Reklama

Reklama

Pierre Levasseur je bohatý a vlivný muž. Stojí v čele velkého podniku, ale hlavním akcionářem je jeho žena. Když se tedy v bulvárním tisku objeví fotografie, na níž stojí vedle své milenky, má problém. Rozvod si nemůže dovolit, i když to milence už dva roky slibuje. Zdá se, že jedinou možností, jak z toho ven, bude zaangažování třetí osoby. Na fotografii je totiž zachycen ještě náhodný kolemjdoucí, jakýsi Francois Pignon, zaměstnanec parkoviště, kterého právě odmítla jeho vyvolená Emilie. Levasseur namluví ženě, že na fotografii se sám ocitl náhodou, že modelka Elena patří k tomu druhému muži - Pignonovi. Zároveň Pignona kontaktuje a za určitý finanční obnos jej i Elenu zapojí do předstírací hry. Ale paní Levasseurová také není dnešní a Pignonova vyvolená Emilie zjišťuje, že se s odmítnutím nabídky k sňatku poněkud unáhlila. A tak se situace poněkud zamotává... Nejnovějším příspěvek do pignonovského cyklu je určen všem milovníkům inteligentní francouzské komedie. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (127)

Joeey 

všechny recenze uživatele

Těšil jsem se, že uvidím snímek Francise Vebera, klasika francouzské komedie, poprvé v kině. Bohužel. Takže s čím jsem se setkal, když Dablér vyšel na DVD? S povedeným filmem, který více než na herecké výkony sází na kvalitní scénář. Veber je mistr v tkaní příběhů napěchovaných humorem. Pár slov k ději: Pohotový kolemjdoucí - fotograf přistihne představitele (po zhlédnutí filmu zjistíte, proč jej nenazývám "majitelem" :-)) velké firmy s milenkou. Je tu však ještě jeden kolemjdoucí a jmenuje se Pignon !! Může v následující jeden a půl hodině být chvilku nuda? NEMŮŽE! A jak píše Historik, odkaz na Blbce k večeři je perfektní. "Víš, Francoisi, moje sbírka začíná být slavná... Jsem ve středu pozvaný na večeři jenom proto, abych tam mluvil o svých vývrtkách." ()

genetique 

všechny recenze uživatele

Veber a jeho ďalšia bláznivá komédia, ktorej najväčšou slabinou bola romantická línia. Šialenou zápletkou sa Veber snaží kombinovať to najlepšie zo svojich famóznych filmov, chýba však uletený nadhľad nezmyselných situácií a hlavný predstaviteľ, ktorý by potiahol film svojou postavou typického ťuťmáka. Svet obyčajného zakomplexovaného rojka sa opäť stretáva so svetom smotánky, no chýbajú úderné hlášky a nezabudnuteľné konfrontácie, ktoré si divák zapamätá. Úsmevné to je, celkom rýchlo to odsýpa a občas sa podarí nejaký trefné zvrat, ale tempo, razancia a nonšalantnosť francúzskej komédie sa tam niekde stráca. 60%. ()

Reklama

nash. 

všechny recenze uživatele

Milá pohodová komedie o lásce, krásce a dobrém srdci, která je příjemně francouzsky neamerická, ať už humorem, dějem nebo elegantím provedením, sázejícím na dlouhou šňůru jemných vtípků, které se jen tak lehce vznáší příběhem a dávají dostastek času k tomu usmát se jim a pokochat se jejich vytříbenou chutí. A Elena, ta je opravdu ztělesněným snem.. :-) ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Presne toto je ten typ humoru, ktory je CZ a SK divakom /a samozrejme cechoslovakom/ asi najblizsi, a nie kopa americkych umelotin a la Meda. Film ma dobry pribeh, akurat trochu dlhsie trva, kym sa rozbehne. Reziser Francis Veber /Kondomedie, Muz z Acapulca/ natocil sympaticku milu a dobre ubiehajucu francuzsku komediu, ktorej sefuje Daniel Auteuil /Nenapravitelni, L´adversaire, Jean od Floretty - a pochopitelne Auteuila povazujem za vyborneho herca/, dalej nadherne dva baby, a to konkretne Kristin Scott Thomasovu /Ctyri svadby a jeden pohreb, Lov Lososu v Jemenu/ a nadhernu Alice Taglioni /Nebezpecna Korist/. Film ma tempo, nuda bola stlacena na minimum, takze divak moze byt spokojny : 77 % ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

„Není čas najít si jiného lékaře?“ - „Ne, nechám si tohohle. Je na tom tak zle, že jak se na něj podívám, je mi líp.“ Co chtěl Francis Veber napsat a natočit, napsal a natočil. Příjemnou konverzační komedii, jakýsi důkaz, že staré dobré časy (nejen) francouzské legrace ještě nejsou v nenávratnu. Samozřejmě taková smršť jako o tři roky starší Drž hubu! to není, ale na druhou stranu ani být neměla, tak jaképak copak. Gad Elmaleh je jako Pignon (o němž Veber mluví jako o obyčejném človíčkovi, dobrákovi, který se ne vlastní vinou připlete do složitých situací, z nichž se pak dostane, ani neví jak) dobrý, ale ještě více mě potěšila sympatická Alice Taglioni. Daniel Auteuil si s chorobně nevěrným průmyslníkem poradil také na jedničku. A abych nezapomněl, ve scénáři je perfektní narážka na Blbce k večeři! Dobré to bylo. „Elena je úžasné děvče. Líbat se s někým takovým, to chce kuráž.“ - „No jo, vkládá se do toho celá.“ - „Jdi do hajzlu!“ ()

Galerie (25)

Zajímavosti (2)

  • Terasa restaurace u paláce Chaillot, vedle které se nacházelo stanoviště parkovačů aut, byla falešná. Přesto se u ní zastavovali japonští turisté, kteří si tam chtěli rezervovat stůl. (Zdroj: Francis Veber: Ať to zůstane mezi námi) (Bernhardiner)
  • Během natáčení skočil ze střechy paláce Chaillot sebevrah. Nikomu jinému se naštěstí nic nestalo, nicméně některé herce a členy štábu dělilo od padajícího těla jen několik metrů. Někteří diváci, kteří netušili, že se nejedná o kaskadéra, začali tleskat. (Zdroj: Francis Veber: Ať to zůstane mezi námi) (Bernhardiner)

Související novinky

Další remake od Farrellyů

Další remake od Farrellyů

25.04.2006

Pokuď možno nazvat nějaké tvůrčí seskupení opravdovým samorostem bez pudu sebezáchovy, tak se s velikou pravděpodobností jedná o Petera a Bobbyho Farrellye. Režírujíci bratrská dvojice proslula hitem… (více)

Reklama

Reklama