Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Steffen, německý student archeologie, najde při jednom archeologickém výzkumu v Jeruzalémě kostru člověka, starou více než dvatisíce roků. Obsah pytlíčku, který se našel hned vedle kostry, však zmátl nejen Steffena, ale i celý tým zkušených archeologů. Našel se v něm list se záhadným písmem a návod na obsluhu videokamery, která se však začne vyrábět až za tři roky. Na základě těchto zjištění se Steffen domnívá, že našel kostru člověka, který cestoval v čase. Myslí si, že tato osoba nasnímala videokamerou Ježíše. O pravdivosti Steffenovy hypotézy svědčí i několik dalších důkazů. Ale je skoro nemožné, aby mladý student přesvědčil zkušené archeology, a proto hledá důkaz v dopise, který se našel spolu s kostrou... (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (58)

PROCESOR 

všechny recenze uživatele

Tak začátek je příjemnej, má to dobrej námět. A tím to také končí. Hudba mi leze na nervy. Akční sekvence jsou příšerný, jako bych koukal na B-čko z 80-sátek. Kdyby se snímek soustředil ,pouze na pátrání po objevu a vysvětlení záhady, udělal by lépe. S! záhada vyvoleného se stejně nevyřeší, můžete si tak ušetřit 3. hodinky svého času S! ()

kacer4 

všechny recenze uživatele

Na dobrej kostre príbehu je nacápaná chabá hmota. Začiatok veľmi sľubný s veľkou dávkou zvedavosti a menšou dávkou napätia. Čím ďalej tým viac sa postupne začalo odbáčať od hlavnej pointy a film sa zmenil na nekonečnú a nudnú nahánačku. K záverečnému rozuzleniu to opäť trošku chytilo dych. Film mohol mať kľudne len nejakých 90 minút. ()

Reklama

Rex Mundi odpad!

všechny recenze uživatele

Toto je taká príšerná znôška klišé, stupídnych dialógov a úbohých hereckých výkonov, že som si ju pozrela len z masochistickej zvedavosti, kam až to môže zájsť. A zašlo...až potiaľ, že sa mi postupne vyplnili všetky vopred odhadované dejové zvrat(k)y a závery. Od rozuzlenia ľúbostného trojuholníka (ktoré som uhádla hneď po jeho vzniku), cez zmeny správania postáv podľa potrieb scenára až po romanticko-heroické žvásty vidíte len jeden dôkaz o neschopnosti nemeckých filmárov za druhým (česť výnimkám!). Niektorí Nemci obhajujú námet s tým, že v Nemecku bola kniha, ktorá sa stala predlohou, bestsellerom. Bez celeru či s celerom, vďaka tomuto filmu sa mimo Nemecka asi tak dobre predávať nebude. Aspoň dúfam. Hlavná idea je určite atraktívna, dnes podobné témy slávia renesanciu, ale už po prvej pol hodine filmu zistíte, že je to úplne jedno, pretože každý dobrý nápad sa utopí v úbohosti jeho predvedenia. Hlavná postava, herec Matthias Koeberlin, dokáže „hrať“ iba naivným ksichtom, hýbaním obočia a záhadne pribúdajúcimi a nehojacimi sa škriabancami na tvári a zvyšok hereckého osadenstva je banda zúfalo škaredých hranatých Nemcov, hrajúcich pre zmenu len tupým výrazom v tvári. Jediný fešák, ktorý síce pomôže ženám v pozerateľnosti, avšak nič nezachráni, je Manou Lubowski ako Jošua. Ako už niekto predo mnou napísal inde - toto nie je film, toto je zlý vtip! (ale Drákula z 2002 je ešte horší:-) ()

Nick321 

všechny recenze uživatele

Nedoceněný akční sci-fi film, který rozhodně není žádnou obdobou Indiana Jones, kde se o hlavního hrdinu nemusíme bát, protože z každé situace bezpečně vyvázne. Tady není jisté, kdo z protagonistů z příběhu vůbec přežije, protože v sázce je mnoho. Hraje se o videokameru, na které by mohl být natočený Ježíš a církev se bojí o svou moc. Dalším hráčem je zde záhadný miliardář John Kaun, jehož úmysly jsou nejasné, jeho bodyguardi všudypřítomní a není jisté, kdo pro koho pracuje, zdá se jako by hlavní hrdiny příběhu všichni chtěli zavřít či zastřelit. Pěkně vymyšlený příběh, zajímavé charaktery, nechybí zde akce, skvěle nazvučené, výborná volba prostředí. ()

Morien 

všechny recenze uživatele

V poslední době mě baví hledat duchovní vrstvy ve filmech druhořadé produkce a pochybných žánrů. Možná to je ode mě už vyloženě zvrácené, každopádně mám dojem, že jsem nikdy od reality nepřijímala tolik z její nabídky. První část tohoto díla jsem viděla před deseti lety a jelikož jsem tehdy byla dvanáctileté děvče, zmocnila se mě pevně (věta "Myslím, že Ježíš nikdy nebyl." se opakovaně stávala mojí mantrou v určitých obdobích) a zároveň jsem si s sebou nesla jakési trauma, že jsem kvůli výletu do hor přišla o druhou část a tedy se nikdy nedozvěděla, jak se to tvůrci rozhodli zakončit. Zároveň mi to ale dalo deset let vymýšlení vlastních konců a vlastních rozuzlení. Teď mi ve škole pustili film o svatém Františkovi a já si vzpomněla na "Myslím, že Ježíš nikdy nebyl." a rozhodla se, že je čas, a podívala se na Das Jesus Video znovu a na celé. A dostala jsem přesně to, co jsem potřebovala. Myslím, že je velmi zábavné, jak se v šílené televizní slátanině může skrývat tolik symbolických a hlubokých věcí plných naděje a nezaslepené víry. Začínáme s bezstarostným a lehkovážným hrdinou, kterého ohrozí had a zachrání ho od něj žena. Oba dva tito tvorové ho určitým způsobem uštknou a upředou mu zcela jiný osud, než jaký před ním doteď ležel. Tato událost našeho hrdinu vrhne na cestu, během které se dostane na úplné dno a zpět, na které zmoudří a zmužní, uvidí několik různých způsobů víry a zla a odvahy a lásky. Může tedy pro svůj budoucí život vybrat směr, který považuje za správný. Model pohádkového zrání postavy, který třeba v současných pohádkách, co tvoří Česká televize, zoufale chybí. A proto jsem nadšená. A proto si říkám, že exploze inkriminovaného videa i s vrtulníkem po zásahu z kulometu uprostřed pouště po akční honičce už není tak důležitá, stejně jako zázračné uzdravování či neuzdravování některých ran podle toho, jak se to tvůrcům hodí, a všechny další věci, které se ve filmu zdají být nelogické nebo přehnané. Film sám sebe pasoval na moje milované guilty pleasure. ♥ ()

Galerie (3)

Zajímavosti (6)

  • Film je volně natočen na motivy stejnojmenného románu od Andrease Eschbacha. (Terva)
  • Během mučení Christopher (Pierre Semmler) řekne svlečenému Steffenovi (Matthias Koeberlin), připoutanému k židli, že si přeje slyšet, jak Steffen křičí, a poté mu do těla zatluče hřeb. Tím je přímo odkazováno na americký horor Had a duha: Smrtící voodoo (1988), kde se odehraje naprosto stejná mučící scéna a je použita stejná formulace vět. (Nick321)
  • Naike Rivelli (Sharon) a Manou Lubowski (Joshua) zde hrají mladý snoubenecký pár. Zajímavé je, že tito dva herci se díky filmu vzájemně poznali a později se skutečně vzali. Společně mají syna Akashe (*1996). (Nick321)

Reklama

Reklama