Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Richard Gere se představuje v roli prominentního právníka Martina Vaila, který se rozhodne bezplatně hájit kentuckého mladíka Aarona Stamplera (Edward Norton), obviněného z vraždy chicagského arcibiskupa. Zkrvavený Aaron byl zajat po zběsilé honičce odvysílané v přímém televizním přenosu. Vail proto cítí, že by tento zdánlivě jednoznačný případ mohl přispět k jeho prestiži. Obžalobu zastupuje asistentka státního návladního Janet Venableová (Laura Linneyová), Vailova bývalá přítelkyně. Vailův případ se navzdory jeho očekávání zkomplikuje poté, co psychiatrička Molly Arringtonová (Frances McDormandová) dospěje k závěru, že Stampler trpí mnohočetnou poruchou osobnosti. Vail také odhalí důkazy o tom, že byl arcibiskup zapleten do spekulací s pozemky a zneužíval mladé ministranty. Cynický a prospěchářský právník tak čelí skličující vyhlídce, že si jeho klient skutečně zaslouží tu nejlepší obhajobu. (Cinemax)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (613)

Frajer42 

všechny recenze uživatele

Nepatřím do klubu "Vlhké kalhotky" a Richard Gere patří k hercům, které takřka nesnáším, neboť jej mám spojeného s celou řadou naprosto debilních filmů jako je třeba Pretty Woman. Naopak Edwarda Nortona mám velmi rád a bylo potěšení sledovat film, který mu udělal jméno. Byl zde naprosto neskutečný a zralý na nějakou tu cenu. Děj rozhodně nebyl marný a obsahoval hned několik těžko předvídatelných zvratů. Úplnou erekci jsem u filmu nezažíval, ale rozhodně se jedná o nadprůměrné krimi. [75 %] ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,ALE JÁ JSEM TO NEUDĚLAL. MUSÍTE MI VĚŘIT.“ ,, NEMUSÍM TI VĚŘIT. MĚ JE TO JEDNO. JSEM TVŮJ OBHÁJCE, COŽ ZNAMENÁ, ŽE JSEM TVÁ MATKA, OTEC, NEJLEPŠÍ PŘÍTEL I KNĚZ“ ....... /// Skautík s odznakem ,,řezbářský dovednosti“, kterej kdyby nebyl plachej, tak řve ,,JÁ JSEM NEVINNEJ!“ a právník s fazónou do večerních zpráv a na titulní stránky časopisů, kterej kdyby se nestyděl, tak řve ,,TO VŠICHNI MOJI KLIENTI!“. Soudní drama, který má všechno, co dobrej film z právního prostředí mít má. Včetně špičkovýho obžalovanýho (skvělej start kariéry E.Nortona) a super pointy! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Knihu od Williama Diehla ,,Primární strach“ číst nebudu. 2.) Chci se odvolat na ,,Pátý dodatek“. 3.) Zjistím, jak nejjednodušeji vymítat Ďábla. 4.) Thx za titule ,,darnold“ a ,, BasarMilesTeg“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ * ()

Reklama

Tosim 

všechny recenze uživatele

Teda mě tam ten Gere ani moc nevadil. Možná kvůli tomu, že jsem se v podstatě neustále soustředil na Nortona? :-) Je to sakra dobrej herec, to se musí nechat, jeden z nejlepších. Dokonce jsem chtěl dát i pět hvězdiček, ale díky zápletce počestnost vs. sexuální šokantnost, která mi už z mnoha jiných filmů připadá trapně jednoduchá, přímočará a ohraná, dávám za čtyři. ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Zjistil jsem, že soudní thrillery jsou mou krevní skupinou. Ten film je tak skvěle napsaný, zahraný, inteligentní, napínavý, místy dech beroucí a s úžasným a nepředvídatelným závěrečným zvratem, že opravdu nemohu nic vytknout. Gerard Gere geniální, nikdy jsem ho nemusel, zde jsem mu však velmi fandil a Edward Norton byť jako mlaďík tak klobouk dolů před jeho talentem. 90% ()

Renton 

všechny recenze uživatele

Scénář: Steve Shagan, Ann Biderman .. Tak si také přisadím:o) Mě se teda Edward Norton líbil a to hodně. Sice jeho výkon v počátcích dost omezuje pitomý dabing (originál je jiné kafe), ovšem až ukáže svoji druhou tvář, je přímo démonický i v české verzi! Mimo něj tu stojí standardní Richard Gere v právnickém příběhu, přesně střiženém pro jeho osobu. Nijak mi nevadil až na pár pitomoučkých dialogů odvádí svůj obvyklý herecký standard. Celkově lehký nadprůměr, který povznáší mimo Nortona skvělá pointa (chudáci ti, co študují komentáře dopředu - pak už vážně nemá film moc co nabídnout..). 70%. ()

Galerie (34)

Zajímavosti (14)

  • Natáčelo se od 28. dubna do 12. července 1995 ve státech USA – Západní Virginie, Illinois a Kalifornie. (Varan)
  • Prvotním strachem je myšlen strach ze smrti, který si každý více či méně vědomě v sobě neseme jako celoživotní trauma a které nás činí nesvobodnými. Přírodní civilizace si tohoto Kainova znamení byly vědomé, a proto měly rituály smrti, které jim pomáhali strach ze smrti transformovat. (sator)

Reklama

Reklama