Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Antonia Guerrerová, ktorú priatelia i rodina volajú Kachorra, je vo väzení. Bola obvinená z vraždy. Pri prevoze do väzenia sa policajný voz zrazil s taxíkom. Vodiči aj posádky oboch vozidiel boli ťažko zranení, iba Kachorre sa ako zázrakom nič nestalo. V taxíku sa viezla Rosario Achávalová, ktorá mala nastúpiť ako vychovávateľka v rodine Bruna Moraviu. Kachorra si zobrala doklady, odporúčania i všetky veci Rosario a napriek tomu, že je o desať rokov mladšia a nemá s výchovou detí nijaké skúsenosti - naopak, aj jej by sa zišlo pár lekcií slušného správania - sa rozhodne nastúpiť u Moraviovcov namiesto ťažko zranenej Rosario, prirodzene, nie ako Antonia Guerrerová, ale ako Rosario Achávalová. Medzitým polícia bezvýsledne pátra po zmiznutej väzenkyni... (STV)

(více)

Recenze (128)

LadyEsik 

všechny recenze uživatele

Je vtipné sledovat samé Odpad!. K seriálu nemám říct jaké pozitivum, ale sledovala jsem ho jako menší a nevzpomínám na něj špatně. Vždycky záleží na věku, v jakém daný film, seriál, pohádku vidíte, na tom, jak si to přeberete a jestli si z toho snažíte něco vzít, nebo k jakým jiným účelům využijete sledování daných snímků, a pak na neposledním místě hraje roli nostalgie, prostředí a situace, ve kterém seriál vidíte atd. Vše hraje roli :) ()

anicca 

všechny recenze uživatele

Prečo vlastne podľa vás je Žena na úteku zlá? je to telenovela, takže predpokladám, že kto ju začína sledovať tak mu je to jasné a nenadáva na pomalý spád, ktorý je pri telenovelách pravidlom. Tomuto dielku rozhodne nechýba humor. Striedanie identít, vtipné zápletky, dobré dialógy, fakt dobrý herci, napríklad brilantná Veronica Llinas,ako teta Bernarda, či Pablo Rago ako Bruno, ktorý mimochodom vôbec nie je telenovelový herec. Ak sa bavíme o tomto žánri tak so už videla oveľa, fakt že oveľa viac odpadu ako je tento. ()

Reklama

Kri-kri 

všechny recenze uživatele

Zas až taková hrůza to není, oproti jiným telenovelám je tato poměrně vtipná. Několikrát jsem se pěkně od plic zasmál. Mimo hlavní hrdinku jsou tu i další vtipné postavy, např. výřečný zbabělec Pablo, teta Bernarda a nebo ten doktor, co se vzteká při sebemenší zmínce o jeho pleši. Zajímavá je milostná zápletka sestry Cataliny s Carmelem a krimi zápletka dodává na dramatičnosti. Nejvíc jsem se nasmál v polovině 60-tých dílů, když hostili toho italského investora s jeho nadrženou dcerou. Velmi povedený je i český dabing, tentokrát mi dokonce ani Terš nevadil. To by bylo asi tak vše, co lze zmínit ke kladům. Záporů je bohužel poněkud více. Sice na rozdíl od Divokého anděla se zde nevyskytovaly dlouhotrvající scény z diskoték, dost prostoru ovšem zabraly zbytečné scény obsahující sny a představy jednotlivých postav, nemluvě o jejich chorobné schizofrenii, neboť mnozí si velmi často povídají sami se sebou a hlavní hrdinka dokonce s fusaklí. Nejodfláklejší je závěr seriálu, zejm. posledních pár dílů. Nevěrohodná mi přišla zápletka s despotickou jeptiškou, co nakrátko převzala vedení útulku, nedořešený vztah Josefiny a Sancha a chyběly i momenty překvapení. Josefina, Lautaro a dokonce i Bernarda se vůbec nepohoršovali nad tím, že se celé měsíce Kachorra vydávala za někoho jiného. Rovněž jsem čekal, co asi řekne Catalina na to, že její dobroditelka notářka je vražedkyní a ono nic, ani slůvko údivu. Nereálné mi přišlo chování Tripoliho - v jednu chvíli unese Kachorru, přinutí ji vlézt si do kufru auta a vyhrožuje jí zastřelením a vzápětí ji kvůli lásce k Angele osvobodí. Děj je mnohdy velice předvídatelný, např. že Germán hobluje notářku a že ve vraždě, kterou hodili na Kachorru jedou spolu mi došlo mnohem dřív, než začali ukazovat retrospektivní scény ze spáchané vraždy. Druhou polovinu seriálu trochu degraduje nepřítomnost Pieriny a přiznám, že jsem nějak nepochopil, proč nikdy neukázali obličej té psycholožky, ke které chodila Bernarda a později i Mecha. Jestli to mělo nějaký skrytý význam, já ho neodhalil. Rovněž nebylo dořešeno, zda se skutečné Rosario Achavalové vrátila paměť. Vzhledem k tomu, že jde o velice vtipnou telenovelu, uděluji průměrné hodnocení. 55% ()

mrx.friend 

všechny recenze uživatele

Proč za plný počet? Tohle?! Považujte mě za debila, za nevkusného diváka nebo nějakého ynteligenta, ale odpovídám "Ano, proč ne?" a to z mnoha důvodů...už třeba jenom proto, abych trochu povytáhnul skóre (i když, co si budeme nalhávat: při 2 937 hodnoceních, z nichž 90% jsou odpadová, to půjde sakra těžko) a vepsal sem taky nějaký ten kladný komentář než jenom ohranou písničku o tom, jaký je to brak, jako v případě ostatních...spousta hodnotících se zde podle mě vyjádřila nejnižším možným obodováním už třeba jenom na základě toho, že jde o telenovelu, nebo že si přečetli, že v tom hraje Natalia Oreiro a vzápětí měli vymalováno, aniž by zkoukli nějaký ten díl...chápu, že tento trend televizní tvorby (myšleno obecně) nemá šanci se tady někdy protlačit do červených čísel a plně uznávam, že během všech 150ti dílů se v seriálu vyskytlo nespočet nelogických kopanců, mezer a hovadin, klišé, tramtárií a s přibývajícími díly notná předvídavost, ale já to přednostně bral z té jinačí stránky - protože v tom hraje už zmiňovaná Naty (která je pro mě strašně přitažlivou a sexy ženskou, zbožňuju mimo jiné to její tetování nad levým kotníkem a její dokonalou postavu vůbec -- a do toho, ukamenujte mě podruhé :D), je zárukou, že nepůjde o klasickou telenovelu, kde se budou vztahy řešit, propírat, rozebírat a točit jako cyklus vody v přírodě, ale že taky půjde o srandu, ulítlost a zřeštěnost než prvořadě o ona milostná dramata...a chápu - né každý se bude chtít náladově vrátit do puberty, aby se tomu mohl gebit...nicméně já se svojí dvacítkou na krku buďto ještě v pubertě pořád jsem anebo jsem dokázal vypnout natolik, abych v první řadě viděl za Kachorrou právě zábavu, která mě k ní upoutala natolik, že jsem ji od začátku až do konce zkouknul už dvakrát...musim ale podotknout, že jsem rád pozoroval i vývoj toho klasického "Jsem zamilovaná, ale přitom chodím s jiným" nebo "Miluju ji, ale nemůžu s ní být"...protože to počáteční jiskření mezi Brunem a Kachorrou se mi líbilo snad nejvíc...až snad použiju slovíčka "roztomilý" pro popsání těch chvil... O:-) byl bych hrozně zvědavej na záběry ze zákulisí, protože jak to znam, roztržky např. mezi Kachorrou a Bernardou nebo Mechou musely být kolikrát komičtější mimo záběr...přišlo mi totiž, že všichni zúčastnění si natáčení užívají a hrajou své postavy jako by jimi byli i ve skutečnosti (opět jmenuji Verónicu Llinás coby frigidní Bernardu Estévez Álvarezovou)...a když je řeč o rolích, zaplácnu to hned českým dabingem, který je také prvotřídní (je holt vidět, že se datuje do roku 2004, kdy se ještě dabovat umělo a nešlo o procesy rychlokvašek) - každý hlas pasuje ke své postavě na tuty: Olga Želenská, Pavel Soukup, Filip Jančík, Kateřina Lojdová, Jan Maxián, Libor Terš, Jitka Moučková, Eva Horká, Jiří Ptáčník,...o titulním Filipu Švarci a Ivaně Andrlové ani nemluvě...i tady bych tehdy s chutí nahlédl do studia, kde každý nosí sluchátka, a kochal se, jak se naši herci snaží předehnat kvapnou mluvu španělštiny a přitom dosáhli tak úctyhodného finálního výsledku... :) některé pasáže seriálu sem tam zadrhávaly nebo nudily nebo byly zbytečně natahované, což se nedá říct o dílech posledních - netuším, jestli bylo v samém začátku plánováno, že vznike přesně 150 epizod, ale scénář v závěru byl rozvržen trochu divně...nelíbilo se mi, že všechno nabralo takový spád, kde už se posléze nikdo z charakterů nedivil rozřešení a zvratům těch a těch situací - všichni všechno zkrátka přijali s až moc velkým klidem, emoční projevy šly do pozadí a celé mi to přišlo jako honba za tím co nejdříve příběh a jeho dějové linky uzavřít (jako třeba když je druhá polovina posledního dílu posunuta rovnou o měsíc dopředu)...což však nic nemění na tom, že mi můj sentiment nedovolil zadržet nějakou tu slzu v oku a patřičně se s telenovelou rozloučit...ačkoli pro celý seriál byl složen opakující se soundtrack v podobě asi pěti instrumentálek, z nichž jedna zněla vždy v bláznivých chvílích, druhá ve chvílích napínavých, další v milostných, atp. jejich motivy se povedly a snadno se mi dostaly do obliby...taky nelze opomenout přítomnost písniček ze třetí Nataliiny studiovky "Turmalina", která je podle mě tou její nejlepší deskou (viz. Que digan lo que quieran, Por verte otra vez, Mar,...) P.S. tenhle televizní román mě taky naučil pít maté víc než kdy jindy předtim... ;) () (méně) (více)

Spectre odpad!

všechny recenze uživatele

Odpadus maximalis!!! O tejto telenovele platí (ako inak) všetko to, čo som napísal pri Divokom anjelovi až na to, že tuto navyše hlavná predstaviteľka trpí schizofréniou a rozpráva sa ehm.. s rukavicou, alebo čo to je.... minimálne to som si všimol počas prechodu cez obývačku do kuchyne, keď bolo toto veľdielo zapnuté. ---- Ľudia, prečo tomu nedáte všetci "odpad!", nech je niekde konečne 0%???? :) ()

Galerie (6)

Zajímavosti (21)

  • Pôvodný koncept seriálu napísala samotná Natalia Oreiro (Kachorra), no nakoniec vyhral príbeh dvojice scenáristov inšpirovaných seriálom Pestúnka Franny (od r. 1993). Nataliin nápad na meno hlavnej hrdinky sa ale ujal a tak dostal seriál prostý názov Kachorra. (matthew.17)
  • Kachorra je plná odkazov na Nataliin ďalší veľký úspech, telenovelu Divoký anjel (od r. 1998). Kachorra vyklopkáva na dvere rovnakú melódiu ako Milagros v Anjelovi; keď Bruno zapne rádio, začne hrať pieseň "Me muero de amor", ktorá bola v Anjelovi milostnou témou ústrednej dvojice; v jednej časti si dokonca Kachorra a Josefina ťapnú spôsobom, ktorý bol pre Milagros charakteristický. (matthew.17)
  • V časti 53 ukáže Kachorra (Natalia Oreiro) Brunovi svoju bábiku "Turmalínu," ktorá je v zelenom, má čierne krídla a červené vlasy. V takomto outfite pózovala Natalia na obale svojho CD Turmalina a aj vo videoklipe. Piesne z CD boli tiež použité v seriáli. (matthew.17)

Reklama

Reklama