Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Šedesátník Harry Sanborn je bohatý hudební vydavatel, který si nepřipouští přibývající léta a přes pokročilý věk udržuje milostné vztahy pouze s mladými ženami. Jeho posledním "úlovkem" je energická Marin, se kterou si vyrazí na víkend do luxusního venkovského domu, patřícího její matce Erice Barryové, úspěšné autorce divadelních her. Než se však dvojice stačí zabydlet, objeví se Erica se svou sestrou Zoe a přistihne polonahého Harryho u otevřené lednice. Přestože se trapná situace brzy vysvětlí, Erica se nedokáže smířit s tím, že její dcera má milostné pletky s protivným, sebestředným třiašedesátiletým seladonem. Téhož večera se však situace zvrtne, když Harry během milostných hrátek zkolabuje. Podle lékaře však není schopen dlouhé cesty a musí zůstat v Eričině domě. Naštěstí se v domě častěji, než je nutné, objevuje doktor Julian Mercer, který je obdivovatelem Ericy a její tvorby. Přes vzájemné antipatie a řadu trapasů se Harry s Ericou začnou pomalu sbližovat. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (473)

Dever 

všechny recenze uživatele

Soundtrack Hans Zimmer: 1. La Vie En Rose - Louis Armstrong [3:25] ,2. I've Got A Crush On You - Steve Tyrell [2:33] ,3. I Only Have Eyes For You - The Flamingos [3:21] ,4. Summer Samba (So Nice) - Astrud Gilberto [2:39] ,5. Fibre De Verre - Paris Combo [1:53] ,6. Samba De Mon Coeur Que Bat - Coralie Clement [3:55] ,7. Que Reste - T'il De Nos Amour - Charles Trenet [3:13] ,8. Assedic - Les Escrocs [4:24] ,9. Je Cherche Un Homme - Eartha Kitt [2:51] ,10. C'est Si Bon - Eartha Kitt [3:00] ,11. Brazil - Django Reinhardt [2:49] ,12. Sweet Lorraine - Stephane Grappelli [3:08] ,13. Love Makes The World Go Round - Deon Jackson [2:29] ,14. La Vie En Rose - Jack Nicholson [2:56], ()

monolog 

všechny recenze uživatele

Ten název je nepravdivý, lepší později, než jen pozdě tento snímek vidět. Celou dobu se to táhne v tom duchu, kdy člověk pořád užuž čeká, že konečně propukne něco jako zábava, jenže ono nic. Sice je zajímavý koukat, jak starej kasanova změní svůj přístup k ženám a na starý kolena se usadí na jeden hřad, jenže je to moc dlouhý. Na dvě hodiny se tam skoro nic neděje, vtip sem tam nějakej slabší a to dokonce ani životně pravdivej. Holt, Lepší už to nebude asi znovu nikdo nenatočí. Diane to sice opravdu sekne, ale jinak mě na tomhle filmu nic nezaujalo. Po půlce filmu (a věřte, že reklamy to natáhly o hodinu) mi přišlo, jako by uběl celý den a pořád se nic neděje. A tak to taky skončilo, pořád se nic nedělo. Nicholson odváděl svůj podprůměr a občasné "vtípky" typu když ji uviděl poprvý nahou byly naprosto uměle vymyšlený. Škoda, potenciál to mělo, jen ne dost dobrýho scénáristu. ()

Reklama

ajuska 

všechny recenze uživatele

Ačkoli je tahle romantika trochu netradiční tím, že se zabývá jinou věkovou skupinou než většina ostatních, hraje tu můj oblíbenec Jack a začátek vypadá velmi slibně, musím ji nakonec hodnotit obligátními třemi hvězdičkami jako další z nekonečné řady průměrných romantických komedií. Jak už jsem zmiňovala rozjezd filmu byl velmi podařený, především díky konfrontaci hlavních postav, bohužel druhá hodina už značně drhne, je nudnější a o poznání méně zajímavější. Jak to dopadne, všichni víme, ale cesta k tomu se zvláště v posledních minutách jeví poněkud kostrbatá. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Před víc než deseti lety mi to moc nechutnalo. I proto jsem dal jen tři hvězdy. Nyní jsem si po hodince sledování říkal, sakra, vždyť je to dialogově solidně napsané, výborně zahrané, milé, spontánní. Jenže pak to přišlo. Polovina je totiž fajn, ale jakmile se hlavní hrdina vrací do velkoměsta, nastupuje bezradnost a zoufalé posouvání figurek na šachovnici. Celé je to krkolomné a tvůrci jen hledají cestičky, jak dva nečekaně zamilované lidi v důchodcovském věku zase spojit. To bylo asi tak. Hlavní hrdina je bohatý a okouzlující. Jen je mu třiašedesát. Pro romantickou komedii možná ztracený případ, nikoliv však v případě solidní autorky Nancy Meyers. Na jedné straně vystylovaný vzhled a pevná těla mladých dívek, na té druhé náruč stárnoucí neurotické spisovatelky. Náš hrdina měl vždycky radši mladé maso. Jenže právě divadelní autorka Diane Keaton stále okouzlujícího svůdníka Jacka Nicholsona dostane. A naopak to bude stejné. Vůbec nevadí, že používáme šablonu nenávidí se-zamilují-přijde odloučení-a happy-end. Meyers na to jde mazaně, těží ze šarmu ústřední dvojice, která je poměrně věrohodná a zajímavá. Trochu moc sice tlačíme na situační komiku, ale jak říkám, první hodinka je fajn. Keaton občas připomene allenovské herectví (místy je to spíš na škodu), občas jsou ona i ostatní zbytečně křečovití, což jim předepisuje scénáristka. Druhá půlka se měla výrazněji prostříhat, existence některých postav je spíš účelová (Keanu Reeves, Frances McDormand) a potenciál jde strmě dolů. Lepší tři hvězdy.. ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Snímek programově staví na přítomnosti dvou velkých hereckých jmen americké kinematografie. Což o to, Nicholson ještě pořád dokáže rozdávat charisma a Diane Keaton předvádí, že se dá stárnout s vkusem, bez přemrštěných zásahů plastických chirurgů a přitom má stále jiskru a šarm. Potíž je v tom, že sami přece jen film neutáhnou a potřebovali by scénář předepisující kvalitní dialogy a chytrý dobře cílený humor. Skutečně vtipných scén je pomálu a svůj potenciál vyčerpají poměrně záhy, nejdéle v polovině snímku. Korunu všemu nasazuje ten nejbanálnější happyend v duchu klasického Hollywoodu. Celkový dojem: 45 %. ()

Galerie (67)

Zajímavosti (18)

  • Dva roky po natáčení přišel Diane Keaton (Erica Barry) šek na několik set tisíc dolarů coby podíl ze zisku. Diane byla zmatená, protože ve smlouvě podíl na zisku neměla. Pak si vzpomněla, že při loučení se Jack Nicholson (Harry Sanborn) zmínil o malém kousku něčeho. Věnoval jí část svého podílu. (kenny.h)
  • První (i když krátká) čelní nahota Diane Keaton (Erica Barry) před kamerou. (Kulmon)

Reklama

Reklama