Poslední recenze (5 298)
Chudáčci (2023)
Nenapíšem nič prekvapivé, čo by si človek neprečítal už v iných komentároch a tak len zopakujem, že "Poor Things" je dosť podivná záležitosť, akurát, že keby chcem podotknúť, ako pre svoj svojský spôsob spracovania, nesadne každému, tak by som bol vzhľadom na tunajšie hodnotenie, za celkom solídneho dementa. Ja osobne neviem, čo kto na tomto vidí, no za mňa nie - "ďakujem".
Havěť (2023)
Historický okamih a budem si ho (zrejme) pamätať do konca života. SHUDDER totiž natočil normálny, plnohodnotný, zábavný horor. Nie síce nijak prevratný, no v rámci animal ECO hororov, je "Vermines" veľmi vydarenou záležitosťou.
Zrada (2024) (seriál)
Nemôžem si pomôcť, ale na mňa tie samotné herecké výkony pôsobia extrémne umelo, no čo je ešte horšie, sú tie "plastické" dialógy, neprirodzené, ktoré by mali byť prepojené s nejakou dávkou emócie, no človek im veril asi tak, ako Stankemu ten jeho "úprimný" boj za Ukrajinu.
Poslední deníček (108)
CARNIFEX-ov rebríček TOP krimi dokumentov - 2022
1. Gladbeck: The Hostage Crisis
2. BTK: Confession of a Serial Killer
3. Conversations with a Killer: The John Wayne Gacy Tapes
4. Conversations with a Killer: The Jeffrey Dahmer Tapes
8. The Hillside Strangler: Devil in Disguise
9. Two Shallow Graves: The McStay Family Murders
10. Polosvět
11. Vatican Girl: la scomparsa di Emanuela Orlandi
12. Menendez Brothers: Misjudged?
13. Clusterf**k: Woodstock '99
14. The Puppet Master: Hunting the Ultimate Conman
17. Killer Sally