Tvůrci:
Mick GarrisHrají:
Fairuza Balk, Angela Bettis, Ron Perlman, Júki Kudó, Billy Drago, Michael Moriarty, Jay Brazeau, Brendan Fletcher, Marcia Bennett, Nicholas Racz, David Nykl (více)Série(2) / Epizody(26)
Obsahy(1)
Nejlepší američtí tvůrci hororových filmů se v roce 2005 sešli při unikátním televizním projektu nazvaném Mistři hororu. Jejich úkolem bylo vytvořit antologii třinácti hodinových snímků, které měly ztvárnit jejich nejhorší noční můry. Seriál bude vysílat od 7. ledna každý nedělní večer kanál Cinemax a buďte si jisti, že krvavé horory, kterými jsme byli v posledních letech zásobováni v kinech (Saw, Hostel, Texaský masakr motorovou pilou…), byly jen mírným zahřívacím kolem… A o čemže filmy budou? Dočkáme se vlkodlaků, neznámých sil zla obracejících příbuzné a milované proti sobě, oživlých zvířecích kožešin a divokých koček, úchylných zabijáků libujících si v uříznutých kouscích lidského těla… prostě všech myslitelných hrůzu nahánějících strašáků, jejichž úkolem je vyděsit diváka až do morku kostí. Nebo naopak přivést jej k hororové extázi. (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (211)
Takže čo to tu máme za neobvyklé balenie? Hororový seriál. Hmm Nedá sa určite hodnotiť ako celok nejakým jedným všeobecným komentárom, keďže sa jedná o veľké množstvo režisérov a teda aj rôzne štýli, či prístupy. Tak teda pekne po poriadku: 1) Naozaj veľmi originálny, podarený úvodný diel, ktorý nabudí k ďaľším pokračovaniam. Jedná sa síce o klasický survival príbeh v lese, no čoskoro zistíte, že neradno si vyberať svoje obete len tak náhodne...! 4* 2) Veľké sklamanie najmä po vinikajúcom prvom dieli. Haunted house komédia, asi tak by som to stručne charakterizoval, lebo naozaj sa budete omnoho častejšie smiať ako báť. Vyzdvyhnúť môžem akurát tak veľmi originálneho záporňáka, smrtiaceho potkana. 1,5* ()
http://www.youtube.com/watch?v=JS4Apd24auY&feature=related ....Toto je zatím všechno, co jsem v této skvělé sérii(v rámci televizní zábavy tu něco takového už opravdu chybělo) viděl: [--] Incident on and Off a Mountain Road (Coscarelli) **** - skvělá honička s ještě skvělejším záporákem a velmi rychlým tempem vyprávění, pro mě byl ale dost špatný začátek, takže pěkné 4*. [--] H.P. Lovecraft's Dreams in the Witch-House (Gordon) **** - docela dobrou hororovou atmosféru bohužel sráží svým komickým vzhledem potkan a né zrovna děsivá čarodějnice. [--] Jenifer (Argento) ***** - moje první setkání s Argentem, což je trochu ostuda, ale budiž… k Jenifer jen toto, úchylný příběh s velmi dobrou gradací děje a bezvýchodným závěrem, jo jo, co všechno je člověk ochoten udělat pro ženskou. Na Argenta si dám bacha. [--] Cigarette Burns (Carpenter) ***** - Carpenterův comeback, co dodat, snad jen, že scéna s hlavou byla vynikající chuťovka. [--] The Fair-Haired Child (Malone) **** - už jenom za scény ve sklepě a docela stylovým monstrem si to zaslouží (sice slabší) 4*. [--] Imprint (Miike) ***** – tak tento díl je vážně soda, nedivím se, že to zakázali v televizích, Japonci(hlavně Takashi Miike) jsou vážně šílenci. Přesto je to velká škoda, zřejmě nejlepší díl s parádním příběhem. ....... +super začáteční intro +fakt, že jsem se díval v noci 90% ()
Jenifer (Dario Argento) - 100%, Dreams in a Witch House (Stuart Gordon) - 80%, Imprint (Takashi Miike) - 80%, Dance of the Dead (Tobe Hooper) - 40%, Incident on and off a Mountain Road (Don Coscarelli) - 100%, Homecoming (Joe Dante) - 60%, Deer Woman (John Landis) - 80%, Cigarette Burns (John Carpenter) - 100%, Chocolate (Mick Garris) - 40%... ()
Toto není komentář, píši si hodnocešní jednotlivých dílů, abych je nezapomněl. Komentář později. Right to die 8/10***We all scream about ice cream 4/10***Deer Woman 2/10***Family 8/10***Sounds like 7/10***Dance of the /Death 9/10***The Screwfly Solution 7/10***Pro-Life 8/10***Black Cat 10/10***Dream Cruise 2/10***Sick girl 5/10***V word 4/10***Fair-Haired Child 8/10***Jennifer 8/10*** ()
Galerie (131)
Photo © Showtime Networks Inc.
Zajímavosti (9)
- Ôsma epizóda (Valerie On The Stairs) je natočená na motívy príbehu Cliva Barkera. (BlackTom)
- Ve 2. epizodě 1. série s názvem "Dreams In The Witch House" nosí student stejné tričko Miskatonické univerzity jako měl Dr. Crawford (Jeffrey Combs) ve filmu Ze záhrobí (1986). (m.xFuck)
Upozornění: Hodnocení jednotlivých epizod je bráno béčkovým myšlením vždy kolem půlnoci až páté hodiny ranní (v tuto dobu jsem seriál sledoval). s01e01 (*****) - Incident on and off a mountain road ~ Don Coscarelli: Skvělý úvod seriálu, pořádný nářez. s01e02 (****) - Dreams in the witch house ~ Stuart Gordon: Klasická věc s parádním démonem a mrtvými dětmi. :) s01e03 (odpad!) - Dance of the dead ~ Tobe Hooper: Naprosto otřesná a nezajímavá vize postapokalyptického světa. s01e04 (****) - Jenifer ~ Dario Argento: Naprosto odporná záležitost, ve které si najde zalíbení snad každý úchyl. :D Spousta sexu, morbidního papání a téměř kultovním se pro mě stal způsob, jakým se Jenifer olizuje. :D s01e05 (*) - Chocolate ~ Mick Garris: Kromě sexuálních částí hrozná nuda. Žádný nápad. s01e06 (odpad!) - Homecoming ~ Joe Dante: Neskutečně nudná blbost (slabé slovo, nechci být sprostý), nechápu jako Joe Dante mohl natočit tak dobrou věc jako Gremlins. s01e07 (***) - Deer woman ~ John Landis: Je prostě geniální, když někdo vezme téma béčkového hororu a dělá si z něho srandu, Landisovi se to povedlo a předvedl nám sexy žhavou Deer woman. s01e08 (*****) - Cigarette burns ~ John Carpenter: Asi nejlepší díl tohoto seriálu. Naprosto brutální, morbidní, znepokojující. s01e09 (***) - Fair haired child ~ William Malone: Klasická záležitost, která rozhodně neurazí. s01e10 (*****) - Sick girl ~ Lucky McKee: Tohle byla parádní sranda, tak blboučký námět, do toho dvě lesbičky..mňamka. :D s01e11 (**) - Pick me up ~ Larry Cohen: Nudná stopovací blbost. s01e12 (****) - Haeckel's tale ~ John McNaughton: Já si prostě sex s mrtvými užíval dokonale. Ona to tělo měla prostě dokonalé a sexy. :D s01e13 (****) - Imprint ~ Takashi Miike: Další z těch kvalitnějších kusů. Dokonalá atmosféra. s02e01 (**) - The Damned thing ~ Tobe Hooper: Opravdu hloupost plná nepochopitelného jednání postav. s02e02 (****) - Family ~ John Landis: Výtečná rodinná podívaná. :D s02e03 (***) - The V word ~ Ernest Dickerson: Taková nedotažená věcička o dvou klucích a živých mrtvolách. :) s02e04 (odpad!) - Sounds like ~ Brad Anderson: Hloupost první třídy, už o tom nechci ani slyšet. s02e05 (***) - Pro-life ~ John Carpenter: Ne úplně nejhorší díl o zrození dítěte Satana. :) s02e06 (*) - Pelts ~ Dario Argento: Hvězdička jen za krásné tělo striptérky. ;) s02e07 (**) - The Screwfly solution ~ Joe Dante: Taková Shyamalanovina, ovšem nedotažená do konce. s02e08 (***) - Valerie of the stairs ~ Mick Garris: Opět další sexy epizoda.. těch v druhé sérii bylo málo. :D s02e09 (****) - Right to die ~ Rob Schmidt: Tak u tohoto jsem se celkem bavil. Něčím mi to připomínalo Gothiku. s02e10 (odpad!) - We all scream for ice cream ~ Tom Holland: Příšerná blbost, která si vzala něco z It a něco z Family frost. s02e11 (****) - The Black cat ~ Stuart Gordon: Hlavním negativem tohoto dílu je, že tuto povídku Poea znám. s02e12 (****) - The Washingtonians ~ Peter Medak: Zajímavý díl probírající kanibalismus prezidenta Washingtona.. a nejen jeho. :) s02e13 (*) - Dream cruise ~ Norio Tsuruta: Vodní záležitost obsahující nepochopitelné chování postav. () (méně) (více)