Reklama

Reklama

Vacanze per un massacro

  • USA Madness

Obsahy(1)

Joe Brezzi (Joe Dallesandro) utíká z vězení. Na cestě zabijí dva farmáře a krade jim auto, později se usazuje v jedné opuštěné horské chatě, kde ukryl 300 mil. lir z předchozí loupeže. Bohužel netuší, že sem přijíždí na víkend jeden nešťastně vdaný pár, Sergio (Gianni Macchia) s Lilianou (Patrizia Behn), a spolu s nimi nemravná Paola (Lorraine De Selle), sestra Liliany ,se kterou má její manžel tajný poměr. Joe si počká na vhodný moment, kdy jde manžel na lov, jeho žena nakupovat a mladá sestra zůstává doma. Když se jde nahá opalovat, akce může začít... (Karlos80)

(více)

Recenze (16)

Astaroth12 

všechny recenze uživatele

Tak hlavná ženská postava si pýtala, aby ju ojel nejaký robotník, skoro sa jej to aj splnilo, len to nebol robotník, ale zločinec, ale zas bola krásna a zmyselná. Erotických scén tu nebolo veľa, ale zas Paola bola viac vyzlečená ako oblečená a v tom vidím aspoň trocha výhodu. Di Leo je všestranný režisér to musím uznať, ale toto mu zas tak nevyšlo, podla mojich predstáv. Lebo film bol kludný, žiadny masakrík, aký si predstavujem pod pojmom rape and revenge a tento k tomu mal dosť ďaleko. Vela divných scén bez napätia a logiky, úpadok oproti podobným filmom je jednoznačný. No a ten koniec bol odfláknutý. ()

Karamanlis 

všechny recenze uživatele

Priemerný taliansky exploitation, ktorý býva zaraďovaný medzi rape & revenge filmy, aj keď tematicky do tohto subžánru patrí iba okrajovo. Režisér Fernando Di Leo mal zjavne k dispozícii nízky rozpočet, no v rámci možností si počínal rutinérsky a plne zužitkoval každú líru. Vacanze per un massacro je minimalistický kúsok so štyrmi hereckými aktérmi, ktorého 90% sa odohráva vo vnútri dvojmiestnej chatrče a v ktorom nie je núdza o nahotu (ktorá však rýchlo omrzí), soft erotiku či náznaky sexuálneho násilia. Nemá však dostatok potenciálu na to, aby udržal diváka v napätí počas celej stopáže a napríklad s trochu podobným Deodatovým House on the Edge of the Park z rovnakého roku sa môže z hľadiska kvality sotva zrovnávať. ()

Reklama

topr harley 

všechny recenze uživatele

No já nevím. Myslel jsem , že jdu do dalšího klasického rape and revenge a dostal jsem nějaké beztvarou budu o ničem. Přehnané až divadelní akční scény, které nikoho nemohou přesvědčit. Vím, že jistá teatrálnost k filmům tohoto období prostě patří ale co je moc to je moc. Jediný důvod proč se na tenhle kousek dá pořád dívat jsou celkem pěkné herečky a krátká délka. ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Skvělý italský režisér Fernando Di Leo dle mého názoru tentokrát šlápl trošku vedle. Vacanze per un massacro je velice průměrným „exploitation“, který má do klasického rape & revenge hodně daleko. Nevím, možná to byl jeho záměr, ale paradoxně si pro nás připraví tu nejlepší podívanou hned na začátku, kdy hlavní hrdina (padouch) zabije ty dva farmáře. Zbytek filmu už je totiž dost umírněný, tedy především co se z hororového hlediska týče. Máme zde sice „rádoby“ znásilnění a náznaky psychologického teroru (pokud tedy nepočítám úplný závěr), ale spíš mi přišlo, jakoby se po celou dobu jelo jen na půl plynu a režisér nebyl schopný navázat na svou předešlou tvorbu. V neposlední řadě bych chtěl pochválit i výběr horského prostředí. Nikdy není na škodu, když se děj filmu odehrává na venkově. No a samozřejmě nesmím opomenout hudbu Luise Bacalova. Hororová atmosféra tu však dostávala docela těžké direkty, protože kromě začátku se tu tvůrcům téměř nepodařilo vytvořit potřebné napětí. Spíše bych řekl, že se zde všechny síly soustředily převážně na natáčení erotických scén. Nahota tu byla vskutku všudypřítomná. Vacanze per un massacro si tak bohužel zařadím mezi filmy, které stačí vidět jen jednou, ale to neznamená, že by šlo o vyloženou ztrátu času. 50% ()

Kusko.t2 

všechny recenze uživatele

Umiernený a druhoradý exploit Fernanda Di Lea zo slnečného talianskeho vidieka, ktorého príbeh sa točí iba okolo hlavnej štvorice hercov - Joea Dallesandra (FLESH FOR FRANKENSTEIN, 1973), ktorý sa zhostil úlohy charakterovo podobnej ako David Hess v prelomovom filme Wesa Cravena THE LAST HOUSE ON THE LEFT (1972) a iných jemu podobných; Lorraine De Selle (CANNIBAL FEROX, 1981), na ktorú pripadla úloha Paoly – vzrušujúcej žienky slúžiacej ako nárazový mostík na utlmenie prvej vlny násilia; Patrizie Behnan – do červena odetej sestry Lilian; a Gianniho Macchia – postava Sergia, vášnivého poľovníka a muža Lilian. Druhoradý exploit v tom zmysle, že zneužívanie, fyzický a psychický teror nie je tým prioritným, o čo by sa Joe v odľahlom panstve na úpätí hôr snažil. Po úteku z väzenia mieri na toto doposiaľ pokojné miesto z iného dôvodu. Nepredvídateľná situácia spojená s obavou pred dolapením políciou, následná okupácia statku a voľná blúzka Paoly, komplikuje Joeovi primárny cieľ jeho neohlásenej návštevy. Nezastaviteľný kolotoč osudu preráža cieľovú zástavku úspechu a mieri ďalej. Do pekla! John Travolta sa smeje, Marlon Brando prísnym pohľadom situáciu už len kontroluje. ()

Galerie (8)

Reklama

Reklama