Tvůrci:
Charlie BrookerScénář:
Charlie BrookerHrají:
Rosemarie DeWitt, Owen Teague, Jesse Plemons, Cristin Milioti, Jimmi Simpson, Michaela Coel, Andrea Riseborough, Andrew Gower, Kiran Sonia Sawar (více)VOD (1)
Epizody(6)
-
USS Callister (S04E01)
-
Arkangel (S04E02)
-
Krokodýl (S04E03)
-
DJ na odstřel (S04E04)
-
Železná vůle (S04E05)
-
Černé muzeum (S04E06)
Obsahy(1)
V příbězích o zdivočelé technologii se fantazie vymyká kontrole, vševidoucí zařízení odhalují ponurá tajemství a žena utíká před nelítostným lovcem. (Netflix)
Videa (2)
Recenze (44)
Čo sa môjho vkusu týka, asi kvalitatívne najvyrovnanejšia séria. Chápem, ak je už niekto s relatívne podobných námetov už unavený, ja však ani náhodou a pevne dúfam aj v sériu č.27, napríklad. Osobne by som kľudne privítal aj nejaké tie adaptácie krátkych či dlhších poviedok od Asimova alebo Dicka, aj tak by zrejme nadpolovičná väčšina divákov pôvodné príbehy nepoznala a tí, čo áno, by sa určite takémuto kroku potešili. ()
První tři díly mají celkem slušný nápad, ale na Brookera neuvěřitelně špatně napsaný a povrchně odfláknutý scénář. USS Callister a Crocodile jsou pak suverénně nejhorší díly z celého Black Mirror - skoro to vypadá, jako práce nějakého ne příliš nadaného epigona. Arkangel jim v tomhle směru zdatně sekunduje. Poslední tři epizody celkem ok, ale spíše recyklace než originalita. Black Museum je celkem vtipné, ale White Christmas jej snadno převálcuje. ()
Čtvrtá sezóna „Black Mirror“ pokračuje ve skvělé jízdě, kdy pokud máte alespoň trochu rádi sci-fi, které je chytré, rozhodně se zde najdete. Stejně jako v případě, pokud máte rádi trochu toho sociálního přesahu, protože mnohé, co se zde odehrává, je nám v dnešním technologickém věku blízké. Jde jen o to, jak se k tomu postavíme a jestli se technologiemi sami nenecháme pohltit. ()
Slabšie plechové časti pre mňa ako vesmírna loď a brechajúci kovový pes znamenali, že celá séria má priemerné hodnotenie u mňa. Ale taký krokodíl bola veľká pecka, kde mi ani vyplznutá herečka s pravdepodobnou poruchou porastu hlavy nevadila. ()
USS Callister na výbornou s excelentním nápadem na obelhání trpkého osudu. 10/10! Arkangel. Smutně přesvědčivý a trefný. 8/10. Crocodile. Správně morbidní a ťukající na divákovo nitro, zda by to na onom místě neudělal úplně stejně, přestože nezná větší ohavnosti. 8/10. Hang the DJ. Epizoda mě utvrdila v tom, že bych za jejího nastoleného režimu opravdu nechtěl žít a že bychom měli dělat vše proto, aby se tomu tak v oné budoucnosti nemuselo stát. 10/10. Metalhead. Odpočinkový díl, který nám ve finále nepřinesl ono poselství, které se po tolika expresivních epizodách samotného seriálu očekává. 4/10. Black Museum. Je samozřejmé, že ten největší plotwist musí přijít na samotný (doufám prozatimní) konec. 10/10! ()
Galerie (16)
Zajímavosti (57)
- Táto epizóda sa odohrávala na Islande. Až do roku 1968 jazdili Islanďania na ľavej strane cesty ako Briti a Íri. (Arsenal83)
- Mezi pornofilmy v hotelovém výběru je i jeden skutečný, a to XConfession Vol. 3 (2014) od švédské režisérky Eriky Lust. (Saur.us)
Reklama