Obsahy(1)
Přísně utajovaný projekt, na kterém Kazma a jeho tým pracovali přes 4 roky, vstupuje historicky poprvé jako ONEMANSHOW v celovečerním formátu do kin. Unikátní film mění dosud zaběhnutá pravidla kinematografie a jako jediný na světě bere diváky za hranice filmového plátna do opravdové reality. (Bontonfilm)
Videa (1)
Recenze (389)
Jakož to stará konzerva a dezolát který nejde dopředu s touto super trouper dobou jsem po pravdě ani vlastně nevěděl kdo je to ten Kazma a bylo mi to jedno. Když se o tomhle začalo poprvé mluvit, tak jsem si vzpomněl na takový skeč ze kterého mi bylo fyzicky trapno který tento rádoby komik předvedl při uvádění filmu Creed 2 na kterým jsem kdysi náhodou byl. Pak mi došlo, že dnešní level zábavy došel tak daleko, že lidem nevadí, že sebestředný narcis kterej komikem nebude kdyby se na hlavu stavěl z nich dělá idioty a jim to vůbec nevadí a klidně mu na to přisypou peníze aby se to stalo v našich končinách nejvýdělečnějším filmem roku. No tak to mě poser na holý záda. Tak jako tak film hodnotit nebudu, protože tohle nemá s filmem nic společného. Je to jenom reklama na jednu hvězdu internetu u který osobně nechápu jak se tou hvězdou vůbec mohla stát. Každopádně za to jak dokonale mu i s přispěním značně nedokonalého materiálu v této zemi celý ten tvůrčí záměr vyšel dám aspoň 5% ()
"Český sen" pro věkovou kategorii 15-25 let v open beta verzi. Klusák s Remundou tehdy do kin dávali dokumentární výsledek mapující průběh a dopad celého marketingového pranku s cílem přimět diváky k nahlédnutí lživosti marketingu a českého slevového fanatismu. Kazma a spol. naopak do kin dávají marketingový fake produkt, jenž sám o sobě je jen další snůškou marketingových příslibů. V paralele s "Českým snem" není "The Movie" ani oním falešným průčelím slibovaného nákupáku na poli, spíš reklamou na něj, která jen místo televize běží v kinech. Kam že jsme se tedy za těch 19 let posunuli? Na Klusáka s Remundou byli tehdy lidi naštvaní, že z nich udělali nedobrovolné účastníky pranku, že se sami cpali před kameru a že si nám dovolovali vnucovat pohled na marketing jako byznys lží. Na "The Movie" se všichni nadšeně hrnou s vidinou, že budou součástí pranku, na jehož konci jim zase polobůh Kazma, obrněný notnou dávkou reputation-launderingu, jakože potvrdí to, co samozřejmě přeci všichni vědí, že marketing je lež a všechno je prank. Při tom z nich vytáhne hromadu peněz a nikoho to neštve, protože být u toho je flex a namísto nějaké otravné, časově náročnější katarze se zdejší zamyšlení odbyde konstatováním "meta, lol". ()
A dám si tu práci, když už mají rádoby kritici tu potřebu vypisovat lidem, co film dobře hodnotí, hovadiny do zpráv. Moje věc, můj vkus a hlavně moje hodnocení. A ta pátá hvězda je právě pro ty troubele, kteří mají tak bohatý život, že vypisují lidem na profil po večerech nesmyslné vzkazy! Kino sedělo až do konce titulků, nikdo neodešel a co jsem viděl, tak se většina bavila. Tak klidně v nervech vybuchněte 🤣 To se to hezky zvedá, je vidět, že sr lidi umí v kině i bavit! ()
Není to film, jen jedna velká mystifikace a klamavá reklama, která je pro samozřejmě geniálně vymyšlena a spoléhá na tupé vyznavače Kazmovi one man show. Jako film to selhává prakticky ve všem, od příběhu, který nemá žádnou dramaturgii až přes amatérské herce. Rozhodně to ale funguje v rámci produkční kvality, která je na podobný projekt velkolepá a celkově se na to vlastně docela dobře kouká, i když je divák nasranej, že to Kazmovi zase všichni sežrali. ()
Promo tohoto snímku je vlastně geniální. Jenže ten snímek je sám víc promo akce než film. Sebeshazující humor pomohl taky a nenudilo, ale suma sumárum jen nemastná neslaná óda na sebe, byť reklamní tah byl vlastně velmi originální... Jen otázka, jak to všechno zaplatil... A jo, po kině to stejně hodně ztratí na filmové hodnotě a nebude to mít co říct. ()
Galerie (10)
Photo © Bontonfilm
Zajímavosti (27)
- Kazma se svým manažerem jezdí v „psím autě“, které je inspirováno autem z filmu Blbý a blbější (1994). (griph)
- Mezi závěrečnými titulky můžeme vidět krátký film Tajný zákop (2023), který tvůrci natočili souběžně s tímto filmem. (griph)
Reklama