Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Známého producenta Maxe Bialystocka, přezdívaného „král Broadwaye“, jednoho dne nečekaně navštíví účetní, který má zkontrolovat jeho účetnictví. Zatímco Bialystock se snaží zbavit jedné ze starých dam, které mu za trochu laškování slouží jako pravidelný přísun peněz, Leo Bloom, jinak velmi nervózní a nesmělý mladý muž, mu ukazuje lístek na hru, kterou kdysi shlédl a kterou uváděl právě Bialystock. Přáním účetního totiž vždy bylo stát se producentem. Má ale ze všeho strach, takže se drží při zemi. Během kontroly ho náhle napadne, že by se paradoxně dalo na ohromném propadáku vydělat víc než na úspěšné hře. Shromáždí se velký kapitál, vyprodukuje propadák za málo peněz a zbytek shrábne producent. Bialystock, který není v nejlepší finanční situaci, se toho hned chytí a láká Blooma, aby se spolu o něco takového pokusili. Ustrašený Leo ale tvrdohlavě odmítá… Když se ovšem v úřadě opět setká s nesnesitelným šéfem Marksem, náhle vidí, že žije jako otrok, a na místě se rozhodne odejít a přidat se k Bialystockovi. Ten je nadšením bez sebe a oba hledají nejhorší hru, jaká kdy byla napsaná. Max nakonec vytipuje hru nazvanou „Jaro pro Hitlera“. Její autor, jistý Franz Liebkind, se ukáže být nadšeným chovatelem poštovních holubů a také bezvýhradným obdivovatelem Hitlera… (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (119)

Matty 

všechny recenze uživatele

„Co zas civíte? To jste nikdy nezažili ponižování?“ Na Brooksův komediální muzikál z roku 1968 jsem slyšel chválu ze všech stran, nebylo tudíž snadné, ba ani možné, odolat pokušení a nezhlédnout v televizi alespoň jakýsi destilát původního díla. Přesněji filmovou adaptaci divadelního zpracování (neexistuje pro to nějaký speciální výraz?). Po pár nadmíru hysterických minutách sestávajících ze vzájemného překřikování dvou přehrávajících herců, jsem byl na dobré cestě k menšímu amoku a následnému úprku od televizoru. Včas naštěstí přišlo první zdařilejší taneční číslo a projevila se má slabost pro muzikály. Po první ztřeštěné kreaci Willa Ferrella, zde neonacistického dramatika šlechtícího na střeše newyorského mrakodrapu hajlující holuby, jsem byl již definitivně rozhodnut vydržet do konce. Mnohokrát jsem se pak ještě mohl přesvědčit, že sto třicet minut je na podobně banální zápletku příliš, že se Susan Stromanová až na pár potěšujících výjimek nedokáže oprostit od extrémní divadelnosti své režie, že Matthew Broderick není dobrým hercem, natožpak komikem. Většinu filmu zachraňuje talent Ferrella, sex-appeal Thurmanové, pár vtípků, jež zasáhly cíl a nejdynamičtější muzikální výstup s bandou důchodkyň mašírujících po ulici za vydatné pomoci chodítek. U některých scén mě obzvlášť zamrzelo, jak moc doplácejí na strnulou režii a ploché herce, věříc, o kolik vtipnější byly na divadelních prknech či v Brooksově filmu. Mohla z toho být satira ostrá jako břitva a zároveň muzikálová pecka roku. Sakra, že jo! 65% Zajímavé komentáře: Janek, dzej dzej ()

liborek_ 

všechny recenze uživatele

Tohle zpracování muzikálu je spíš divadlem než filmem, často velice statická kamera není moc zajímavá a třeba na Moulin Rouge z tohoto hlediska prostě nemá. Ale tady jde o parodii, čemuž odpovídá i herectví všech zúčastněných. V čem jsou ale Producenti zajímaví, je ten neustálý proud nových a nových humorných situací a vtipných dialogů („don’t be stupid, be a smartie, come and join the Nazi party...“). Nutno ale dodat, že některé scény už zavánějí trapností a nevkusem (např. tím utahováním si z homosexuálů). Prostě ne vždy ty vtípky zafungují tak, jak bylo zamýšleno. Ani po hudební stránce nejsou Producenti ničím výjimečným. V písních se víceméně opakuje již vyřčené a neposouvají děj nikam dopředu. Písně lze vnímat spíš jako hudební vložky než jako nosnou konstrukci. Asi nejlepšími hudebními scénami jsou v úvodu I Wanna Be A Producer a pak především vlastní provedení představení Springtime For Hitler. I přes některé slabší chvilky, kdy film balancuje na hraně trapnosti je to přece jen povedený snímek, který nikoho neurazí, ale ani nějak moc nenadchne. Dobrý průměr. ()

Reklama

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Nemám rád muzikály, tomuto som dal šancu, pretože sa mal odohrávať v pre mňa zaujímavých rokoch. Cez dve hodiny je to ale trochu utrpenie, aspoň, že na Umu Thurman bol pekný pohľad. Tá to navyše zachraňovala, pretože hlúpučký Matthew Broderick mi po chvíli liezol na nervy a jeho protihráč mal šťavu asi ako ruský čaj. Nemôžem porovnať s originálom, pretože som ho nevidel, ale zachraňovať zo dna tento film rozhodne nebudem. Evidentne nezvládnutá réžia, každý ako by tam bol sám za seba a hral iba na seba. ()

JohnnyD 

všechny recenze uživatele

1. Dej po účtovníckej stránke nemá zmysel. 2. Réžia je katastrofálne zlá. Susan Stroman nedokáže usmerniť hercov, používa jednoduchú kameru, akoby robila inscenáciu divadla. Ale toto nie je divadlo, toto je film! 3. Matthew Broderick objavuje nové hranice slovného spojenia "katastrofálne zlé hranie" a ťažko sa mu niekto vyrovná. To, čo predvádza v tomto filme je niečo neuveriteľné. 4. Herci sú vo všeobecnosti strašní, lebo Stroman ich núti hrať afektovane divadelne. Divadelné herectvo je des, ale v atmosfére kamenného divadla má občas svoje čaro. No trepať ho na filmový pás, za to by som zabíjal. Jediný komu to prehrávanie ide je Nathan Lane. Will Ferrell nehrá divadelne a je jediným skutočne skvelým hercom vo filme, každá jeho scéna je bombastická. 5. 134 minút? WTF? Skoro žiaden dej, intro má hodinu a pol a až potom sa začne niečo diať a i to sa skončí za pár minút. Muzikál Springtime for Hitler je dokonalý, ale ten zvyšok stojí za hovno. 6. The Producers je nevydarená divadelná inscenácia, čo sa tvári ako film. Je to výsledok hlavne režisérskej neschopnosti, neschopnosti ovládať hercov, scénu, kulisy, strih (v živote som asi nevidel horší strih) a už vôbec nie scenár a dej. Škoda, Springtime for Hitler by si zaslúžil lepšie prevedenie... ()

Šimpy 

všechny recenze uživatele

Co říci k tomuto filmu? Původně jsem chtěl začít jinak, ale začnu jinde, lépe a obšírněji. Nikdy bych si byl nepomyslel, že tohle řeknu (nebo tedy napíšu ;-D ), ale musím. Chce to ze mě ven. Mel Brooks je genius! Viděl jsem od něj už leccos. Některé filmy se mi líbily (Mladý frankenstein, Robin Hood: Men in tights), některé mě bavily (Spaceballs, Žhavá sedla, Němý film), ale tenhle mě posadil na zadek. Už pěkně dlouho jsem se takhle nepobavil. Má to nápad, má to švih, má to rytmus, jede to nakopnutý od začátku do konce a především hudby a texty to drží pohromadě....což práce mistra. A samozřejmě bez hereckých výkonů by to spadlo jak domeček z karet sfouknutý tornádem. Ale herci jsou, božínku, úplně boží. Mathew Broderick mě konečně přesvědčil o tom, že umí hrát. A nejenom to, také zpívat a tančit. O Nathanu Laneovi to samozřejmě vím. Uma Thurman okouzlující. Jen Will Ferrel mě plní rozpaky. Nevím, jestli nebral celou postavu už takhle jako vtip a satiru. Takže za sebe maximální spokojenost. A počkejte si po závěrečných titulkách...možná přijde i kouzelník. "Promítl se mi před očima cizí život" "Get out! It is over!" A ještě PS. Napsané až potom, co jsem si přečetl místní komentáře...neuvěřitelně podhodnocený film..byli jste někdy svědky vzniku divadelního kusu? A nemyslím jen na Brodwayi.;-) Já ano a nejen, že to funguje přesně takhle, navíc dokážu ocenit i tu práci na těchto v podstatě dvou kusech (divadlo na divadle), páč to skutečně není nic jednoduchého.... ()

Galerie (46)

Zajímavosti (17)

  • Navzdory zkušenostem z Pulp Fiction (r. Quentin Tarantino, 1994) zaskakovala Umu Thurman v mnohých tanečních scénách Angie L. Schworer, jež ztvárnila Ullu v představení na Broadwayi. (imro)
  • Broadwayský muzikál získal rekordních 12 divadelních cen Tony. (imro)
  • Závěrečnými titulky snímek nekončí. Po jejich skončení je možné vidět scénu, v níž se objeví i režisér původního snímku Mel Brooks. (Dzin01)

Související novinky

John Travolta je žena!

John Travolta je žena!

10.09.2006

Tak to tedy alespoň bude v připravovaném remaku muzikálu Hairspray, kde ztvární postavu Edny Turnblad, jejíž dcera Tracy (začínající Nikki Blonsky) se zaplete do rasových nepokojů v Baltimore… (více)

Hollywoodské hobby? Prznit klasiky

Hollywoodské hobby? Prznit klasiky

02.06.2006

Filmaři v Hollywoodu se nejspíš rozhodli plýtvat všemi možnými zdroji na většinou nepotřebné a obvykle nepříliš kvalitní remaky. Ostatně co fungovalo už jednou (dvakrát atd.), bude fungovat o… (více)

Zlaté glóby 2006

Zlaté glóby 2006

18.01.2006

Dne 16. ledna proběhlo v Los Angeles slavnostní udělování cen Hollywoodské zahraniční tiskové asociace, Zlatých glóbů. Podle očekávání letos dominovalo drama o homosexuálních kovbojích Zkrocená hora,… (více)

Zlaté glóby 2006

Zlaté glóby 2006

14.12.2005

16. února 2006 proběhne v Los Angeles 63. ročník slavnostního udělování cen Hollywoodské zahraniční tiskové asociace, Zlatých glóbů. Těm letošním zřejmě bude dominovat (alespoň, co se počtu nominací… (více)

Reklama

Reklama