Režie:
Mike NicholsKamera:
Stephen GoldblattHrají:
Julia Roberts, Jude Law, Natalie Portman, Clive Owen, Nick Hobbs, Colin Stinton, Elizabeth BowerVOD (4)
Obsahy(2)
Oscarový režisér Mike Nichols (Absolvent) přináší na filmové plátno adaptaci uznávané divadelní hry Patricka Marbera, erotikou nabitý příběh lásky, osamělosti a zrady, v jehož hlavních rolích excelují Julie Robertsová, Jude Law, Natalie Portmanová a Clive Owen. Na dotek, sarkastický a upřímný pohled na současné citové vztahy, vypráví příběh o náhodných setkáních, spalující přitažlivosti a nečekaných zradách čtyř obyvatel Londýna – čerstvě rozvedené úspěšné fotografky Anny, začínajícího spisovatele Dana, který píše nekrology, sebevědomého dermatologa Larryho a tajemné Alice. Zábavný a silný film, který se odehrává v současném Londýně, je připomínkou Nicholsovy klasiky Kdo se bojí Virginie Woolfové? a Tělesné vztahy. (Cinemax)
(více)Zajímavosti (25)
Dabing Street (2018) (seriál)
- Ikonický konfrontační dialog, který můžeme vidět v epizodě Jiří Arch (2018) v podání Heleny Dytrtové při dabování a v epizodě Monitoring (2018) v podání Pavla (Václav Neužil) a Evy (Klára Melíšková), je původně z divadelní hry „Closer“, kterou napsal dramatik Patrick Marber. Film Na dotek (2004), který je adaptací tohoto dramatu, vznikl v roce 2004, tedy o 3 roky později oproti době, ve které se seriál odehrává. Helena Dytrtová v seriálu dabuje pouze českou verzi této divadelní hry, která vznikla speciálně jen pro účely tohoto seriálu. (ELBobes)
Potomci lidí (2006)
- Theodor Faron je skutečně ústřední postavou, neboť se ve filmu téměř nevyskytují záběry bez něj. Jeho představitel Clive Owen k romu řekl: "Fakt neslezu z plátna... takže jsem musel být na place celý den, každý den. Abych byl upřímný, není to úplně ideální. Když jste na place od rána do večera a pracovní týdny jsou šestidenní, vyždíme vás to. Člověk potřebuje trochu času, aby mu postava uzrála v hlavě. Z takového hlediska bylo ideální natáčení Na dotek, kdy jsem přišel, pracoval jako blázen, spoustu toho odehrál a pak jsem si mohl dát na dva týdny pohov, protože se točily scény s někým jiným. Takový rytmus mám nejradši. Takže tentokrát to bylo opravdu drsné. Ale naštěstí je moje postava během většiny filmu stejně dost v háji, takže vlastně ani nevadilo, že jsem byl troska..." (NIRO)