej zakopal niekde do hnoja. Táto juhoamerická telenovela sa dá ohodnotiť jedine ako odpad! ()

argentina 

všechny recenze uživatele

Kachorru u nás dávali, jak jsem měla 13 roků, a to byl přesně ideální věk na to, abych se do toho zblázila. Telenovely jsem nikdy nesledovala, v paměti jsem měla jen pár dílů Esmeraldy, a hned mi došlo, že Kachorra je vystavená na úplně jiném konceptu. Dnes, když jsem díky tomuto startu poznala, dá se říci dokonale, tvorbu všech latino zemí a oblíbila si televizi Argentiny, vím, v čem tví nedostatky a přednosti tohoto dílka. Nedostatky jsou především ty, že to byla odpolední telenovela, a to už samo o sobě znamená, že nechtěli dosáhnout kdovíjaké ohromující kvality, ale spokojili se s málem. Jelikož jsem se v televizi nemohla dodívat, viděla jsem tak 40 dílů, dlouhou dobu jsem si myslela, že až se to někdy objeví na netu na stažení, tak si to konečně sjedu celé a budu spokojená. Na stažení v originále se to objevilo konečně minulý rok a pravda je taková, že už mě to teďka nehorázně nudí. Jsem daleko více vybíravá, to je pravda, a kdyby nebylo nic jiného na sledování, tak to určitě zvládnu. On to spíš režíroval Miguel Colóm (Cappuccino), můj oblíbenec, jeden z nej režisérů vůbec (Vidas Robadas, El Deseo, Televisión Por La Identidad a samozřejmě tady ani nemá profil), ale tady tak neměl moc co dělat, ptž to byla typická argentinská telenovela s natahovaným dějem a spoustou klišé. Určitě si vzpomínáte, jak každý díl vždycky skončil rádoby napínavě a pak stejnak o nic nešlo. Ale to k tomu patří. Na druhou stranu je hodnocení uživatelů dosti nespravedlivé, protože cílem novely bylo pobavit a strávit příjemnou chvilku před televizí, s postavami, které si člověk opravdu oblíbí, a čeká, co vyvedou příště, nebo ani tak nešlo o děj, jak o to, jakým způsobem se zachovají, co řeknou. Nebylo cílem vytvořit umělecké dílo, ke kterému by člověk neměl jedinou připomínku. Ale všechny připomínky, co máte k tomuto, jsou jen proto, že jste nepochopili, že to tak natočili schválně a ne proto, že by to neuměli líp. Mělo to být přesně takové a své diváky v Argentině a různě po světě si to našlo. Rozhodně to není nic pod úroveň a nemůžete to hodnotit stejně jako mexické telenovely, které jsou vyloženě debilní. Tady bylo drama, jak romantické tak policejní, ale všechno to bylo vyvažované humorem, zábavnými originálními scénami a bláznivostmi. Herci, i když točí radši večerní novely jak odpolední, se nemuseli za co stydět, taková teta Bernarda, Verónica Llinás, by strčila do kapsy každého, skvělá byla mladá Gimena Accardi v roli Josefiny, a i Pablo Rago, což je filmový herec a telenovelu točí jednou za 7 let. Byl to nejlepší galán Naty, spolu měli opravdu chemii a pro nás, kterým nic neříká Facundo Arana, to byla opravdu skvělá volba. Jedinou herečku, kterou nemusím, je Betina O'Connell, ona podle mě vůbec nehraje a nepracuje s hlasem. Díky dabingu jsem si nevšimla geniálního Pepe Monje, který mě potom dostal v Culpabe De Este Amor. Taky ne Marie Leal, která tu měla docela nudnou, i když důležitou roli řeholní sestry, která se starala o děti z ulice. Tato herečka je naprosto grandiózní, teď, když ji vidím v Alguien Que Me Quiera, se zařadila k mým nejoblíbenějším. Musím zmínit taky Maríi Rosu Gallo, úžasnou Pierinu, která umřela v roce 2004. Měla jsem radši takovouto Naty, jak tu v SMV, tady brala tu romantiku vážně a fakt jsem ji to věřila, v SMV to bylo šílené, absurdní, nechutné. Naty tady nepředvedla kdovíjaký výkon (všímám si v originále, něco je skvělé, něco už míň), ale rozhodně by to bez ní nebylo ono. Vůbec se nestydím za to, že jsem to měla ráda, svoji úlohu to v mých 13ti letech splnilo a je to rozhodně duchaplnější jak spousta jiných věcí, co dávají v našich televizích. Skvělá byla taky hudba, jak scénická, tak všechny písničky, co tam pouštěli, v tomto jsou Argentinci geniální. Když jsem se teď podívala na youtube na videa v češtině, zase se divím tomuto hodnocení o něco míň, ptž ti dabéři mluví jak největší kreténi, nedá se to poslouchat. () (méně) (více)

Elementál odpad!

všechny recenze uživatele

Odvěký nepřítel scifisty je telenovela. Kachorra, z níž jsem měl tu, ehm, čest pár dílů shlédnout je žánrovým obrázkem scifistova nepřítele. Já, jakožto scifista tedy scénáristům Kachorry a jím podobným počinům radím: ob dvě epizody nechte přes město přeletět Borgskou krychli nebo Goa´uldský ha´tak, ať ho trochu vyčistí a udělají pořádek v postavách. Za dva díly, kdy se míra problémů a nových postav opět navrší navrhuji proceduru opakovat. A tak furt až do zblbnutí. ()

Galerie (6)

Zajímavosti (21)

  • Kachorra je plná odkazov na Nataliin ďalší veľký úspech, telenovelu Divoký anjel (od r. 1998). Kachorra vyklopkáva na dvere rovnakú melódiu ako Milagros v Anjelovi; keď Bruno zapne rádio, začne hrať pieseň "Me muero de amor", ktorá bola v Anjelovi milostnou témou ústrednej dvojice; v jednej časti si dokonca Kachorra a Josefina ťapnú spôsobom, ktorý bol pre Milagros charakteristický. (matthew.17)
  • Kvôli postave sa rozhodla Natalia Oreiro radikálne zmeniť účes a stať sa platinovou blondínou. K bláznivosti charakteru jej však táto farba nepasovala a tak sa rozhodla pre ohnivo červené vlasy. K úmyslu s platinovou blond sa nakoniec vrátila v nasledujúcej roli Carmen v El Deseo (od r. 2004). (matthew.17)
  • V Kachorre sa niekoľkokrát objavila pieseň "Asereje" od skupiny Las Ketchup, ktorá bola na Slovensku obrovským hitom práve v čase, keď sa seriál u nás vysielal. Baby z kapely dokonca prišli na Slovensko. (matthew.17)

Reklama

Reklama