Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Šedesátník Harry Sanborn je bohatý hudební vydavatel, který si nepřipouští přibývající léta a přes pokročilý věk udržuje milostné vztahy pouze s mladými ženami. Jeho posledním "úlovkem" je energická Marin, se kterou si vyrazí na víkend do luxusního venkovského domu, patřícího její matce Erice Barryové, úspěšné autorce divadelních her. Než se však dvojice stačí zabydlet, objeví se Erica se svou sestrou Zoe a přistihne polonahého Harryho u otevřené lednice. Přestože se trapná situace brzy vysvětlí, Erica se nedokáže smířit s tím, že její dcera má milostné pletky s protivným, sebestředným třiašedesátiletým seladonem. Téhož večera se však situace zvrtne, když Harry během milostných hrátek zkolabuje. Podle lékaře však není schopen dlouhé cesty a musí zůstat v Eričině domě. Naštěstí se v domě častěji, než je nutné, objevuje doktor Julian Mercer, který je obdivovatelem Ericy a její tvorby. Přes vzájemné antipatie a řadu trapasů se Harry s Ericou začnou pomalu sbližovat. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (473)

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Kdyby se skončilo u nejistého příslibu společné oslavy narozenin v Paříži, předání sklenice s originálním dárkem a zdravé svačiny v podobě ledového čaje, dietních sušenek a broskve, měl bych to za docela chytrou romantickou komedii s nezvykle otevřeným koncem. Poslední velmi zhuštěná půlhodina se štkavými výlevy, Jackovou zbytečně stručnou anabází ala „Broken Flowers“ a očekávaným koncem nad Seinou však vše vrátila do žánrových kolejí, v nichž se na cestě k cílové stanici jakákoliv výhybka nepřipouští. Zatímco dvojice Keaton, Nicholson prodává své jaro v podzimu s noblesou (včetně nudistických scén), patologicky vlezlý zajíček Keanu v své jamce sedí sám.. ()

Nathalie 

všechny recenze uživatele

Ano, Diane Keaton si mohla odpustit ve své jinak náramně vyvedené formičce hysterický pláč o délce fotbalového poločasu. Ano, Jack Nicholson se mohl zříci svého mlsně kocouřího pohledu i v polomrtvém stavu na nemocničním lůžku. Ano, Nancy Meyers mohla v druhé části dupnout na plyn a řadit tak, aby převodovka netrpěla.Rozum si vždy záludně vybere dovolenou v době, kdy se na tuhle romanci o třech jednáních dívám.................... Dva osamělí úspěšní lidé ve věku, který už ani pokrytecky zdvořilý člověk nenazývá střední. Stačí je izolovat do jednoho velkého domu s jednou velkou kuchyní a začnou se dít velké věci...Jejich přibližování jde kouzelně kostrbatou cestou přes hory,doly a pláže, na každém rohu nečíhají loupežníci, ale strach ze závazků a o generaci mladší konkurence. Finále v rytmu we´ll always have Paris za nádherné hudební kulisy Edith Piaf je velmi krátkou tečkou,před kterou zjevně jedna věta chybí. Vlastně jde o divadelní hru v divadelním filmu. Místy sice z dialogů a zvratů trčí scénáristova lebeční kost, ale i tak si "Kdy, když ne teď, s kým, když ne s tebou" zaslouží hřmotný aplaus. P.S. Ta poslední hvězdička je za Keanu Reevese v modrém tričku s květinami a nektarinkou. Kombinace lesní flóry, exotického ovoce a havajského vánku v nebesky modré?Povrchní, ale abych ctila pravidla, musím si někdy povolit výjimku:-) ()

Reklama

Cival 

všechny recenze uživatele

Nevím čím to, ale tahle romantická komedie mě oslovila jako málokteré sousední dílko. Těžko říct, jestli je to pouze hřejivým režijním přístupem Meyersové, která se tak trochu po allenovsku houpe v klidných a příjemných sítích jazzu a sladkých francouzských šansonů, nebo realističností, s jakou dokázala Meyersová milostné dialogy ověnčit o zbrklé, koktající, trapné i nicneříkající momenty jak vystřihnuté z neohrabaného balení, a zároveň je vyšperkovat i o skvěle vypointované slovní přestřelky. Málokdy film stojí tolik na hercích - všichni padnou do svých rolí jako ulití, i Reeves, ale vévodí jim jednoznačně Diane Keaton, která si při vší úctě k Allenovým opusům, vystřihla asi nejlepší roli kariéry. Prostě paráda a nebýt lehce křečovitého happy endu a možná lehounce nadměrné délky, dal bych bez rozpaků 5*. Ale zůstanu u silných čtyř - jsou i tak od srdce. ()

Anthony 

všechny recenze uživatele

Začátek vypadal velice slibně. Základní situace byla příjemně rozehraná, komické scénky bravurně vypointované ("právě se procházím po domě!!!"), herci výborní. Jenže v okamžiku, kdy je vlastně základní téma (najdou k sobě cestu?) ukončeno, film pokračuje dál a dál. Nyní se objevuje téma nové (zůstanou spolu?) a to už je převyprávěno celkem nenápaditě, film se vleče, humorných scének ubývá. Zakončení mi pak přišlo vůbec nějaké podivné. Kdyby se film v druhé polovině více sestříhal, mohlo být hodnocení vyšší. Rozhodně je třeba pochválit Nicholsona, Reevese a Keatonovou (ten hysterický pláč bych jí odpustil, vzhledem k tomu, že ta scéna nebyla myšlena zcela vážně, proto to přehrávání.) ()

k212 

všechny recenze uživatele

Nevím, ale mám pocit, že režisérka Nancy Meyersová dokáže člověka hodně chytnout na lep první půlhodinou svých dílek. Stejně jako u Po čem ženy touží jsem se velmi bavila, gagy stály za zapamatování, ale pak přišel zlom v podobě katarze a dlouhého vysvětlování (mezi tím se mihlo už jen pár průměrných vtipů, ale už opravdu jen pár). A jistě film stojí hlavně na komediálním nadání Jacka Nicholsna a na neurotickém projevu Diane Keatonové. ()

Galerie (67)

Zajímavosti (18)

  • Tržby ze severoamerických kin byly 124,7 milionu amerických dolarů, součet těch celosvětových 265,3 mil. (NIRO)
  • První (i když krátká) čelní nahota Diane Keaton (Erica Barry) před kamerou. (Kulmon)

Reklama

Reklama